🖤20🖤

440 52 3
                                    

Seungmin'den
Heyecanla yataktan çıkıp hazırlanmaya başladım. Bugün seçmeler açıklanacaktı, bir an önce gidip panoya bakmak istiyordum.

MY FAMILY

Bugün erken çıkalım mı nooooluuuur?

Bin Hyung: Bana uyar ama neden?

Jinniem🌟: Bana da uyar, kesin panolara bakmak için erkenden gidelim diyorsun.

Lix🥺: Evet, Evet. Erken çıkalım nooluur.

Hannie: Eveeeet erken çıkmalıyız.

Min Hyung: Tamam anladık, heyecanlısınız ve erken çıkmak istiyorsunuz.

Tamam çıkalım ama nolur bildirimleri salın.

Channie Hyung: Heves etmişler işte çocukları rahat bırak Min.

Erken çıkalım tabiki ama hiç merak etmeyin sonuçları biliyorum ben.

Kesin takıma seçildiniz.

İnnie: Chan gel hadi kahvaltıyı birlikte yapalım.

Min Hyung: Aman bizi çağırmayın hep birbirinizi sevin siz.

İsterseniz bugün hepiniz bize gelin.
Annem de çok ister gelmenizi.

Jinniem🌟: En çok benim gelmemi ister. 😇


Lix🥺: Olur, bana uyar. Annem izin verir zaten.
.
.
.

Diğerleri de onay verdiğine dair mesajlar atınca odamdan aşağı indim.

"Anne arkadaşlarım geliyor, kahvaltıya çağırdım. Sorun olmaz de mi?"

"Hayır tatlım kaç kişiler ona göre babanla hazırlayalım tamam mı?"

"7 kişiler anne."

"Oww Minniem sen 7 tane arkadaş mı edindin çok sevindim buna. Geçen gün gelen sonrasında konuştuğumuz Hyunjin'de onlara dahil değil mi?"

Utanarak "Evet, anne" dedim. Anneme sevgili olduğumuzu söylemiştim o günden sonra.

Gülümseyerek mutfağa gitti babamla birlikte kahvaltı hazırlamaya başladılar. Gerçekten mutlu olmuşlardı arkadaş edinmeme.
.
.
.
Kapı çalıyordu. "Ben bakıyoruuum." diyip kapıyı açtım. Bizimkiler kapıdaydı, hepsini içeri davet ettim. Annem koşarak babamı da çekiştirip yanımıza geldi.

"Hoşgeldiniz çocuklar ve Hyunjin. Sizi sık sık burada görmek isterim şimdiden söyleyeyim. Seungmin kaç gündür gülmediği kadar gülüyor. Sizi tanımadan sevdim çocuklar."

Annem bunları diyip bizi ittirerek mutfağa getirdi. Annem ile babam ne ara  bu kadar şey hazırlamışlardı. İlk bir çekinselerde annem çekinmelerine kızınca normal bir şekilde yemeye başlamışlardı.

Annem sürekli sohbet halindeydi hepsiyle. Sürekli Hyunjin'e soru yöneltiyordu. Bu gözümden kaçmamıştı, ilgi alanlarını falan soruyordu.

"Hepinizin ailesi ile tanışmak isterim çocuklar. Ama öncelikle Hyunjin'in ailesi ile tanışmam iyi olur değil mi Seungmin ve Hyunjin?"

Bunları derken annem gülüyordu. Ben biraz utansam da Hyunjin direk atlamıştı. "Tabiki ilerde dünür olacaksınız sonuçta annecim." evet evet annecim diyordu. Annem kesinlikle anne demesine zorlamamıştı ne alakası var.

Annem gülümseyerek onu onayladı. Herkes mutluydu, kahvaltımızı yapıp hızlıca okula gittik. Üçümüz koşar gibi panoya ilerledik. Arkadan bize gülüyorlardı bizimkiler ama şuan umursamadım.

Panoya bakmaya başladım en başta kaptan yazıyordu. Kimin olduğuna baktım. Bir dakika ne? "MİN KAPTANSIN, KAPTANIMIZ OLMUŞSUN AY SENİNLE AYNI TAKIMDAYIZ VE KAPTANSIN. ÇOK MUTLUYUM." ben daha şoku atlatamazken Felix ve Jisung bana sarılmıştı. Bağıran Felix'ti. Etrafta olan az insan topluluğu da bize bakıyordu.

Umursamayarak kahkaha atıp onlara sıkıca sarıldım.

Umursamayarak kahkaha atıp onlara sıkıca sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

!!

Okumak isteyen olur belki diye burada reklamını yapayım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okumak isteyen olur belki diye burada reklamını yapayım dedim. Xjdjjdjdjs

Taslaklarda bitmiş bir şekilde duruyordu, yayınlayayım dedim.

Koi No YokanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin