2000 beğeni, 600 yorum
@binibinnie: Gerçek Gün Işığım. @sunshinelix
.
.
.
@sunshinelix: Binnie sana aşığım. 🥺
↪ @binibinnie: (♥_♥)@mongmongmin: Çok yakışıyorsunuz, Lixxie çok güzel gülüyorsun.
↪ @hyunjean: Sen bunu dedikçe en çok yakışan çiftin biz olduğunu söylemekten vazgeçmeyeceğim. Bu arada gülüşüne de hastayım Min.@innie: Felix Hyung mükkemmel biri, Changbin Hyung Felix'i çok sevdiğin gözlerinden belli. Aşkınızla insanları kıskandırıyorsunuz.
↪ @channie: Gülünce çıkan gamzemden anlıyor musun seni ne kadar sevdiğimi.@quokkahan: Lixxie kahkahanın sesini duydum.
↪ @youknowleeknow: Benim kahkahımı duymaya ne dersin?
.
.
.
@j: Bunlar okey de her gönderiye Min ile Jin yorumları görmek tiksindirici.
↪ @h: Hiç samimi de değiller. Resmen çıkar ilişkileri var belli.
.
.
.Felix'den
Gönderime iğrenç yorum bırakan mahluklar yarın kendi laflarını yiyeceklerdi...1890 beğeni, 670 yorum
@youknowleeknow: Hem bana fotoğraf atıcaz kıskandım diyor hem de tavşanı elinden bile bırakmıyor YAH! @quokkahan
.
.
.@quokkahan: Minho napabilirim çok tatlı tavşan. 🥺
↪@youknowleeknow: Tripliyim sus.@sunshinelix: Tavşan çok şirin. CHANGBİN TAVŞAN SAHİPLENELİM.
↪ @binibinnie: Evdeki kediyi ne yapıcaz?
↪ @sunshinelix: Ne kedisi Chang?
↪ @binibinnie: Sen Felix, sen. Sen varken nasıl tavşan sahipleneceğiz minik kedim.@innie: Channie bende tavşan sahiplenmek istiyorum, beraber bir tavşan sahiplenebilir miyiz? @channie
↪ @channie: Olur, yarın barınaktan sahipleniriz tamam mı?
↪ @innie: Tamam Chan seni seviyooorum. 🖤
↪ @channie: 💛@mongmongmin: Tavşan tatlı ama Jin bize Kkami yeter bence.
@hyunjean: Evet Kkami zaten kıskanç bir hayvan sahiplenirsek gece bizi uykumuzda ısırır.
.
.
.
@k: Iy Jin ve Min göz zevkimi bozuyorlar.
↪ @r: Benimde iğrenç.
.
.
.Jisung'dan
Şu iğrenç yorumlar...
Sırf yarın her şey ortaya dökülecek diye sessiz kalıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan
FanfictionKoi No Yokan: Biriyle ilk kez karşılaştığında yaşadığın, bir gün ona aşık olacağını hissettiğin, olağanüstü duygu. Yalnız Seung artık dayanamayacak raddeye gelmişti... "Im ilk öpücük düşündüğümden daha güzelmiş, yoksa senin çilek dudakların yüzünden...