1.709 beğeni, 7 yorum (bu gönderi için yorumlar kısıtlanmıştır.)
@hyunjean: Hala alışamadı Minniem. Çok yakışıyoruz 🌟 @mongmongmin
.
.
.@mongmongmin: Yah! Hyunjin atma demiştim!
@sunshinelix: Seung bestim çok tatlı ağla Hwang.
@channie: Çok yakışıyorsunuz tamam atıp durmayın kardeşim. Trip yiyorum sonra ben.
↪ @innie: Öncelikle hyunglarım çok yakışıyorsunuz bunu diyeyim. Ama Chan madem triplerimi ve beni beğenmiyorsun görüşme benle o zaman hah!@binibinnie: Drama Queenden kurtuldum çok mesudum.
↪ @youknowleeknow: İlk kez Changbin'e katılıyorum şaşkınım.@quokkahan: Seung çok şirin.
.
.
.Seungmin'den
Kaos...
Hyunjin'in attığı fotodan sonra Jeongin Chan Hyunga atarlanmış ve bizi evine çağırmıştı. Şuan Jeongin ağlıyor bizde onu teselli ediyorduk."Beni h-(burnunu çekiyor) hiç sevmiyor işte. Zaten (burnunu çekiyor) hiç sizin gibi değil. Ne sarılıyor ne öpüyor. Beni kesin sevmiyor sırf üzülmeyeyim diye beni avutmak için çıkıyor benle. (burnunu çekiyor) Ayrılır da benden yakında."
Bir saattir aynı şeyleri söyleyip ağlıyordu. Felix hesap işini halledip aramıza katılmıştı. Jeongin'in ağlama sebebini öğrenir öğrenmez Hyunga mesaj atmıştı. Chan Hyung birazdan burda olurdu. Derken kapı çalmıştı,
Jeongin bize bakıp "Kimseyi çağırmadınız de mi sonra bozuşmayalım." dese de biz yapacağımızı yapmıştık. Felix hızla kapıyı açmaya gitti. Chan Hyung sanırım koşarak gelmişti, terlemişti ve nefes nefeseydi.
"Jeongin bebeğim neden böyle yapıyorsun? Geçen gün hallettik sanıyordum bu konuyu. Çocuklar isterseniz sizde gidin biz biraz Jeonginimle konuşalım. Ne dersin Jeongin konuşalım mı sakince?"
Jeongin kafası ile onaylamıştı. Ağlayışları iç çekişlere dönmüştü.
Chan'dan
Eve koşarak gelmiştim. Felix Jeongin ağlıyor deyince içimdeki sıkıntının sebebini anlamıştım hemen. Çok kırılgandı bu sıralar, sanırım diğerlerini kıskanıyordu. Aylardır çıkıyorduk ama Hyunjin ile Seungmin bile bizden daha yakındı. Sanırım cidden abartmıştım, o üzülüyordu sonuçta..Eve girip çocukları gönderince Jeongin'e yaklaştım.
" Çok özür dilerim bebeğim. Suç bende seninde büyüdüğünü bir türlü kabul edemiyorum işte. Sevgilim olduğun için gerçekten çok mutluyum. Sadece sana zarar gelmesin diye kendimden bile sakındım seni. Çok abarttım farkındayım. Söz veriyorum bundan sonra asla böyle şeyler sorun olmayacak tamam mı?"
Islanmış gözleri ile bana bakıyordu. Kıyamadığım göz yaşları benim yüzümden akmıştı. Kendime sinirliydim, sıkıca ona sarıldım. Saçını öpüp okşuyordum. Aramızı iyice düzelttik.
"Hadi bizde fotoğraf atalım benim profilime olur mu? Bunu seni avutmak için demiyorum. Hiç fotoğrafimız yok ve bu hoşuma gitmiyor."
"Normal değil mi Chan kendi fotoğrafını bile ayda yılda bir atıyorsun."
"Olsun normal değil sen önemlisin ve o profilde benden bile çok senin olman gerek."
Bana gülümsedi ve telefonumu çıkarmamı işaret etti. O sırada elini yüzünü yıkayıp gelmişti.
1800 beğeni, 400 yorum
@channie: Profilimdeki tek renkli fotoğraf ama devamı olacak... @innie 🌟
.
.
.@sunshinelix: Barışmanıza sevindimmm.
@mongmongmin: Yayayaya çok güzelsiniz siz amaaa.
↪@hyunjean: Bir biz olmasakta evet güzeller.@innie: Seni çok seviyorum Chan.
(。>‿‿<。 )
↪ @channie: Bende seni çok seviyorum İnniem. 🖤🌟@binibinnie: Yine Felixim yapmış yapacağını. Felix bizde acil fotoğraf atmalıyız. @sunshinelix
↪ @sunshinelix: Atalım Binnie hemen atalım, bize gell.@quokkahan: Çok tebrikler falan filan, MİNHO BENDE FOTOĞRAF ATMAK İSTİYORUM KISKANDIM.
@youknowleeknow: Atalım sincabım atalım, size geliyorum.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan
FanfictionKoi No Yokan: Biriyle ilk kez karşılaştığında yaşadığın, bir gün ona aşık olacağını hissettiğin, olağanüstü duygu. Yalnız Seung artık dayanamayacak raddeye gelmişti... "Im ilk öpücük düşündüğümden daha güzelmiş, yoksa senin çilek dudakların yüzünden...