⁴⁶

1.6K 131 165
                                    

İyi Okumalar✨

-2023-

Kızlarla birlikte koltuklarda karşılıklı oturduğumuzda, kimseden ses çıkmıyordu. İşte hepimizin korktuğu o zaman gelmiştik. Yedi yıl çok çabuk ve hızlı geçmişti, anlayamamıştım bile. Sevdiklerimiz ve bizi sevenleri bilmek çok güzel bir histi, bunu bir daha yaşayabilecek miydik?

Her yıl olduğu gibi haziranın ortasında full bir albümle dönmüştük bu senede. Ardından korktuğum ayın içerisine girmiştik. Bu zamana kadar hep birlikte bir sürü şey yaşamıştık birlikte ve onlar benim ailem olmuşlardı. İyi ve kötü günümüzde birbirimizin yanında, destekçisiydik.

Onlardan ayrılmak istemiyordum ki grubumuz dağılsa bile onları asla bırakmazdım. Bir kardeşimin olması için aynı ebeveyinlere sahip olmamız gerekmiyordu, üçü de benim ablamdı aramızda kan bağı olmamasına rağmen.

Bu konuyla alakalı hiçbir zaman birbirimiz ile konuşmamıştık. Ne düşünüyorlardı bilmiyordum ama ben ne olursa olsun devam etmek istiyordum. Şirketimiz medyaya göstermese bile bizimle özel olarak ilgileniyorlardı, ayrıca söz verdikleri gibi sololarımızı da vermişler ve ikinci olarak da geri dönüş yaptırmışlardı. Son yıllarımızda her şey daha güzel olmuştuk, en azından daha rahattık.

Geçen hafta ceo bizi odasına topladığında, dördümüz arasında bir toplantı gerçekleştirmişti. Şu an dünya çapındaki en büyük kadın grubuyduk, çok fazla fana sahiptik hâli ile şirket buna kıymak istemiyordu ve bizim tekrardan bir sözleşme imzalamamız için olumlu şeyler söylemişti.

"Kızlar ne düşünüyorsunuz?" sonunda Jisoo unniem sessizliği bozduğunda herkes kendi içinde verdiği savaşa son vermişti.

"Bilmiyorum, ben kararsızım." Chae sürekli olduğu gibi elleri ile oynuyor ve etrafına bakıyordu.

"Bizi bekleyen onca kişiyi yüz üstü bırakmak istemiyorum. Ben devam etmek istiyorum." Jennie unniem hem kararlı hem bir o kadarda düşünceli sesi ile konuştuğunda hepimiz ona dönmüştük.

"Ben de devam etmek istiyorum. Ama biriniz bile istemezse asla sözleşmeyi imzalamam." dediğimde bu sefer hepsi bana dönmüştü.

"Hepimiz beraber çıktık bu yola. Ayrılmak yok." bu sefer Jisoo unniem de beni desteklediğinde ona gülümsemiştim.

"Blinkleri bırakmak istemiyorum. Devam edelim." Chae'nin bu sefer sesi daha da canlı çıkarken ona dönmüş ve sarılmıştım.

"Eminiz değil mi? Ayrılmak yok." Jisoo unnienin neşeli çıkan sesi ile hepimiz ona gülmüş ve başımızı sallamıştık.

"Heyecanlandım." Jennie unniem derin bir oh çekerek koltukta arkasına yaslanmış ve başını da oraya dayamıştı.

"Şey yalnız ben akademiyi açma kararı aldım." Chae'nin heyecanlı bakışları bana döndüğünde elimi tutmuştu.

"Ceo ile konuşmuş muydun?"

"Evet, ismini kendim koyabileceğini fakat şirketin altında açabileceğimi söyledi." yaklaşık birkaç aydır bunun üzerinde çalışıyordum. Aynı YG bünyesinde olan 'X Academy' gibi bir dans akademisi açma planlarım vardı ve şuan karşımda hiçbir engelim yoktu. Tek bir sıkıntım benim hiçbir zaman şirketle bağlarımı kesemeyecek olmamdı ama fazla üzerinde durmuyordum. Şirketi ve yönetim tarzını beğeniyordum. İnanıyordum ki YG'den başka bir şirkette yapamazdım, benim tarzıma daha fazla uyuyordu zaten bu yüzden bir YG idolüydüm.

PHİLTRE | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin