Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🥰
İyi Okumalar✨
Yorgun adımlarım ile kendimi koltukta oturan Jisoo unniemin yanına atmış ve başımı omzuna yaslamıştım. Jisoo unniem telefonu ile ilgilenirken bana dönmüş ve kısaca göz gezdirmişti. "Kendini çok yoruyorsun Lisa, zaten fancamlerin harika. Bu kadar zorlama kendini." haklı olabilirdi fakat rahat hissetmiyordum. İnsanlar sanki tek bir açığımı bekliyorlardı ve ben de korkuyordum bu yüzden.
"Olsun unnie, fazla pratikten zarar gelmez." diyerek beline sarılmış ve göğsünün üzerine yatmıştım. Birlikte birkaç kere pratik yaptıktan sonra Chae ve Jennie çekimlerinin olduğunu söyleyip şirketten ayrılmışlardı. Biz de Jisoo unnie ile biraz vakit geçirmek için birlikte kalmıştık.
Yaklaşık iki haftadır müzik şovlarında performans sergiliyorduk. Geri dönüş yapalı birkaç hafta olmuştu ve bizim zannettiğimizin aksine kitlemiz baya büyümüştü. İzlenmelerimiz hızla artıyordu, bir buçuk yıldan sonra bize bu geri dönüş iyi gelmişti. Bir şeyi atlamadan geçemeyecektim, artık şaşırmıyordum gerçi ama üzülüyordum işte. Geri dönüşümüzden sonra üzerime olan linçler daha da fazlalaşmıştı. Kıytırık sebeplerden dolayı linçlenmekten bıkmıştım.
Grup üyelerimin, arkadaşlarımın ve Jungkook'un yanımda olduğunu biliyordum ama gece uyurken olanların hepsi ve söylenenler bir bir aklıma geliyordu. O kadar çok iğrenç ithamlar vardı ki.
Jungkook ile yüz yüze görüşemesek bile sürekli konuşuyor ve mesajlaşıyorduk. En son doğru düzgün bir şekilde birinci yıl dönümümüz de görüşmüştük ve üzerinden epeyce bir zaman geçmişti. Her istediğimiz zaman görüşemiyorduk sonuçta. Bu süre içerisinde birkaç kere yüz yüze gelme fırsatımız olmuştu, o da her zamanki gibi evimdeydi. Bir kere olsun onunla birlikte bir yere gidip, biri bizi görecekmiş diye korkmadan eğlenmek ve zaman geçirmek istiyordum. Bu benim için uçuk bir hayaldi.
"Kahve almaya gideceğim. Bir şey istiyor musun?"
"Bir kahveye hayır demem." diyerek Jisoo unniemden ayrıldığımda o gülerek dans pratik odasından çıkmıştı. Ben de koltuğun kenarında duran telefonumu almış ve arkama yaslanmıştım.
-97 line-
Bambam
Ha how you like that!Yugyeom
Bada-bing, bada-boom-boom-boomBambam
How you like that that that thatLisa
Bunu yapmaktan vazgeçmeyeceksiniz değil mi?Yugyeom
Deli misin?
Hayır tabiki!
Çok eğlenceli
Beynimde yankı yapıyor hâlâBambam
Orası bomboş yankı yapması çok normal🤷🏻♂️Yugyeom
Oha
Çok pis girdi hissettimBambam
Doğal olarak hissetmen gerekiyor zaten :dYugyeom
Kendini fazla akıllı sanıyor bu
Bizim yanımızda ya özgüven patlaması yaşıyor
Koy bi de Newton'un yanına amele sümüğü gibi bakar adama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PHİLTRE | liskook
FanfictionYıldızlar gözünü açtığı zaman, gördükleri sadece bizim sırrımız...Kalp kalbe karşı, bunu hepimiz biliyoruz. Sen de hissediyorsun. Birbirine bakan gözler, heyecan verici kalp atışları. Aşık olmak... LALİSA & JUNGKOOK [liskookfanfic...