✧
Bambam
Lan Jungkook nerdesin
Eşek kafalı maymun suratlı herif!
Engelledin mi beni yoksa küçük pezevenk!Jungkook
Ne oluyor be
Yine girmişsin celalli celalli
Noldu?Bambam
Konum gönder bana ağzına işemeye geleceğim!Jungkook
Bambam zaten yorgunum beni de uğraştırma, kendini de yorma
SöyleBambam
Evde misin?
Nerdesin?Jungkook
İlla nerede olduğumu bileceksin yani
Şirketten çıktım eve gidiyorum.Bambam
Hemen eve git
Lisa'ya bak
Ulaşamıyorum.
Yine linçlemişler kızı, hem de boktan boktan sebeplerden.
Şu an ben gidemiyorum, sen bakJungkook
Ne demek ulaşamıyorum, nerede bu kız!Bambam
Gerizekalı🤗
Ben de diyorum işte git bak ne yapıyor diyeJungkook
Sus Bambam
Gidiyorum hemen ben
Sana haber veririmBambam
Koş at arabası!
Tabana kuvvet!
Aha dur
Sen zengindin unuttum, araban var senin!
(Görüldü✓✓)✧
Telefonumu cebime koymuş ve arabadan inmiştim. Asansörün gelmesi ile gideceğim kata basmıştım. Bambam mesaj attığında yaklaşık on dakika önce, buraya nasıl geldiğimi bilememiştim. On beş dakikalık yolu on dakika belki daha kısa sürede kat etmiştim.
Asansörün kapıları açılmış ve acele ile çıkmıştım. Bir haftadan beri Lisa'yı görmüyordum. En son Bambamlarla birlikte yıl başında toplanmıştık. Onun dışında ben genelde şirkette olduğum için fazla görüşememiştik. En son katıldığımız ödül töreninden sonra ikimizin de baya üstüne gelinmişti anlaşılan. Lisa soğuk davranıyordu. Şirketinin onunla konuştuğuna yemin edebilirdim fakat kanıtlayamazdım işte. Bu yüzden de onunla konuşma işini ertelemiştim, olumsuz yanıt almaktan korkuyordum.
Kapısının önüne gelmem ile birlikte birkaç kere ziline basmıştım. Bir süre sonra içerden sesler gelince rahat bir nefes vermiştim. Ardından kapı açılınca Lisa karşıma çıkmıştı. Normal ev hali ile bile güzel oluyordu fakat yanakları kızarıktı.
"Jungkook?" neden geldiğimi sorar gözlerle baktığında, kendimi açıklama gereği duymuştum.
"Sen iyi misin? Bambam birkaç bir şey söyledi. Telefonuna da ulaşamayınca seni merak etmiş." gözlerini kapatmış ve derin bir nefes vererek içerisini işaret etmişti. "Girsene." bu kadar durgun olmasına alışkın olmadığım için garip hissetmiştim. Gerçekten kötü gözüküyordu.
Önden içeri geçmiş ve koltuğa oturmuş, onun gelmesini beklemiştim. Üzerine hırka alarak, yavaş adımlarla yanıma gelmiş ve oturmuştu.
İkimizden de ses çıkmayınca, ona doğru dönmüştüm. Gözleri sulanmış ve kendini ağlamamak için zor tutuyordu. Lisa'nın duygusal biri olduğunu tabiki biliyordum fakat o fanların ne dediğine kafasına takmıyordu. Ne olmuştu şimdi onu bu kadar üzen, merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PHİLTRE | liskook
FanfictionYıldızlar gözünü açtığı zaman, gördükleri sadece bizim sırrımız...Kalp kalbe karşı, bunu hepimiz biliyoruz. Sen de hissediyorsun. Birbirine bakan gözler, heyecan verici kalp atışları. Aşık olmak... LALİSA & JUNGKOOK [liskookfanfic...