✧
"Tamam Jen, sakin ol. İlk defa onu görmüyorsun sonuçta." Jisoo unniem Jennie'nin yanına gitmiş ve güven verircesine sırtını sıvazlamıştı. Heyecanlı ve bir o kadar da stresliydi.
"Jennie hadi ama." Chae Jennie'nin önünde çömelmiş ve ellerini tutmuştu. Ben de dayanamayarak, makyaj sandalyesinden kalkmış ve Jennie'nin yanına oturup sarılmıştım.
"Elimde değil ama beni izleyecek düşüncesi ile daha da panik oluyorum."
"Of Jen! Sen niye panik oluyorsun, o panik olsun. Tüm herkesin gözü sende olacak." Jennie unniem son defa hepimize bakmış ve kafasını sallayıp ayağa kalkmıştı.
"Hadi yapalım şunu!" diyip yumruklarını sıkmış ve derin bir nefes vermişti. Biz de kızlarla gülerek ayağa kalkmış ve ellerimizi birleştirmiştik.
"1,2,3 Hoh!" son kez birbirimize sarıldığımızda, bulunduğumuz odanın kapısı açılmıştı.
"Jennie sahne senin!" tüm görevliler Jennie unniemin başına toplanmış ve mikrafonunu takmaya çalışmışlardı.
"Kızlar bana şans dileyin."
"Senin şansa ihtiyacın yok!" diye bağırmıştım, o görevlilerle birlikte odadan çıkarken.
O solosunun bir kısmını sergiledikten sonra sahneye üçümüz çıkacaktık. Jennie unniem de Kai ile birlikte olduğu için biraz heyecanlıydı. Yaklaşık bir iki haftadır birliktelerdi ve bu yüzden de sahnede tek olmak biraz onu germiş olmalıydı. Ama onun her zamanki gibi en iyisini yapacağını biliyordum.
Kızlarla birlikte sahnenin altına inmiş ve platforma binmiştik. Görevliler mikrafonlarımızın son kontrollerini yaptıktan sonra çekilmişlerdi. Ben de her sahne öncesi gibi kendimi en iyisini yapacağıma inandırmaya çalışıyordum.
"Pişt sakin ol." Jisoo unnieme dönmüş ve gülümsemiştim. Sahneye çıkma zamanımız yaklaşıyordu ve Jennie unniem yine harikaydı. Canlı söylemesine rağmen en ufak bir kusur bile işitmemiştim. Dışarıdaki fanların çığlıklardan anladığım üzere iyi bir iş çıkarmıştı.
Platformun yavaş yavaş harekete geçmesi ile küçük bir silkinmenin ardından artık hazırdım.
Jungkook'un Anlatımından...
"Hey çekil şu ekranın önünden!" diye bağırdığımda, Jimin ilk gülmüş ve ardından yanıma oturmuştu. Sahne arkasında bize ayrılmış odalardaydık, sahne aldığımız için terlemiş ve üstümüzü değiştirmek için gelmiştik. Tabi bu sırada da Blackpink sahneye çıkmıştı, ben de kaçırmamak için odadaki televizyondan izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PHİLTRE | liskook
Fiksi PenggemarYıldızlar gözünü açtığı zaman, gördükleri sadece bizim sırrımız...Kalp kalbe karşı, bunu hepimiz biliyoruz. Sen de hissediyorsun. Birbirine bakan gözler, heyecan verici kalp atışları. Aşık olmak... LALİSA & JUNGKOOK [liskookfanfic...