Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🤗
İyi Okumalar✨
Elimdeki telefonuma bakarak iç geçirmiş ve gelen netizen yorumlarını tekrardan okumaya başlamıştım. O kadar ağır eleştiri yapabiliyorlardı ki bazen bizim sadece bir insan olduğumuzu unutuyor gibiydiler. Bir idol olmanın da en zorlayıcı şeyi buydu. Gelen yorumlara herhangi bir tepki gösteremiyorduk, tabi bazı zamanlar hariç. Öyle şeyler oluyordu ki bazen canlı yayın açtığında öfkesini kameraya kusan kişilerle karşılaşabiliyordum. Bunu eleştiremezdim, bazen benim de yapasım geliyordu.
Son yaşanan olaylarda Jungkook ve arkadaşlarına hakaret içerikli yorumlar yapılmıştı. Bazıları onların gruptan bile çıkmasını isteyecek şeyler söylemişti, insanların genelde düşünmeden yorum yaptığı apaçık ortadaydı. Biz bu işe yıllarımızı veriyorduk, karşılaştığımız muamele bu olmamalıydı. Her insan bazen hata yapabiliyordu, çok normal bir şeydi.
Arkadaşları ile birlikte barbekü salonuna gittiklerine dair dedikodular yayılmaya başlamıştı baştan, sonrasında şirketler de bunu doğrulamışlardı. Jungkook'u zaten bu sıralar iyi görmüyordum, yorgun gibiydi. Son aylarda yaşanan şeyler onu fazlasıyla üzmüştü, üstelik ben de onların geri dönüşleri yüzünden pek fazla yanında olamıyordum. Sadece telefondan görüşebilme fırsatımız olabiliyordu ve o da birkaç dakikaydı.
Onu en iyi anlayacak kişilerden birisi de kesinlikle bendim. İnsanların seni eleştirmesi ve alakasız bir sürü yorum yapması, ne demek çok iyi biliyordum. Bazen gerçekten sabrım taşıyordu, ne yapacağımı veya nasıl başa çıkabileceğimi bilmiyordum. Öyle bir noktaya kadar geliyordum ki keşke hiç buraya gelmeseydim bile diyebiliyordum. Bizi en çok yoran şey kesinlikle insanlardı.
Telefonumun kilidini kapatarak mutfak tezgahına koyduğumda, önümdeki sebzeleri doğramaya devam etmiştim.
"Bu sıralar bi garipsin." Jennie unnieme doğru döndüğümde, başımı olumsuz anlamda sallamıştım.
"Sadece olanları düşünüyorum." doğradığım sebzeleri büyük salata kabına boşaltmış ve az önce yaptığım sosu üzerinde gezdirmiştim.
"Jungkook'un geleceğini nereden biliyorsun? Geri dönüşlerinden dolayı yoğun olduğunu sanıyordum."
"Gelecek unnie. Bugün birinci yılımız." Jungkook ile birlikte olalı tam bir yıl olmuştu, zaman ne kadar çabuk geçmişti böyle. Üstelik onunla görüşebildiğimiz zamanlar bile sınırlıydı, galiba hep böyle olacaktı. Onu o kadar fazla seviyordum ki üzülmesin diye kalbimde tutup, orada güvende olmasını istiyordum.
"Akşam yemeği güzel bir fikir Lisa." Jennie unniem bana gülerek baktığında, gülümseyerek servis tabaklarını almış ve salondaki yemek masasına yerleştirmiştim. Geleceğini biliyordum, his miydi bilmiyordum fakat bu akşam o burada olacaktı. Hem bugün birlikte olmayacaktık da ne zaman birlikte olacaktık. Bundan sonra zaten bizim geri dönüşümüz için hazırlıklar başlayacaktı ve ben eve geleceğimden bile şüpheliydim.
Jennie unniemin yanına mutfağa geri döndüğümde ona yardım etmeye başlamıştım. Pek fazla yemek yapmak ile bir fikrim olmadığı için Jennie unniemi çağırmıştım. Bence iyi de olmuştu, neredeyse her şey hazırdı ve akşam olmasına yaklaşık yarım saat gibi bir zaman vardı.
"Galiba bitti." Jennie unniem bardakları da masaya yerleştirdiğinde ellerini beline koymuş ve son bir kez hazırladığımız masaya bakmıştı. Güzel gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PHİLTRE | liskook
FanfictionYıldızlar gözünü açtığı zaman, gördükleri sadece bizim sırrımız...Kalp kalbe karşı, bunu hepimiz biliyoruz. Sen de hissediyorsun. Birbirine bakan gözler, heyecan verici kalp atışları. Aşık olmak... LALİSA & JUNGKOOK [liskookfanfic...