,,nestraší tam?" prohodil s nezájmem, ale mě z toho bodlo u srdce.
Co si jako myslel? Vážně si dělal srandu z mrtvého člověka a ještě k tomu z mého táty?
Neudržela jsem se a vlepila mu facku, až mě zaštípala ruka.
,,ještě slovo a budeš spát venku" zavrčela jsem na něj a rozešla se po schodech nahoru.
,,tu sis zasloužil a já mám chuť ti dát další" uslyšela jsem Steva, který jediný zůstal dole s námi.
Otřela jsem si oči. Řekla jsem si, že nebudu plakat, ale jinak to nešlo.
On mě políbil a o pár hodin později si začal utahovat z táty? To neměl žádné svědomí?!
Myslela jsem, že se z něj ta temnota vytratila, ale mýlila jsem se. Ona se jen neprobudila, když se probral on.
,,já to tak nemyslel, Stef" zavolal za mnou, ale já se zavřela v pokoji.
On to tak nemyslel? A jak jinak to myslel? Nebylo k tomu žádné rozumné vysvětlení.
Doufala jsem, že ho aspoň Thor nechá spát na zemi. Za jeho blbé poznámky by si to zasloužil.
Ráno se mi vstávala těžko. Vůbec jsem nebyla vyspaná.
,,bože můj zamykej se" zakryla jsme si oči a vycouvala z koupelny, kde byl Pietro jen v ručníku.
Měla jsem zaklepat, ale tak moc jsem si potřebovala omýt oči od ospalek až jsem na to zapomněla.
Použila jsem koupelnu v prvním patře, kde naštěstí nikdo nebyl a šla za Stevem do kuchyně.
Zrovna chystal snídani. Dělal toho jako kdyby nás mělo být sto.
Hned, jak jsem dosedla na stoličku u ostrůvku se mě zeptal, co budu jíst.
Nikdy se v kuchyni neangažoval. Za těch pět měsíců se hodně změnil. Jak vzhledově, tak v chování.
,,nic nechci. Vezmu si jen kávu, nachystám se a půjdu do školy. Budu muset podstoupit výslech o Benovi" protočila jsem očima.
Holky o tom už určitě věděly, ale já si vypnula mobil, takže mě nemohly nahánět.
,,co se vůbec stalo, že jsi tak vyrostla a začala randit?" zakřenil se na mě.
Hodila jsem po něm kus šunky, co ležela kousek ode mě a znovu protočila očima.
Nikdy jsem s ním svůj milostný život neprobírala a nechtěla jsem s tím ani začínat.
,,chtěla jsem normální život za každou cenu a tohle jsou následky" pokrčila jsem nakonec rameny.
Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že vlastně Ben byl první ten, kdo mě vzal na rande, nebo kdo mi dal kytku.
Šla jsem si za cílem 'normální život', že jsem si to ani neužívala.
Ale ani mi to nevadilo. Nebyla jsem moc na romantické věci, ale bylo to od něj hezké. Dokud se nezačal chovat jako debil.
,,a vůbec. Já randila i před Benem, tak co tady kecáš" zasmála jsem se.
S Lokim to sice nebylo jako v běžném vztahu, ale i tak mě tím připravil na hodně věcí.
,,s Lokim jsi nerandila, Stef. S ním jsi jen spala" ukázal na mě obracečkou, kterou měl v ruce.
Znovu jsem po něm hodila šunku. Co si to dovoluje?!
,,a ty snad víš, co si pod pojmem spát s někým představit?" uculila jsem se na něj.
On užasle otevřel ústa a já utekla dřív, než stihl oplatit mou obranu a hodit po mě šunku.
Tohle bylo to, co mi celou dobu chybělo. S někým se jen tak zasmát trablím, co jsme měli v životě.
Náš vztah jeho odchodem ochladl, ale opět se začal upevňovat.
Zase jsem cítila ten stejný pocit bezpečí, jaký jsem měla jen s ním. Vrátil se mi starší bratr.
Vzala jsem si kabelku s učebnicemi, dala si do ní ještě šíp a sešla dolů.
Chtěla jsem se stavit na tátově hrobě, jako každý týden a odnést mu tam šíp.
Delala jsem to tak vždy a zatím tam všechny šípy, které jsem tam dala, zůstaly a nikdo je nevyhodil.
Přišlo mi to osobitější než kdybych tam přinesla kytky.
Peter už čekal dole i s batohem na jeho zádech a když mě viděl, tak šel do chodby.
Rozloučila jsem se se jen se Stevem, protože byl v kuchyni jen on a Loki a na toho jsem byla naštvaná.
Nešlo mi do hlavy, že řekl něco takového. Táta a strašit?
Kdyby v našem domě byl a uviděl u nás Lokiho, tak by ho nestrašil, ale rovnou by ho zabil.
Holky o Benovi nemluvily, takže jsem usoudila, že jim to ještě neřekl.
Nechtěla jsem s tím začínat. Aspoň jsem si mohla pořádně rozmyslet co jim řeknu.
Po škole jsem chtěla jít zase domů. Byla jsem domluvená s Pepper, že tam budu trávit více času.
,,Stefany. Jsi Stefany, že?" zastavila mě na ulici nějaká žena.
Pozorně jsem si ji prohlédla a až po chvíli mi došlo, že je to Peterova teta May. Co po mně chce?
,,jsem. A vy jste teta Petera" vrátila jsem telefon do kabelky.
Vyděsilo mě, že mě zastavila před školou. Sledovala mě snad?!
,,jsem a právě kvůli němu jsem tě zastavila. Vím, že jste kamarádi a my... pohádali jsme se a on už mi pár dní nebere telefon, tak jsem se chtěla zeptat, jestli o něm něco nevíš" proč nic neřekl?
Ani slovem se nezmínil o tom, že by s tetou měl nějaké rozepře.
Sice jsme nebyli zase tak velcí kamarádi, ale mohl říct, že se něco děje.
Zdál se mi nějaký přešlý, ale připisovala jsem to únavě a vyčerpání z celého toho plánování.
,,je v pořádku a nic se mu nestalo. Řeknu mu, aby se vám ozval. Teď mě ale omluvte. A ráda jsem vás zase viděla!" zavolala jsem za ní, když jsem se rozešla pryč.
Uviděla jsem totiž Lokiho, jak se baví s Candy. Co tu sakra chce on?!
Měl na sobě oblečení jako normální člověk a usoudila jsem, že ho vzal Peterovi.
Kdysi měl na sobě Stevovy věci, ale v těch vypadal vážně komicky. Tyhle mu víc sedly.
,,vy se znáte?" postavila jsem se vedle Candy a založila jsem si ruce na prsou s úšklebkem.
,,Stef! Zrovna jsme o tobě mluvili. Proč jsi mi neřekla, že máš tak pohledného známého?" zamrkala na něj.
Udržela jsem se, když jsem chtěla udělat dávicí zvuky při představě, že by se dali dohromady.
,,protože není pohledný a protože je to někdo, kdo by tě bez mrknutí zabil. Bohužel už musíme jít" otočila jsem Lokiho a začala ho tahat pryč. Podám si ho.
ČTEŠ
Zpět v akci//CZ FF✔️
Fanfiction❗️2. díl knihy 'Nenahraditelná'❗️ ‼️3. díl 'Kdo je Stefany?' na profilu‼️