Stefany zemřela v náručí svých milovaných.
I ti nejtvrdší z nich uronili slzu. Clint byl z nich všech nejvíce na dně.
V jeho rukách mu zemřela dcera, které před očima umíral on před pěti měsíci.
Ona ho zpět dokázala vrátit, ale on už nemohl, protože v noci po oné události se vše změnilo.
Vzpomínky na Stefany po chvíli, kdy ji Fury v minulosti zabil, vymyzely.
Ti, co ji znali jako malou holčičku, si pamatovali, že zemřela ve věku šesti let.
Ti, co ji znali teprve chvíli, na ni zapomněli úplně. Nebyla žádná Stefany. Nebylo nic, co by ji připomínalo.
Její věci z pokoje i z domu Pepper zmizely. Její jméno se vymazalo ze všech listin a její tváž zmizela z fotek.
Všichni na Zemi na ni přes tu noc úplně zapomněli.
Clint už začal vymýšlet plán, jak ji přivést zpět, ale i na ten přes noc zapomněl. Už zde nebylo nic, co by ji někomu připomnělo.
Nic, co by všem připomnělo, že jejím vrahem byl Fury.
Nic, co by pomohlo najít chvíli, ve které doopravdy zemřela na zemi, v obýváku a v domě, kde vyrostla.
I myšlenka na zničení S.H.I.E.L.D.u byla zapomenuta spolu se Stefany.
Všechno se změnilo během jediné noci. Byl to jen začátek konce. Začátek konce bez Stefany.
____________________
❗️3. díl 'Kdo je Stefany?' na profilu❗️
ČTEŠ
Zpět v akci//CZ FF✔️
Fanfiction❗️2. díl knihy 'Nenahraditelná'❗️ ‼️3. díl 'Kdo je Stefany?' na profilu‼️