Vedle Steva se objevil vysmátý Pietro a já pochopila co se stalo. Jeho schopnost byla rychlost.
Zajímalo mě, jestli má Wanda také nějakou schopnost, nebo je u nás jen kvůli Pietrovi.
V obýváku jsem zahlédla Petera se Samem, ale zamířila jsem po chodech dolů.
Rozsvítila jsem světla v laboratoři a úlevně vydechla.
Cítila jsem se jako ve svém živlu. Byla jsem zpět na místě, kde jsem mohla provádět všechny pokusy.
Tentokrát už jsem to měla v hlavě srovnané a mohla jsem pracovat na sto procent.
Vytáhla jsem si plány na techno-muže a znovu si to pročetla.
Kámen jsme mohli získat, ale postavu a programy bych se svojí technikou nezvládla, ale věděla jsem, komu zavolat.
,,o můj bože ty žiješ!" vyjekla Shuri, když zvedla můj hovor.
Obě jsme se zasmály. Celé ty měsíce jsem se s ní neměla jak spojit.
Všechnu techniku a vybavení jsem nechala v laborce. Vzala jsem si jen své osobní věci.
Už jsem se k tomu nikdy nechtěla vrátit, ale už když jsem vešla jsem věděla, že bych to nezvládla.
Shuri jsem řekla o návrhu, který jsem našla mezi Tonyho věcmi.
Chvíli nad tím přemýšlela a pročítala si výpočty, které jsem ji elektronicky poslala a nakonec mi potvrdila, že to půjde.
,,Tony je génius i ze záhrobí" pokroutila nad tím hlavou.
Pousmála jsem se. To samé jsem si říkala, když jsem to poprvé našla. Pomáhal nám, i když už nebyl živý.
Shuri mi slíbila, že se do toho pustí hned jak bude moct a postavu vytvoří se vším všudy.
Na nás teď bylo získat kámen nekonečna a Bruce, kterého bych jim nenechala.
Mohl se nám hodit v boji, ale také byl člen rodiny a pomohl rozluštit záhadu "Clintův pád".
Vyšla jsem zpět do obýváku a všechny tam svolala a řekla jim o projektu Vision.
Tak ho nazval Tony a mně se ten název líbil, tak jsem mu ho nechala.
,,jestli bychom získali kámen mysli a vložili ho do Visionovy hlavy, tak by byl silnější než vy všichni dohromady" uvedla jsem to na pravou míru.
Nikdo z nich totiž nevypadal na to, že je to nadchnulo.
,,a kde ho chceš vzít, ty chytrá?" prohodila Natasha a dala si nohu přes nohu.
,,přejdu to, protože jsi měla pravdu" mrkla jsem na ni a Sam s Peterem se začali smát.
Ostatní se udrželi, ale byli kousek od výbuchu smíchu.
,,kámen je v Lokiho žezle. Neměl ho, když... sem přišel. Jsou jen dvě možnosti kde bude. Po jeho smrti ho mohli vrátit na Ásgard, nebo ho má S.H.I.E.L.D" zase oni.
ČTEŠ
Zpět v akci//CZ FF✔️
Fanfic❗️2. díl knihy 'Nenahraditelná'❗️ ‼️3. díl 'Kdo je Stefany?' na profilu‼️