Necenzurovanou verzi (15+) najdete v povídce z Tajného šuplíku.
Uhladila si sukni svých bílých šatů. Nervózně přešlápla a zadívala se do dálky na blízký les.
Sice ho neviděla, ale věděla, že tam je. Caleb tam na ni čekal.
Pousmála se. Když jí teta včera oznámila, že by měli s Calebem uskutečnit rituál Spojení duší, nejdřív byla v šoku. V první chvíli netušila, co na to říct. Jak vůbec zareagovat. A dle pohledů její tety i Caleba, ani oni netušili, jaký bude její názor. Proto byli všichni včetně ní překvapení, když nakonec souhlasila.
Caleb jí samozřejmě říkal, že si může vše v klidu rozmyslet, že vydrží, jak dlouho bude chtít. Jistě, věděla, že by počkal, ale ona už čekat nechtěla.
Ty měsíce co se znali, byly ty nejlepší měsíce jejího života a nejen proto, že poznala svou biologickou rodinu a stala se vlkodlakem, ale hlavně díky němu. Možná že lhal, ale svým hloupým způsobem se jí tak snažil chránit. Na jednu stranu se zlobila, na druhou stranu se jí příjemně dotklo, že jí stavěl na první místo.
On nebojácný Alfa tentokrát nestavěl na první místo svou smečku, ale tentokrát to byla ona. Jeho Luna.
Duše a srdce smečky.
Ne jeho nebo Benovi smečky ale jejich smečky.
„Připravena?" Z toku jejích myšlenek jí vytrhla teta Anna. Stála teď vedle ní na terase a společně sledovaly blízký les. Slunce se pomalu začalo ztrácet za horizontem.
„Moc ti to sluší," dodala ještě.
Sam se pousmála. Na sobě měla obyčejné bílé šaty na špagetových ramínkách. Látka šatů byla velmi příjemná, obepínající její tělo přes hruď a břicho a volně spadající přes boky až ke kolenům.
„Děkuji," řekla.
Během pár vteřin se z lesa vynořily tři siluety – Daniil, Michail a její bratr Ben.
Caleb s nimi nebyl.
Anna si všimla jejího nervózního pohledu. „Neboj se. Čeká na nás." S tím ji pevně stiskla za ruku.
Obě vyšly směrem ke třem mužům stojícím u lesa.
Sam byla sice bos, ale každou buňkou těla si užívala dotek měkké trávy pod svými chodidly.
Ben se na ni zářivě usmál. Ruce složené za zády, uvolněný výraz.
„Vše připraveno?" ozvala se Anna.
„Ano," odpověděl Daniil. „Čeká na vás." S tím se natáhl a lehce políbil svou ženu na tvář.
Anna přikývla a otočila se k Sam. „Půjdeme, drahoušku?"
Sam se nervózně podívala na svého bratra. Nevěděla proč, ale najednou byla tak neklidná. Jako kdyby vycítil její myšlenky, pousmál se a povzbudivě jí stiskl na rameni.
„Není se čeho bát. Nicméně pokud sis to rozmyslela, a chceš utéct, myslím, že bychom se stihli dostat na letiště dřív než by si všiml, že tady dávno nejsme," řekl s úšklebkem.
Sam mu úšklebek vrátila. „To v plánu opravdu nemám. Jen to, že se mi někdo zakousne do krku, mě trošku děsí."
Teta jí totiž popisovala, jak rituál probíhá. Společně zamíří do lesa, kde je ukrytá Svatyně jejich Bohyně. Teta Anna tady provede rituál posvěcení, který provádí vždy Alfa. Na závěr jí Caleb označí jako svou a ona udělá jemu to stejné nazpět.
ČTEŠ
Království vlka II: Pouta
Werewolf„Zlobíš se," on se neptal, on to prostě konstatoval. Střelila po něm pohledem. Chtěla křičet, ale když se podívala do jeho očí, nedostala ze sebe hlásku. Vyřeší vůbec něco křikem? „Calebe... já..." chvíli váhala se slovy. „Co ode mě očekáváš?" Zma...