9. V myšlenkách

1K 52 1
                                    

Zavrtěla se na židli. Znovu si uhladila lem svých šatů, ale i tak měla pořád dojem, že jsou až příliš krátké.

„No tak, nech toho..." ozvala se vedle ní Joy s úsměvem.

Sam dlouze vydechla a složila ruce do klína.

Celá jejich smečka teď seděla u kulatého stolu, který byl pokrytý bílým ubrusem s rudým lemováním. Uprostřed stolu pak stála široká váza s liliemi a okolo zase pro každého zúčastněného talíře, příbory a sklenice. Zvedla pohled, ve snaze zahlédnout skrze bílé lilie Doktorku, která seděla naproti ní, ale květina zabírala většinu stolu. Koho tohle napadlo?

Právě probíhala slavnostní recepce na počest snoubenců. Na recepci se sešli všechny královské rodiny a jejich smečky. Což znamenalo, že se museli povinně zúčastnit i oni. A ani jeden z nich z toho nebyl nadšený. Všichni byli nastrojení a s ukázkovým postojem, tak aby nezahanbili svého Alfu, ale Sam si byla jistá, že ani jeden z vlků u stolu si ve snobských akcích nelibuje. Sniff si neustále snažil uvolnit svou kravatu, Hayley nervózně vrtěla prsty, jak jí chyběl mobil v ruce a dokonce i Courtney, kterou Sam vždycky považovala za tu, která se v takové společnosti cítí jako ryba ve vodě, se kolem sebe nervózně rozhlížela.

Sam zvedla pohled na opačnou stranu venkovního prostoru, který aktuálně okupovala asi stovka vlkodlaků. V přední části prostoru stálo několik stolů uspořádaných do písmene U. Přímo uprostřed seděl král Gideon, po jeho levici jeho manželka a Luna Lori, dále zase jeho Beta – Robertův otec. Po králově pravici zase seděl princ Joshua se svou snoubenkou Andreou. Sam se zašklebila, když si všimla, že vedle ní sedí Caleb. Naštěstí se s ní nevybavoval a ona tak nemusela znovu vzpomínat na situaci, kdy je společně viděla v přítmí schodiště až v poněkud těsné blízkosti.

Nemluvili o tom, ale zapomenout na to určitě nemohla.

Nervózně se zavrtěla, když si všimla, s kým se zrovna Caleb dal do řeči. U dalšího ze stolů, který stále v pravém úhlu k tomu hlavnímu, seděl po Calebově pravici princ Michail.

Sam si po včerejším závodu udělala menší průzkum.

Princ Michail Volkov, jediný syn královny Anny Volkové, Alfy východoevropských smeček.

Ano, z knih věděla, že královských rodin je více, jen netušila, že je tady všechny potká a navíc, že s jedním z nich bude mít tu čest se poznat osobně.

Celkem bylo pět královských rodin. Gideon Heywood měl na starost smečky v Severní Americe. Matka Michaela Volkova, byla Alfou a královnou smeček na východě Evropy a v Rusku. Král Alfa Didier Laurent měl na starost zase západní část Evropy. Zbytek Asie pak spadal po vládu krále Alfy Li Minga.

Pak tady byl ještě pátý člen, který nesl titul Alfa krále, ale ten se svatby nezúčastnil. Dle všeho to vypadalo, že král Alfa Marcelo z Brazílie neměl s ostatními smečkami moc dobré vztahy. O co přesně ale šlo, to netušila.

Co se týkalo Afriky a Austrálie, tyhle oblasti byly skoro neobydlené vlkodlaky, takže smečky vedly obyčejní Alfové bez královské krve. Dalo by se říct, že si žili po svém – bez královského dohledu.

Pohled stočila z Michaila Volkova na jeho matku Annu. Měla takový zvláštní dojem, že ji už někde viděla. Navíc z ní byla dost v rozpacích. Byla si jistá, že jí několikrát přistihla, jak se královna Anna kouká její směrem. Byla sice na opačné straně osvětleného prostoru, ale Sam se nemohla zbavit pocitu, že kouká právě na ni.

Raději rychle stočila svůj pohled na protější stranu od královny Anny. Tam seděli vedle sebe další dva Alfové.

Alfa Li Ming byl odměřený muž středního věku. Záda měl rovná, oči obezřetné a neustále se kolem sebe ohlížel, jako kdyby čekal nějaké blížící se nebezpečí. A to stejné platilo i pro jeho manželku – nebo snad dceru? Ta seděla po jeho levici a Sam si nebyla vůbec jistá, jak stará vlastně může být.

Království vlka II: PoutaKde žijí příběhy. Začni objevovat