Diana isi aranja pentru ultima data rochia in oglinda. Isi privi machiajul si retușa o urma a pudrei. Isi aranja colierul. Se încalță cu o pereche de pantofi nud. Isi lua geanta de pe pat si ieși din dormitor. Cobora cu grija scările.
Alex o aștepta exact lângă. Imbracat intr-un costum negru cu o cămașă alba deschisa la primi nasturi, ii întinse mana si o ajuta sa coboare. O invarfi, iar rochia ei se ridica puțin in vânt. Alex o săruta scurt pe buze pentru a nu-i lua rujul.
Azi era o zi foarte importanta pentru ei. Împlineau trei ani de cand erau împreună. Alex pregăti o cina specială doar pentru ei doi, departe de toți si de toate. Era seara lor in care putea scapa de mici ingerasi de un anisor. Intr-un loc in care vor fi doar ei.
O mașină neagra ii aștepta in fata uși. Șoferul, îmbrăcat intr-un costum negru si cravata, le deschise portiera din spate. Alex o ajuta pe Diana sa intre, după el înconjura mașină si intra lângă ea. Alex ridica panoul despărțitor. Lua șampania si turna in doua pahare.
-Pentru noi! zise Alex ciocnindu-si paharul de al ei.
-Te iubesc! zise ea dupa ce lua o gura din pahar.
-Si eu te iubesc! isi lupi buzele de ale ei.
Au simțit cand mașină se opri. Isi lăsaseră paharele. Șoferul ii deschise portiera doamnei si o ajuta sa coboare. Alex isi închise sacoul si isi împletici degetele cu ale sotiei sale. Diana privi in jur si constata ca nu erau la "Black". Isi urma soțul spre intrare. Au ajuns in intrarea unui hotel.
Alex o trase ușor pana la lift. Apăsa butonul pentru acoperiș si au asteptat câteva secunde pana ce au ajuns. Cand ușile s-au deschis, Diana înlemni. O piscină uriașă se intindea in fata lor. Pe margini erau mici lumânări, iar chiar în fata era aranjata o masa de doua persoane. Alex ii trase scaunul si o pofti sa se așeze. Și-au servit zâmbind pastele si au baut un pahar.
-Nu mai imi pune! il opri Diana cand vru sa ii umple din nou paharul.
-De ce?
-Nu mai vreau!
-Imi acorzi acest dans? întreba Alex.
Acordurile melodiei " Give me live" a lui Ed Sheeran au inceput sa se audă incet. Diana ii accepta mana si se ridica. O lipi de trupul lui si au început sa se miște lent. Diana isi tinea mâinile pe gâtul lui, iar Alex i-a luat înconjurat spatele. Se miscau incet simțind fiecare vers. La sfârșit, Alex o strânse cu putere in brațe si o ridica in brațe. Ea ii înconjura talia cu picioarele. Se deplasa pana la margine piscini si sari cu ea in apa. Diana tipa scurt cand simțit apa dupa începu sa rada. Isi ridica capul de pe umărul lui si il săruta. Alex se lasa in jos pana ce ajunse cu totul sub apa.
~~~~~~~~~~
-Deci tu erai pregătit, constata Diana cand ajunse in camera de hotel si văzuse hainele pregătite pe pat.
-Bineînțeles, iubito! Tot timpul sunt pregătit!
Ii trase halatul alb de pe ea si o lasa goala in fata lui. Luase lenjeria alba de pe pat si începu sa o îmbrace: ii dădu chiloți, dupa sutienul, apoi ii trase rochia alba pe ea. O aranja cu grija apoi se îmbrăca si el.
Ii oferi brațul lui, iar Diana se agață de el. Au părăsit camera de hotel si au coborâtă la parter. Același mașină neagra ii aștepta chiar daca era 2 dimineața.
-Ce căutăm aici la ora asta? întreba Diana cand au ajuns in fata casei de modă.
-O sa vezi! răspunse Alex, deschizând ușă. Vin-o!
O lasa sa intre prima. El închise ușă in urma lor. O lua de mana si o conduse spre lift. Apăsa direct etajul de care aveau nevoie. Diana il privi confuza cand au ajuns in fata camerei unde se țin rochile. Alex deschise ușă cu cheia si o împinse de la spate pentru a intra. Lasa cheile pe o măsuță si aprinse becul.