Capitolul 6

710 23 0
                                    

Perspectiva autorului 

Dupa 2 saptamani ...

In compania Passion era foarte multa agitatie . Ziua cea mare veni . Trebuiau sa se intalneasca cu cei de la "The best " pentru o sedinta foto mult asteptata de  admiratori , dar mai ales de concurenta . Modelele se aranjau , iar angajatii companniei pregateau camera pentru a se putea incepe sedinta .  Secretarele verificau bauturile si gustarile sa fie perfecte . 

Alex isi inchise haina de la nostumul negru , isi aranja cravata subtire peste camasa alba si iesise sa ii intampine invitati .O limuzina neagra parca in fata companiei . Doi valeti isi facura treaba si le deschisera portiera . Daniel Stanescu si Esteban Ionescu coborara . Doi barbati cu varstele de 25 , respectiv 26 de ani se intreptau spre intrare . Erau total opusi . In timp ce Daniel era brunet  cu ochii caprui si o statura de Don Juan , Esteban era brunet cu ochii negri si se putea citi foarte usor pe fata lui seriozitatea . 

- Bun venit ! ii intampina Alex cand ajung langa el . 

- Bine v-am gasit , domnule Varga ! ii intoarce Esteban salutul . 

Dupa obisnuitul salut intre bartati : strangerea de mana , cei trei pasira in copmanie . Alex ii servi cu ceva de baut sau de gustat , dar refuza elegant . Incepura sa povesteasca despre programul stabilit , Alex dorind sa afle daca sunt si ei de acord . Luasera liftul si ajunsera in doar cateva secunde la locul stabilit. O masa arajata cu trei scaune era asezata special pentru ei . Alex le facu cunstiinta cu George , fotograful , dupa ii invita la masa .  Imediat el primi un mesaj de la Laura sa iese pana afara . Se scuza si  iesi . 

- Ce s-a intamplat ? isi intrba el sora . 

- Diana nu se simte bine ! 

A trecut imediat pe langa sora lui cand a auzit despre cine este vorba si a intrat direct in cabine . Diana era intinsa pe o canapea , dar cand il vazu se ridiica automat . 

- Nu ! o opri el . Intainde-te inapoi ! 

 - Nu am nimic , Alex ! se apara ea . 

- A ametit ! o contrazicea Laura . I-am dat niste apa si i-am zpus sa se intainda . 

- Nu mai intri ! ii orodona el . 

- Ce ? Nu am nimic ! Pot sa o fac ! 

- Nu putem risca ! 

- Alex , te rog ! se planse ea . Nu mai am nimic serios . Doar am ametit ! 

- Diana , sunt directorul companiei si sotul tau , nu pot risca sa se intample ceva ! Nu intri si gata ! ii spuse el dur . 

- Te implor ! isi incerca ea norocul . Lasa-ma sa o fac ! Intru prima si fac doar cu o singura tinuta . Te rog ! 

- Sigur poti sa o faci ? ceda el pentru prima data de cand sunt casatoriti , doar pentru ca avea nevoie de ea . 

- Da ! ii raspunse ea hotarata . 

- Bine atunci ! Intri prima , dar daca se intampla ceva , imi spui ! Ai inteles ? o intreaba el ridicand degetul aratator de la mana dreapta . 

- Da ! ii raspunse ea entuiazmata , sarindu-i in brate . Isi inconjoara bratele in jurul gatului lui si il sarutat pe obraz . El isi dadu ochi peste cap discret , dupa ii spuse indiferent : 

- Du-te si pregateste-te ! 

Ea se trase din bratele lui si ii sterse rujul de pe obraz . El se invarti pe calcaie si se pleca . Ajuns in incaperea de unde a plaecat a mers spre George spunandu-i ca Diana va intra prima . Se reasaza la locul lui , iar dupa cateva minute aparu Diana . Esteban si Daniel o studia din cap pana in picioare . Rochi ii scotea picioarele lungi in evidenta , iar machiajul ii contura foarte bine ochii . Alex ii privi pe amandoi si era pentru prima data cand isi dorea sa spuna " E sotia mea !  " . Nu vroia sa ii arate nimic , dar in adancul lui era mandru de sotia lui . Era mandru sa ii vada cum o privesc , iar el sa stie ca e doar a lui . 

Dulce RazbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum