SCENE +18
Alex privea fiecare fata care defila pe podium in fata lui. In fiecare incerca sa gaseasca acel ceva ce il vazu in prima clipa in Diana, insa niciuna nu era ca ea. Toate aveau cate un defect. Ea era unica. Atat pentru el, cat si pentru meseria pe care o practica. Chiar si dupa nasterea gemeniilor, in ultimele luni slabise, iar acum ii putea lua locul oricariu.
-Alex, trebuie sa angajam minim 3, zise George de langa el.
-Stiu!
Isi puse coatele pe masa si isi lasa fata in palme. Dupa disparitia misteriasa a Dianei, Alex le spuse nasilor adevarul. Chiar daca in prima clipa l-au injurat, acuma erau alaturi de el. David il batu usor pe spate.
-Hai sa alegem trei fete!
Lua fiecare poza in mana si o discutau. Din cele cincizeci prezente la casting trebuiau alese 3. Nu era foarte greu, insa Alex o vroia doar pe EA. Avea nevoie de sotia lui, nu de nu stiu ce fata care sa ii ocupe locul. De aceea era interzis ca cineva sa se atinca de masuta ei de machiaj sau mai ales de vreun lucru de al ei.
Studie cu atentie fotografia unei fete roscate cu bucle usoare cu ochii negri ca taciunele, forme bine definite. Inalta, aranjata, fotogenica. Destul de buna pentru post. Nu foarte buna, insa destul!
-O luam doar pe asta, zise Alex. Restul vedem pe parcurs. Chemati-le inapoi!
Cele cincizeci de fete s-au aliniat in fata lor pe trei randuri. Cei trei barbati prezenti in sala le-au studiat din nou in liniste, facand tensiunea sa creasca. O zarira pe roscata. Era in al doilea rand langa doua fete blonde ambele cu ochi albastri spalaciti, una avea parul drept, iar alta usor ondulat.
-Primele trei din randul al doilea veniti in fata! zise Alex.
Cele trei fete isi zambira unei alteia si venira in fata.
-Spuneti-va numele!
-Adina Dima! spuse blonda cu parul drept.
-Raluca Cristesu! raspunse roscata.
-Andra Damian! raspunse ultima.
Alex isi privi colaboratori, iar ei aprobara printr-o miscare a capului. Se mai gandi putin inainte sa le dea vestea pentru a fi sigur de alegerea facuta. A deschis gura pentru a zice ceva, insa a fost intrerupt de usa. Laura, Jessica, Alexia si Bogdan li s-au alaturat. Fiecare fata isi lua partenerul de mana, iar Laura si Bogdan sau asezat langa fratele lor.
-Ele? intreba Laura.
-Nu e bine?
-Ba da!
-Voi sunteti alesele. Va multumim tuturor pentru participare!
Cele trei fete s-au imbratisat, chicotind. Restul au salutat politicos si au iesit dezamagite din sala. Alesele au semnat contractul, iar Alex le-a lasat pe mana Laurei pentru a le face instructajul.
Alex se inchise in biroul lui cum a facut in ultimele doua saptamani de cand sotia lui a plecat. Parca totul e pe dos de cand ea a plecat. Secretara lui s-a imbolnavit, iar o firma i-a trimis alta. Nu la fel de buna ca Denisa, dar pentru un moment e buna si ea. Doua fete si-au dat demisia pe motiv ca au primit un post mai bun in alta tara. Familia lui e dezamagita de el. Mama lui l-a certat mai tare ca pe un copil mic, insa nu a putu spune nimic cu totul ca era in casa lui.
ACASA... El nu mai avea un loc unde ii putea spune acasa de cand ea a plecat. Totul era prea gol acolo. Mult prea gol!
Isi turna un pahar de bautura in pahar si privi ceasul de pe perete. 7 jumate. Putea pleca. Dadu paharul pe gat, isi lua haina din cuier si iesi din birou inchizandu-l in urma lui. O saluta in trecre pe Tania, secretara lui si pasi in lift. Se urca in masina si merse direct spre acel loc care candva il numea casa.
Trecuse trei saptamani de cand sotia lui a plecat. Trei blestemate de saptamani. Intelegea ca vroia sa fie singura, dar cat timp. De cat naiba de timp avea ea nevoie pentru a se linisti? Nu stia ca el moare fara ea? Parca nu stia ca ei sunt totul pentru el. Parca in ciuda lui statea acolo si nu dadea nici un semn. Dedectivi nu au putut gasi nimic. Parca a intrat in pamant! Daca nici cei mai buni detectivi nu au reusit sa o gaseasca atunci chiar nu mai stia ce sa faca.
Tranti cu putere paharul de suprafata dura a peretelui. Isis lua cheile de la masina si merse in primul club pe care il intalni. Isi comanda o sticla de whisky si incepu sa bea pahar dupa pahar. Doua, trei, cinci, zece... Nici el nu mai stia numarl. Stia doar ca are nevoie sa uite de tot ce e in jurul sau.
Zari cele trei nou-venite in firma la o masa mai indepartata. Stia ca sunt foarte bune prietene si se bucura ca macar au ocazia sa lucreze in acelasi lor, la fel cu era el cu George si David. O privi pe Raluca cum isi aranjaza rochia rosie care abia ii acoperea fundul, iar decolteul era prea adanc, sani aproape ii ieseau afara. Se aseza langa scaunul lui si isi comanda un pahar de vodca.
-Ce faci singur aici? ii sopti la ureche pentru a auzi peste muzica.
-Ce ti se pare ca fac? intreba el ironic.
-Vino cu noi la masa atunci sau... am o idee mai buna, sopti seducator rasuflandu-i pe gat.
-Aici?
-Sunt niste camere sus! Te bagi?
Alex isi scoase portofelul din buzunar si plati sticla. O lua inainte spre scari. Nu stia ce ii veni. Poate era acolul de vina sau toate cele adunate, dar simtea nevoia sa se descarce, iar asta era singura modalitate acuma.
Primi o cheie de la un barbat. Privi numarul chei: 69. Se indrepta direct spre usa. O lasa pe Raluca sa intre prima, care nu prea parea ca e prima data aici. Cine stie de cate ori a mai umblat pe aici. A incercat sa il sarute, insa el a fost mai rapid si a lipit-o de perete.
-Fara saruturi, atungeri sau chesti siropoase. Vreau doar actul in sine! De acord?
-De acord! De care act?
-Din fiecare, dar eu nu ti le intorc!
Ea isi da rochita jos in semn ca a inteles urmata de chilotei tanga rosi. Isi lasa doar sandalele negre. El o privi din cap pana in picioare fara a trada nici o emotie, findca nu avea nici o emotie. Ea ii deschise cureaua, dupa nasturele de la panaloni si fermuarul. Ii lasa in jos pana la genunchi, dupa ii dadu si boxeri. Se lasa in genunchi si ii cuprinse capul in gura. Il spuse usor dupa in introdu cu totul. El gemu slab si ii prinse parul in maini, adancindu-l in gura ei. Facu el un dute-vino brusc dilatandui maxilarul, dupa il lua ea in mana si continua la fel de repede. Intelese ce isi doreste! Il zgarie usor cu dinti, iar el gemu. O lipi din nou de perete si se afunda cu totul in gura ei. Isi dadu drumul si nu iesi pana ce ea inghiti tot. Nici o secunda nu o privi si nici nu simtea nevoia sa o priveasca.
Ea isi sterse colturile guri si ii zambi triunfator. Se seza in pat pe burta si isi ridica putin fundul, pentru ac el sa isi ia ce gaura doreste. Se intinse spre noptiera si scoase mai multe prezervative, insa le nu lua nici unul.Nu avea nevoie momentan. Il simtea la intrarea sa anala si isi ingropa fata in perina stiind foarte bine ce urmeaza. O patrunse brusc anal, iar ea urla de durere. Nu ii dadu timp sa se obisnueasca cu ceva pentru ca incepu sa se miste brusc in ea. Raluca nu facea altceva inafara sa tipe de durere, dar si de placere. Ii placea cand o primea anal, pentru ca era dorere, dar si placere! Ii cuprinse parul in pumn si o ridica in patru labe. O patrundea tot mai repede si mai tare, pana ce a simtit ca a explodat. A stat nemiscat pana ce s-a golit in fundul ei si iesi.
Lua in prezervativ de pe pat si si-l puse. Nu ii dadu timp sa se gandeasca, stiind foarte clar ca o doare fundul, insa nu il interesa. De ce sa il intereseze? O patrunse din nou brusc normal acuma, iar ea tipa din nou de durere. Se misca brusc fara sa il intereseze de strigatele ei de durere. De ce sa il intereseze? Intra mult mai brusc si mai adanc. Nu era sotia lui. Nu avea de ce sa il intereseze!
Chipul sotiei lui ii reveni in minte si iesi brusc din ea. Ce naiba face? Isi scoase prezervativul si il arunca langa ea. Se imjbracda rapid si iesi din camera. Ce naiba facuse? Tocmai isi pierduse ultima sansa de as recupera sotia. Dadu puternic cu pumnul in volan si porni masina. Iesi din parcarea clubului in sosea si merse, dar nici el nu stia unde merge. Acul atinse foarte usor 150 km/h, iar el parca nu mai simtea nimic. Vedea doar chipul sotiei lui. Ii vedea lacrimile cu se preling pe fata.
Urla din toti plamani si trase brusc de volan. Se izbi de un copac, iar singurul sunet pe care il auzi a fost al unei masini de politie, dupa totul a devenit negru. Era liniste, asa cum isi dorise el mereu! Acuma era liniste!