Diana o lasa cu grija pe Alice in patut. Isi privi copii si iesi din camera cand auzi vocea mamei ei ca o striga. Cobora scarile si intra in bucatarie unde o astepta mama ei.
-Ce s-a intamplat, mama?
-A sunat Jessica!
-I-ai spus ca sunt aici?
-Nu. Menajera a raspuns. Ne-a anuntat ca Alex a facut accident de masina.
~~~~~~~~~~
Familia Varga asepta vesti despre Alex. Fiecare membru statea e cate un scaun asteptand vesti, insa nimeni nu ii baga in seama. Simteau ca pamantul le fuge de sub picioare, iar daca cineva nu le zicea ceva sigur vor exploda mai ceva ca o bomba in razboi.
-Familia Varga? se auzi vocea unui medic.
-Noi suntem, raspunse Miranda. Cum e fiul meu?
-Unde e sotia lui? intreba un medic mai tanar de langa el.
-Nu stiu. Nu am reusit sa dau de ea, raspunse Laura.
-Am nevoie sa semneze cineva pentru spitalizare, reveni primul medic.
-Nu le da inca la semnat.
-De ce? Pe cine suni, Sergiu?
-Tata, actele trebuie semnate de sotia lui. Alo!...Unde naiba esti?...Hai! Ce faci? Ok. 5 minute!
Toti l-au privit cu ochi mari, nestind ce sa mai zica. Familia Varga era uimita. Nu se astepta la asa ceva. Singura intrebare era de unde o stie pe Diana?
Usile glisante se deschisera, iar Diana Varga a pasit cu in credere in spital. Familia ei ramase uimita! Era schimbata! Parul ei cret era intins cu placa acuma, pantaloni mulati ii scotea piioarele in evidenta.
-Diana... spoti Laura.
-Buna ziua! saluta ea politicos si trecu pe langa ei.
-In sfarsit! zise Sergiu. El e Lucian, tatal meu. Ea e Diana, sotia lui Alex.
-Incantata!
-De asemenea, doamna!
-Ce s-a intamplat, Sergiu?
Toata familia era in spatele ei.
-Sincer, nici noi nu stim! I-am gasit alcolemie in sange. A virat brusc si a intrat intr-un copac. Nu stim daca a evitat ceva sau a fost intentionat.
-Si cum e? intreaba ea nepasatoare.
-Are o coasta rupta si cateva lovituri pe fata si brate.
-Il putem vedea? intreba Miranda.
Diana se intoarse si ii privi pentru prima data. Toate privirile erau asupra ei, in afara de a Mirandei. Isi dadu ochi peste cap si se intoarse spre Sergiu.
-Da, raspunse Lucian! Inca nu s-a trezit, dar urmeaza. Rezerva 12, etaj 2.
-Multumim!
Toti s-au indreptat spre rezerva indicata, doar Diana ramase cu Sergiu.
-De ce se uita toti asa la tine? o intreba in timp ce ii intinse actele. Sunt pentru spitalizare.
-E mai complicat! semna actele. Eu am fost plecata trei saptamani fara a sti nimeni unde sunt.
-De ce?
-Cica tata l-a omorat pe tatal lui, iar Alex s-a casatorit cu mine pentru razbunare.
-Oooo... naspa rau! Ce idiot.
-Stiu!
-Copii cum sunt?
-Bine, mersi! Cresc pe zi ce trece si parca au simtit ca s-a intamplat ceva. Au fost foarte agitati!