Capitolul 1

993 28 0
                                    

- Buna dimineata , iubitule ! s-a auzit vocea Dianei intrand in  biroul ceea ce m-a facut si pe mine sa imi ridica capul din dosare . O priveam cu inainteaza spre biroul meu cu aceeasi gratie cu care m-am obisnuit .

-Buna dimineata , iubito !

S-a asezat la mine in brate si m-a sarutat . O mana o aveam pe spatele ei si o mana inainta usor sub rochita ei . De ce naiba fix ea e fata mostrului ala ? Nu putea fi altcineva ? De 14 ani tot pentru razbunare ma pregatesc si o am in bratele mele de 2 ani si nu pot face nimic , dar nu o sa ma dau batut . Chiar daca ma doare o sa ma razbun pe familia Iordache , intreaga familie Iordache, inclusiv Diana .

-Alex , te uiti..... Scuze!

Vocea lui Bogdan m-a trezit din vis . Am rupt sarutul si ne-am uitat amandoi la el . 

- Scuze ca v-am intrerupt , dar puneti si voi un semn sau inchideti usa !

- Oameni normali bat la usa inainte de a intra !

- Eu va las sa lucrati !

 M-a sarutat scurt si a plecat . Eu am inceput din nou sa ma uit prin dosare incercand sa evit privirea fratelui meu .

- Cat o sa o mai ti asa? Nu iti dai seama ca iti faci rau singur?

- Bogdan , te rog nu te baga !

- Cum sa nu ma bag cand tu iti bati joc de o persoana care te iubeste cu adevarat .

- Bogdan ... Nu imi bat joc de ea !

- Aaaaa... nu ? Atunci cum se numeste asta ? O sa ajungi sa suferi si tu ! Nu uita ca o iubesti ! Daca ea va suferi si tu vei suferi ! Mai bine ai inceta cu aceasta razbunare pentru ca nu duce nici unde !

- Bogdan , termina ! Nu voi suferi ! Poti fi sigur ! Singuri care vor suferi for fi cei din familia Iordache.

- Si Diana ?

- Diana... Diana face parte din aceea faminie , nu ?

- Da! Si e fata pe care o iubesti , de care te-ai indragostit ! Ai grija ce faci pentru ca o sa ajungi sa suferi si tu !

-Nu o sa sufar !

- Bine , frate , fie cum zici tu ! Dar sa sti ca si eu si Laura credem la fel . Ai grija de faci !

Mi-a pus dosarele pe birou si a plecat . Nu e adevarat ! Eu nu o sa sufar ! Singuri care vor suferi vor fi ei . Doar ei .... Nimeni nu se pune cu familia Varga si scapa nepedepsit ! Oricine va fi aceea persoana ! Eu nu o sa sufar ! Nu voi mai suferi niciodata din cauza familiei Iordache ! M-am ridicat de la birou si am mers la cabine . Am batut la usa si am intrat . Am salutat politicos fetele si am mers spre Diana care se machia . Mi-am pus manilie in jurul gatului ei si am sarutata pe obraz .

- Sa nu iti faci planuri diseara !

- De ce ?

- Am o surpriza pentru tine !

- Bine ! 

- Te iau la 7 . E bine?

- E perfect !

I-am ridicat capul si am sarutat-o . Ca de fiecare data , toata privirile erau pe noi . Multe fete si-ar dori sa fie in locul ei. Sunt foarte chipes ! Ce e al meu , pai e al meu !

-Fratioare , nu in public !

Glasul Laurei ne-a oprit . Am inceput amandoi sa radem si ne-am intors spre ea pentru ca era in spatele nostru .

- Esti geloasa , sorella ? Ai vrea sa fi in locul ei , hmmm ?

- Alex , esti nebun ? Suntem frati , ce naiba ?

Dulce RazbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum