Diana isi puse mana pe burta si incerca sa isi opreasca hohotele de ras. Dupa gluma facuta de George ii era putin cam greu sa se opreasca. Isi mangaie burtica si inspira adanc pentru a se calma.
-Doamne, George! Cu cat imbatranesti mai mult cu atat esti mai nebun, zise David stergandu-si o lacrima
-Mintea se duce prima!
-Totat de acord cu tine, Diana!
-Ar trebui sa facem o petrecere candva!
-La botez, Alexia!
-Cum? Pana la botez nu mai facem nimic?
-Tu vorbesti? Nu ai voie sa faci nici doi pasi si iti trebuie petreceri.
-Am voie! se rasti ea catre sotul ei.
-Iar incepi?
Diana tacu. Nu vroia o cearta in public.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Laura inchise usa la baie. Privi spre balcon si isi vazu iubitul rezemat de tocul usi cu bratele in san. Privea curtea, fiind cu spatele spre ea. Isi lua capotul rosu din matase peste rochita de noapte si se apropie incet de el. O masina le aduse hainele sus si tot o masina ii va duce oriunde dorest. Dani era imbracat dora intr-o pereche de pantaloni de trening care ii atarnau de pe solduri, iar lumina lunii ii dadea o aura aparte. Laura ii inconjura abtomenul cu mainile si il saruta pe spate. El isi intorse capul spre ea si ii zambi, pupand-o pe frunte.
-La ce te gandesti? il intreba ea.
El isi intoarse capul spre gradina. O mai privi o data si zise:
-Nimic anume. Imi placea sa stau aici cand eram mic. Inainte sa ma pun in pat privea pe aici afara. Ma uitam la stele si le puneam diferite nume, zise el zambind, amintindu-si de copilarie.
-Ce fel de nume?
-Orice nume imi venea in minte.
-Ai avut o copilarie fericita?
El zambi din nou si se intoarse cu totul spre ea. Ii cuprinse fata in maini si o saruta scurt.
-Da! Chiar am avut o copilarie fericita. Ai mei tot timpul m-au invatat sa ma comport ca un copil normal, nu un print. De acea am mers la o scoala normala.
-Dar restul lumi nu se comporta altfel?
-Cu mine? intreba el, iar ea afirma printr-o miscare a capului. Se comportau putin diferite pentru ca eram fiul regilor, urmatorul la tron, dar fiind copii nu stiam ce inseamna aia. Mergand de mic la gradinita ca restul copiilor de varsta mea, ne-am invatat toti impreuna. Nu mai conta ca sunt print. Ne jucam impreuna!
Ea se lipi de pieptul lui si se ridica pe varfuri pentru al saruta. El ii intelese gestul si se apleca pana ii cuprinse buzele intr-un sarut. Un sarut tandru, linistit, dar destul de pasional. Limbile lor inspectau fiecare coltisor. Se retrasera din sarut, dar ramasera cu fruntile lipite.
-Vreau sa fac dragoste cu tine! facu Laura o marturisire neasteptata.
-Esti sigura? o intreba el privind-o in ochi.
-Da! Vreau asta.
Isi lipi din nou buzele de ale lui. Dani o lua in brate ca pe o mireasa si o puse cu grija pe pat. Se lasase peste ea de la brau in sus. Isi scoase mana de sub ea si o puse pe abdomen. Ii desfacu halatul, iar ea ramase doar in rochita rosie din matase care abia ii acoperea fundul, iar jumatate din sani ii erau la vedere. Dani cobora cu saruturile pe gatul ei. Vroia sa obtina cateva gemete de la ea. O saruta in spatele urechi si ii supse lobul urechi.