-Vorbiti serios? radea Bogdan. Voi nu sunteti nornali! Cum sa o trimiteti singura cu Dani?
-Ce sa facem altceva? intreba Diana ridicand din umeri. Nu a vrut nici cum sa vorbeasca cu el. Acuma nu are de ales!
-Va omoara cand se intoarce! spuse Bogdan razand si mai tare.
-Nu ne omoara! Fi serios. Sunt sigur ca ii place acolo. zise Alex, sorbind din paharul de whiskey.
Cei trei se alfau, luni seara, in lifingul celei mai proaspete famili Varga. Bogdan veni sa ii intrebe de sora lor. Nu se intoarse, iar la brou ii spuse ceva vag.
-Oricum...,incepu Bogdan si se opri pentru a lua o gura de are, chiar daca s-au impacat tot va face scandal cand se va intoarce. Sincer, ma bucur ca ati trimis-o! Se vede clar ca il iubeste si ar fi chiar proasta daca nu l-ar ierta.
-Nu cred ca nu il iarta, sau cel putin sper ca Dani nu se da batut asa usor.
-Da,Diana, pe asta sper si eu! Eu v-am lasat. Sa aveti noapte buna!
-Noapte buna! raspunse Diana cand o pupa pe obraz.
-Salut! Ai grija cum conduci, il avertiza Alex dand mana cu el.
Bogdan parasi resedinta Varga. Alex isi privi sotia si ii studia fiecare miscare. Statea pe canapea, cu mainile impreuna sub burta si se juca cu degetele. Parul ii cadea usor in valuri peste umeri si ii acoperea o parte din decolte. Ochi erau scosi in evidenta de farduri, iar buzele erau de un rosu aprins. De sub rochia rosie de matase ieseau picioarele lungi si destul de subtiri pentru starea ei. Tenul inchis o avantaja foarte mult, facand-o mult mai atragatoare si mai sexy. Avea o sotie superba pe care multi barbati ar vrea-o, putea baga mana in foc pentru asta.
-Ce? intreba Diana cand intalni privirea insistenta a sotului ei.
-Nimic! spuse el scuturandu-si capul intr-o parte si alta pentru as reveni. Ma gandeam doar.
Era prima seara in familia lor fara certuri sau reprosuri. Diana nu vroia sa strice atmosfera linistitoare. Avea nevoie de liniste si era una din putinele dati cand avea parte de ea.
-Tina!
-Da, doamna!
-Mai este inghetata de ciocolata?
-Nu, doamna!
-Super! raspunse ea morocanos. Mersi, te poti retrage!
-Vrei inghetata? intreba barbatul familie.
Ea aproba printr-o miscare a capului.
-Merg sa iti cumpar.
Puse paharul pe masuta din fata lui si se ridica din fotolui.
-Pot sa vin si eu?
-Nu!
-Te rog!
-Nu ai voie sa depui efort si mai ales sa faci miscare.
-Pot sa ma misc, te rog!
-Tu chiar ti-ai propus sa ma enervezi tot timpul? Daca am zis nu, atunci e NU! tipa el.
Tranti usa in urma lui, iar Diana ramase din nou singura. Spera ca abie macar o seara normala, dar se distruse din cauza ei. Trebuia sa taca din gura, iar acum toate erau bine. Alex nu mai tipa la ea si acum il astepta linistita sa vin cu inghetata, nu cu lacrimi in ochi cum era de fata.
Inspira adanc si stranse cu putere din ochi pentru a opri lacrimile. Nu vroia sa planga. Nu vroia sa mai planga din cauza lui. Isi dorea sa nu mai puna la suflet fiecare cuvant de al lui, dar ii era imposibil. Il iubea, iar fiecare vorba de-a lui era ca o sageata infipta adanc!