Capitolul 2

781 21 0
                                    

- Denisa , adu-mi te rog o cafea in birou ! ii spun secretarei in timp ce inaintez spre birou . O noua zi a luat nastere si o data cu ea si alte treburi .

-A venit Diana ?

-Da! E la cabine ! mi-a raspuns Denisa in timp ce imi punea cafeaua pe birou . Doriti sa o chem ?

-Nu! Am vrut doar sa stiu !

Denisa a iesit , iar eu am inceput sa ma uit peste niste tinute . Incercam sa ma concetrez , dar gandul imi zbura tot la Diana , la logodnica mea . Am lasat acele harti pe birou si am mers la cabine . Am intrat si toate fetele si-au intors privirea spe mine . Diana statea pe canapea cu spatele spre mine si vorbea cu Iulia , un alt fotomotel

- Cand intri undeva , mai intai se bate la usa !  mi-a spus Diana fara sa se intoarca cu fata spre mine .

-Buna dimineata si tie , iubito ! Bine fac , tu ce faci ?

S-a ridicat razand de pe canapea si a venit spre mine care stateam in mijlocul camerei . Si-a pus manilie dupa gatul meu si mi-a dat in sfarsit sarutul de "Buna dimineata " . Am ramas in aceeasi pozitie , ea cu mainile dupa gatul meu si ale mele pe talia ei , iar Diana cu o fata foarte serioasa , mi-a spus:

-Acuma serios ,iubitule , ai intrat ca un taran!

-Asa , iubire , ma faci taran?

-Nu ma , iubire , iti spun ca ai intrat ca un taran!

-Taran , netaran , tot ma iubesti !

 A ras scurt si m-a sarutat. S-a apropiat de urechia mea si mi-a spus sa aud numai eu :

-Ar trebuie sa ne asezat pentru ca toti se uita la noi .

M-a uitat prin jur si chiar asa era . Toate fetele erau cu ochi pe noi . Am tras-o pe Diana mai aproape de mine si am sarutat-o . Sa aibe la ce se uita , daca asta vor . Imi plimbam mainile pe spatele ei si tot adancam sarutul . Limbile nosatre dansau tango . Parca simteam privirile celor din jurul nostru . Eram in lumea noastra pana ce am auzit usa trantindu-se . Am rupt sarutul , din pacate , si ne uitam amandoi la usa .Laura si Bogdan stateau in usa si pareau cam nervosi.

-Bine ca noi te cautam in toata fabrica si tu stai bine mersi aici ! mi se adreseaza Laura punandu-si mainile in san .

-Era logic ca daca nu ma gasiti in birou sunt aici , dar daca voi nu judecati ce sa va fac ?

-Nu judecam , hmm? imi spunea Laura in timp ce venea spre mine . Eu tot faceam cate un pas in spate si Laura dpa mine .

-Iubire , ajuta-ma !

-Nee... Rezolvati problemele cu  sora-ta!

- Sunt proasta , hmmm ?

-Nu ma sorella . Cum sa fi proasta ?

-Nu judec , hmmm ?

-Putin ?!

-Putin? Putin iei si tu !

-Laura , nu-l lovi ! Hai lasa-l ca l-ai speriat destul .

Diana a venit si a tras-o de mana mai in spate .

-Ai scapat de data asta !

-Hai sa vorbim de ce am venit , nu ? intervine Bogdan .

-Da! Asa ziceam si eu ! le-am spus eu in timp ce am tras-o pe Diana la mine in brate .

-Deci ... am incepu Bogdan . Noi care suntem fratiori tai pe care ii iubesti asa mult trebuie sa aflam de la mama ca voi v-ati logodit , hmmm ? a continuat el ridicand din sprancene .

-Asta era ? Si eu ma gandeam ce ati patit !

-Dianaaaaa ! se auzea pe fundal vocea lui George .

-Trebuie sa plec !

Dulce RazbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum