Ma doare sa stiu sa sufera in cauza mea , dar mai tare m-a durut cand am aflat ca tatal ei mi-a omorat mie tatal , mi-a distrus copilaria . Probabil ca multi oameni ma condamna pentru ceea ce fac , dar ei nu stiu prin ce am trecut eu . Nu stiu cand am indurat si cand am suferit .
Am parcat masina in fata firmei si i-am dat cheile valetului . Am urcat scarile pana in fata usei , iar portarul m-a salutat , deschizand-o . Am pasit in firma si sunt foarte sigur ca am auzit barfe din partea angajatilor. Le-am dat pace si m-am urcat in lift . Am apasat putonul pe care scria ”10” si am asteptat cateva secunde pana ce usile s-au deschis din nou . Am iesit incet din lift , indreptandu-ma spre biroul meu . Am salutat-o pe Denisa si i-am cerut documentele . Cand m-am intors pentru a putea intra in birou , am vazut-o pe Laura care se indrepta spre mine . Nu am zis nimic , doar am intrat in birou , fiind sigur ca v-a veni dupa mine .
- Tu ai inebunit ? incepea ea , cand a inchis usa . Ce cauti aici ?
- Aici lucrez , Laura ! i-am raspuns eu , indiferent , punabdu-mi haine pe cuier si asezandu-ma pe scaunul din piele din fata biroului .
Ea si-a asezat ambele maini pe birou si ma privea de sus , continuand:
- Nu te poti abtine , nu ? Macar azi trebuia sa stai cu ea !
- Laura , nu ti-am cerut parerea !
- Alex , asculta-ma ce iti spun , pentru ca iti vreau doar binele ! O sa regreti tot ce faci acuma ! Tot , Alex , tot ! Toata suferinta pe care i-o provoci ti se va intoarce tie ! Atunci cand Diana v-a afla de ce te-ai casatorit cu ea , sunt foarte sigura ca iti va cere divortul . Sa te vad atunci ce faci !
A trantit usa in urma ei si m-a lasat singur in imensul birou . Ce divort viseaza ? Nu o sa ii acord niciodata divortul Dianei . Nu m-am casatorit ca sa divortez . Asta e clar ! M-am casatorit pentru a ramane casatorit orice s-ar intamplat . Nimeni si nimic nu va putea impedica asta . Eu si Diana vom ramane casatoriti fie ca vrea fie ca nu , pana ce unul dintre noi nu va mai fi .
Toata ziua nu am facut altceva decat sa stau cu capul in dosare si sa ma ocup de firma si lanturile Black . Ma bucur enorm de mult ca Laura si Bogdan nu au mai venit pe la mine . Fiecare isi vede de treaba lui si asa e perfect . Diana nu a venit azi la firma si asta trebuia discutat cand ajung acasa . Nu poate lipsi cand vrea ea doar pentru ca e sotita mea ! Poate fi ea nevasta-mea , dar tot o angajata a firmei este .
Am parcat masina in fata casei si m-am coborat privin casa . Mi-am privit ceasul de pe mana si am vazut ca intica ora 8:30 seara . Nu e asa traziu . Am deschis usa si am intrat . Rasetele se auzeau de la intrare . Am mers mai aproape de cele care cauzau acest sunet . Mi-am pus haina pe spatarul unui fotoliu si am mers mai aproape de masa . Diana si Maria aranjau tacamurile si radeau .
- Buna seara ! le-am salutat eu cand am ajuns langa ele .
- Buna ! mi-a raspuns Diana , vazandu-si de treaba .
- Buna seara , domnule !
Maria a terminat de aranjat tacamurile si s-a retras in bucatarie . Eu mi-am tras scaunul din cpul mesei si m-am asezat , Diana asezandu-se in dreapta mea . Tina ne-a adus cina , retragandu-se mai apoi in bucatarie .
- De ce nu ai venit la firma azi ? imi intreb sotia dupa 5 minute .
- Poftim ? intreaba ea mirata .
- De ce nu ai venit la firma azi ? am repetat intrebarea de mai devreme .
- Scuza-ma , dar ieri ne-am casatorit daca nu sti !
- Asa si ? Daca esti sotia mea inseamna ca nu mai trebuie sa vi la munca ? Te inseli ! Esti o angajata la fel ca restul !
- Nu ma refeream la asta ! Nici nu vreau sa ma tratezi altfel pentru ca nu ar fi corect , dar nu mi se pare normal sa merg la munca ziua urmatoare dupa nunta .
- De ce nu ? E o zi ca oricare alta ! Si tu azi ar fi trebuit sa fi la firma .
- Si daca nu am vrut sa vin , care e problema ?
- Nu ai vrut ? intreb mirat , nevenindu-mi sa cred ce am auzit .
- Nu am vrut ! Pur si simplu nu am avut chef ! Ce o sa imi faci ? Ma dai afara ? Scrie-mi demisia ca eu ti-o semnez . Nu depind de firma ta , stai linistit !
Si-a auncat tacamurile in farfurie si s-a ridicat , vrand sa mearga sus , dar am fost mai rapid ca ea si am prins-o de incheietura maini drepte si am intors-o spre mine .
- Asculta-ma ce iti spun eu ! Ai grija cum vorbesti ca nu iti permit sa urli la mine cand ai tu chef ! Nu faci ce ai tu chef si cum ai tu chef , sa iti fie clar ! Ai inteles ?
Am tipat la ea si a vrut sa isi traba mana , dar am strans-o mai tare .
- Ai inteles ? am tipat , strangand-o mai tare de mana .
- Alex , ma doare ! Lasa-ma !
Si-a miscat mana , vrand sa scape , dar i-am imobilizat-o .
- Ai inteles ,Diana ?
- Lasa-ma ! Am inteles !
I-am lasat mana , iar ea a plecat sus . M-am intors la masa si am terminat de mancat , in liniste . La final am chemat-o pe Tina sa tranga masa , iar eu am mers spre bar . Mi-am pus intr-un pahar doua cuburi de gheata si peste whisky . M-am asezat pe un fotoliu uitamanu-ma la lichidul maroniu din pahar . L-am invartit putin , dupa l-am baut . M-am ridicat , punandu-mi din nou acel lichid maroniu in pahar si m-am asezat inapoi . Am golit din nou paharul si l-am pus te bar . Mi-am luat haina pe de spatarul fotoliului si am urcat la etaj . Am deschis usa camerei noastre si am vazut-o pe Diana dormind . Lumina slaba venita de la veioza ii cadea direct pe fata , lasandu-i la vedere ochi rosi . Mi-am dat hainele jos , lasandu-mi doar boxeri si m-am pus in pat . Am stins veioza si m-am intors cu spatele spre ea , adormind imediat .