Capitolul 7

689 22 1
                                    

  Diana statea pe canapeaua din living rasfoind o revista de moda, in timp ce sotul ei era pe un fotoliu uitandu-se la televizor . De cand ajunsera de la spital nu mai zise nimic . Vedea ca era abatut , dar nu il intreba nimic . Nu mai dorea sa se certe cu el . Avea nevoie de liniste si odihna . Era insarcinata ! Trecuia sa fie puternica pentru copilul ei . Va fi mama, iar acesta era singurul lucru bun care i se intamplase de cand era casatorita . 

Soneria de la intrare era singurl zgomot din toata casa . Tina se intrepta grabita spre usa si o deschise . Laura si Bogdan venisera sa felicite viitori parinti . Avea in mana cate o punga de cadou cu lucruri de bebelasi . Alex si Diana se ridicasera pentru ai intampina . Laura merse direct spre Diana lunad-o in brate, iar Bogdan se opri la Alex pentru al saluta. Fetele se asezasera pe canapea, iar baieti pe cate un fotoliu . 

-Fi atenta ! ii spune Laura, Dianei. Daca e fata o sa o cheme Laura. 

- Nu ! Nu o sa o cheme asa ! refuza Diana oferta . 

- Ba da ! Asa o sa o cheme ! 

- Ba nu ! Daca o sa fie fata o sa o cheme Alice . 

- De geaba va tot certati ! interveni Alex . O sa fie baiat si o sa il cheme Christopher Alexandru.

- Da pe tine cine te-a bagat in seama ? ii spuse Laura dur . Te bagi ca musca in lapte sa nu spun mai urat . 

- Sunt la mine in casa . Fac ce vreau ! 

- Nu am chef sa ma cer cu tine ! ii spuse ea indiferenta . Daca o sa fie fata o s o cheme Alice Laura.

- Nu ! refuza din nou Diana . O sa o cheme Alice Alexandra . 

- Da tu ce ai cu numele meu ? 

- Nu am nimic nu numele tau ! radea Diana . Pe copilul meu nu o sa il cheme asa , atat ! 

- Laura , e copilul nostru , deci noi trebuie sa alegem numele . se baga Alex din nou . 

- Diana , vorbim noi in particular ! Prea multi idioti in jur ! spuse Laura dur uitandu-se direct la Alex . 

Laura isi lua geanta si vru sa plece , dar Diana o pori , observand locul mov de pe bratul sau . 

- Laura , ce ai la brat ? o intreba Diana ridicandu-se . 

- M-am lovit ! mintea ea . 

- Asta nu e lovitura ! Cine ti-a facut asa ceva ? o intreaba ea . 

- Nu conteaza ! 

- Cum sa nu conteze ? Daca la 19 ani ai mana invinetita , mai tarziu ce o sa patesti ? 

- Diana , las-o asa ! Nu ma doare ! Doare mai mult ca a fost facuta de Alex ! spuse ea adevarul . 

- Ce ? zbiara Diana  si Bogdan in acelasi timp . 

- Nu mai intrebati nimic , va rog ! le spunea Laura . Isi stranse geanta in mana si pleca . 

- Se pare ca ai uitat de juramantul facut ! ii spuse Bogdan fratelui sau . Pa , Diana ! trecu pe langa ea si pleca . 

Diana privi spre sotul ei . Nu stia ce sa zica . Intr-un fel ii era frica de el , dar stia ca daca nu intreaba nu va afla niciodata . 

- Daca ei i-ai facut asa ceva , mie ce o sa imi faci daca nu iti fac pe plac ? isi intreba ea sotul . O sa ma lovesti ? 

- Chiar nu e problema ta ce se intampla intre mine si Laura ! ii raspunse el indiferent , neluandu-si ochi de la televizor . 

- Nu e problema mea ! ridica ea tonul . Eu stau cu tine in casa ! Sa ma astept in orice clipa sa ma lovesti , nu ? 

- Termina ! tipa el , ridicandu-se . Nu ii treaba ta si punct ! zbiara spre ea , impigand-o pe canapea . 

Dulce RazbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum