Raluca o privea cu ochi mari, nestind ce sa spună. Tocmai isi săpase groapa singura, dar totuși avea o pod de scăpare: noaptea petrecuta cu Alex. O privi din cap pana in picioare. Era frumoasa! Trebuia sa recunoască, insa ea era mult mai frumoasa si merita locul de doamna Varga mai mult ca ea. Tocmai și-a găsit o nouă metoda de a obține ce isi dorește. Alex va face orice ca scumpa lui sotie sa nu afle de mica lui escapadă.
-Si ce are daca e sotia lui Alex? întreba Raluca cu indiferenta. Suntem egale!
-Nu vrei sa il întrebam pe Alex daca suntem egale sau nu? El stie cel mai bine.
-Ba da! Sunt foarte sigura ca trebuie sa fim tratate egal.
-Trebuie, dar asta nu înseamnă ca suntem! Măsuța asta a fost tot timpul a mea, de aceea nu aveti voie sa va atingeți de ea la fel si trusa. Alex mi-a spus cand am venit unde imi găsesc lucrurile, deci sunt foarte sigura ca nu suntem tratate egal.
Raluca o privi cu ura și se întoarce mormăind "nu ști cu cine te-ai pus". Se aseza lângă prietenele ei si o privi pe Diana cum isi retușa machiajul in oglindă. Fetele vorbeau insa ea nu le auzea, era prea atenta la as supraveghea rivala.
-Cum e, Lau, in casa noua? întreba Diana.
-Foarte bine, rase Laura. Imi face Dani toate poftele.
-Gătești? întreba Alexia.
-Ocazional. Daca am timp sau chef! De obicei gătește Dani.
-Dani gătește? rase Jessica.
-El ajunge înaintea mea acasa si cand are chef gătește, daca nu cumpăra sau ieșim in oraș.
-Esti fata de casa, hmmm...
-Prea mult spus! chicoti ea. Dar e bine, in general.
-Ai lui nu au zis nimic?
-Ai lui nu au ce zice, dar mama... isi musca buza.
-A comentat Miranda? întreba Alexia.
-Si acuma comentează cand ne întâlnim. " Esti cea mai mica. Alex s-a mutat dupa ce s-a căsătorit."
-Asta stie ea, rase Diana. Alex stătea mai mult la mine ca acasa.
Fetele au inceput sa rada.
-Faza tare e ca daca am fost in vacanță doar noi si nu a zis nimic. Am stat o săptămână pe insula in Grecia si nu a zis nimic și in plus atunci eram certați, iar acuma toată ziua comentează.
-Fetita ei a crescut si s-a logodit! spuse Alexia pe un ton trist.
-Mersi de încurajare, Alexia. Ce sa zic!
-Eu va las, fetelor! Merg sa imi caut soțul! accentua ultimul cuvânt, iar fetele au început sa rada.
Isi lua geanta si ieși. Traversa din nou acel hol si se opri in fata biroului secretarei.
-Alex unde e?
-Aveți programare?
-Nu am nevoie. Imi spui unde e?
-Domnul Varga e foarte ocupat si nu va poate primi. Mi-a spus sa nu las pe nimeni sa il deranjeze!
-Eu te-am întrebat unde e, nu ce face! zise Diana nervoasa.
-Imi pare rau, domnișoară. Nu va pot spune!
-Sunt doamna! Sunt doamna Varga, sotia lui sunt foarte sigura ca ma va primi!
-Domnul Varga nu e căsătorit, astfel nu ar umbla dupa domnișoara Cristescu.
-Ia suna-l si spune-i ca il căuta sotia lui, vezi ce zice!