Fericire . Implinire . Daruire . Iubire . Bucurie . Dragoste .Dorinta . Toate se citeau pe chipul nostru . Eram fericiti si sincer , chiar eram . Nu ne prefaceam deloc . Era seara noastra , nunta noastra. Tot ce ne-am dorit s-a intamplat in acea seara perfecta. Eram sot si sotie . O noua familie Varga s-a format in acea zi .
In timpul cununiei soarele chiar atuncea apunea si dadea lacului o culuare fantastica . Buchetele de crini si trandafiri erau de-a lungul covorului rosu care ne conducea la micul altar improvizat si in cortul unde se organiza petrecerea . Totul era superb ! Baloanele rosi , in forma de inimioare erau asezate deasupra intrari intr-o bolta deosebita . In cort mesele rotunde erau asezate pe margine , iar in mijloc avea loc pentru dans . Mesele erau acoperite cu fete albe si fiecare avea cate un buchet de trandafiri si crini , iar fiecare scaun avea legat de spatar cate o fundita rosie . Masa noastra si a nasilor era cea mai frumoasa . In fata , pe colt , erau aseate cate un buchet de flori , iar in fata , jos era un cos prin cu trandafiri si crini . Totul era de vis .
-Ce s-a intamplat ? o intrebam eu pe sotia mea care statea singura afara .
-Nimic ! Mi-e cald!
Vantul ii flutura usor valul si ii lasa se sa vada buclele lejere ce ii cadeau din coc . Rochia era mulata pana sub fund , dupa cadea usor in valuri , iar in spate avea o scurta trena . Nu avea bretele ceea ce ii scotea in evidenta bustul perfect , iar mica curelusa ii scotea in evidenta talia de viespe .
-Esti superba , iubito ! i-am soptit langa ureche si am sarutat-o pe gat .
-Mersi , iubitule ! Nici tu nu te lasi mai prejos !
Trebuie sa recunosc, costumul negru si camasa alba ma avantajaza foarte tare . Plus ca mi-am facut si o freza smechera .
-Stiu ! Stiu! Sunt superb ! i-am raspuns eu cu un zambet smecheresc .
-Ia lasa tu smecheriile ca ti-am pus verigheta pe deget !
-Esti posesiva , iubito ?
-Foate posesiva cu ce e al meu !
-Si eu sunt al tau ? i-am spus eu ridicand din sprancene.
- Proprietate privata scrie pe tine ! mi-a rapsuns ea voarte serioasa in timp ce isi punea mainile dupa gatul meu si ma sarutat .
Of , Diana ! Bucura-te cat mai poti pentru ca de maine iti incepe calvarul . Vei suferi si tu cat am suferi eu cand familia ta mi-a omorat tatal . O sa vezi si tu ce inseamna sa plangi in fiecare zi si sa nu ai pe cine te baza.
-Iubito , ti-am spus ca ai aranjat superb totul ? i-am spus eu dupa ce am rupt sarutul .
-Iti place ?
- Glumesti , nu ? Tu te-ai uitat in jur sa vezi cum arata totul ? Cum sa nu imi placa ?
- Ma bucur ca iti place . Chiar asteptam sa iti vad reactia . Eram curioasa sa iti vad fata cand vezi totul .
- M-ai lasat fara cuvinte , iubito ! Jur!
Ea doar mi-a zambit si s-a cuibarit la mine in brate . Chiar te iubesc , dar nu ... Nu voi renunta la ce mi-am propus . Vei suferi si tu la fel cum am suferit si eu .
Dupa cateva ore in care ne-am distrat pe cinste , fiecare a mers acasa . Eu si proaspata mea sotie ne-am urcat impreuna in masina mea si am pornit spre viitoarea nostra casa . Am cumparat o casa doar pentru noi . O vila compusa din doua etaje . La parter avea un living uriaj , un birou , o biblioteca , o bucatarie si o baie , iar la etaj erau 6 camere fiecare cu baie proprie . Undeva in fundul gradini este o sera cu diferite flori , iar in curte e plin de rondoruri de flori si tufe de trandafiri de diferite culori . In spatele casei , intr-o parte se afla o piscina cu cateva sezlonguri pe langa si langa ea un jaguzzi acperit cu un baldachin , iar in cealata parte a gradini se afla un foisir si un loc pentru gratar .