-Sti ceva de Laura? intreba Diana, managaindu-si burtica
Alex isi muta privirea de la televizor spre sotia lui.
-Mi-a trimis Dani un mesaj dimineata ca nu ajung numai maine dimineata.
-Si nu vine la firma?
Alex se intoarse la televizor si incepu sa mute canalele pana dadea de un meci de fotbal.
-O, Doamne! exclama Diana rotindu-si ochi.
-Ce? Nu îți convine du-te sus.
-Dar nu poți tu schimba canalul?
-Nu! Vreau sa ma uit.
-Nici macar nu ști cine joaca!
-Ști ce? Nu te țin aici. Du-te sus si lasa-ma in pace. Nici la un meci nu ma pot uita liniștit? Trebuie sa comentezi tu tot timpul.
-Dar ce are daca te-am intrebat? Vreau sa stau aici pana e gata cina.
-Fa ce vrei din partea mea! zise el cu indiverenta.
-Ti-e indiferent daca stau aici sau merg sus?
-Da. Ca ești aici, ca ești sus e tot una.
-Ca sunt in viața ta ca nu sunt e tot una, bineînțeles! spuse Diana privindu-l.
-Exagerezi! tipa el. Mereu îți place sa ma enervezi. Îți place sa ne certam!
-Mie îmi place sa ne certam? Tu urli tot timpul la mine. Niciodata nu fac ceva bine!
-Pai nu faci! Tot timpul cauți sa ma enervezi. Daca îți spun ca nu e bine sa faci ceva nu ți-o spun din nume de rău, drace!
-Nu mi-o spui cu rea voința, dar mereu tipi si asta doar de când ne-am casatorit .
-Inainte nu erai așa! Nu căutai sa ma enervezi mereu, tipa Alex din nou. Se ridica de pe scaun si își puse un pahar de whisky.
-Tot așa eram. Tu te-ai schimbat. Doar tu! tipa si Diana.
-Da termina, dracu, odată! zise el si arunca paharul pe podea, facandu-se bucatele, iar lichidul imprastindu-se.
Ea tresari speriata. Se baga mai tare in canapea. Ii era frica de el. Vena de pe gat ii pulsa.
-Putem avea si noi o seara normala? Nu! Normal ca nu! Tot timpul trebuie sa ne certam. Din orice motiv tu cauți motiv de reproșuri. Poate de aia ne era mai bine când nu eram casatoriti. Nu locuiam împreună si nu aveam timp sa ne reprosam atâtea!
-Baga divortul! tipa ea, iar apoi regreta!
-Ce sa fac? Vrei divortul? Ma crezi asa nebun incat sa divortez, iar tu esti insarcinata?
-Tu ai zis ca nu mai e ca la inceput. De ce sa ne chinuim amandoi? zise ea calma.
-Asculta, Diana! se puse in fata ei. Nu stiu ce pretinzi, dar iti spun atat. Iti acord divortul si pleci, dar copii raman la mine.
-In nici un caz! zbiera ea si se ridica in picioare. Ce sa faci tu cu ei? Sa ii certi in fiecare zi din orice motiv absurd care iti trece prin gand?
-Tu nu poti avea grija de tine, de copii ce sa mai zic. Te auzi ce zici sua doar vorbesti ce iti trece prin cap? Gandesti macar putin?
-Ai grija, Alex! E a doua oara cand ma faci proasta si te inseli amarnic. Stiu ce zic si ce pot. Niciodata nu am sa renunt la copii mei. Asta sa iti fie clar!
-Nu stiu cum se face, dar tot timpul crezi ca te fac proasta, insa daca te simti e strict problema ta. Si legat de copii va trebui sa ma suporti pentru ca nici eu nu am de gand sa renunt la ei. Vrei divortul? Foarte bine. Baga actele, dar ne luptam si pentru custodie. Sa vedem cine castiga!
-Ma ameninti cumva?
-Poti sa o iei cum vrei. Eu te-am avertizat ce se va intampla! Tu bagi actele de divort, eu le bag pentru custodie. Simplu!
-Iti place!
-Ce sa imi placa?
-Sa te simti invingator. Sa sti ca nu poti pleca de langa tine din cauza copiilor pentru ca prin relatiile pe care le ai mi poti lua.
Alex o privi in ochi. Ii vazu lacrimile formate si toata durerea pe care o simtea. Stia ca doar pentru copii ramane, dar nu il interesa. Nu o va lasa sa plece de langa el! Ii mai studie o dada chipul si se aseza in fotoliu. O vazu cu rasufla usurata si se aseaza inapoi pe canapea. Nu il interesa. Putea ramane pentru ce vrea. Pentru el sau pentru copii ii era tot una.
-E gata cina! se auzi vocea Tinei in spatele lor.
Diana se ritmică de pe canapea. Ii era prea foame pentru a mai sta acolo. Se așeza la masa, iar Alex inca nu venise. Își lua tacâmurile si începu sa guste din pastele cu sos. Ea termina cina, iar Alex tot nu veni. Își puse tacâmurile in farfurie si se șterse cu șervețelul. Il puse lângă tacâmuri si se ridica.
-Noapte bună! zise ea când ajunse in dreptul scărilor.
-Noapte buna, doamna! ii răspunse Maria strângând masa.
Își lăsa sotul in living si urca in dormitor. Se schimba in tijamale si se baga direct in pat. Avea nevoie de somn după atata stres.
Dimineata o găsea pe Diana sub pilota, singura. Se uita prin camera,dar nu-l văzu pe Alex. Se cobora din pat si se intrepta spre baie. Batu ușor, insa nu-i răspunse nimeni. Deschise usa si intra. O închise in urma ei si se dezbrăca pentru a intra la dus.
Jetul de apa calda o liniști. Putea începe o noua zi. Putea sa înfrunte mai bine
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Laura își săruta iubitu de ramas