Ca tot timpul, miezul zilei ii surprinse pe sotii Varga la casa de moda Passion. Ca de obicei, Alex era la birou uitandu-se peste niste acte, iar Diana statea pe canapea incercand sa isi ocupe timpul cu ceva. Avea laptopul in fata si incepea sa caute lucruri pentru copii. Mai avea acteva luni pana ce nastea si trebuia sa se pregateasca. Incepu si Alex sa se implice putin si chiar o bucura. O mai intreba din cand in cand daca e bine sau are nevoie de ceva. Isi dadea interesul pentru copii. In 2 zile camera copiilor fu gata. Era exact cum si-o dorise! In ultima perioada, Alex ii demonstra ca avea de gand sa isi rasfete copii, iar ea era de aceeasi parere.
O bataie in usa o readu-se pe Diana cu picioarele pe pamant. Alex spuse un intra stins fara sa isi ridice capul din harti. Usa se deschise incet, iar Laura intra cu gratie. Diana cand o vazu se ridica automat de pe canapea si o lua in brate. Alex lasa hartiile si isi intampina surioara. Trecuse mai bine de 2 luni de cand nu o vazu si desi nu arata chiar ii lipsise. Alex isi relua locul pe scaunul din piele. Laura se aseza pe un scaun in fata lui, iar Diana pe canapea pentru a putea sta comfortabil.
-Si cum a fost? intreba Alex.
-Super! raspunse ea cu entuziasm. De vis! Plaja, peisajele, locul parca erau desprinse din basme. Am facu o multime de poze cu fetele si s-au tras niste cadre superbe.
-Te-ai distrat? o intreba Diana.
-Da! Am ras in fiecare zi! Ieseam al shopping sau prin cluburi aproape in fiecare zi. Depinde cand terminam. Se uitau baieti din staf dupa fete, iar noi radeam ca nici una nu se uita la ei.
-Si voi nu v-ati uitat?
-Va dati seama ca si noi ne uitam! Toate trei era singure. Cum sa nu ne uitam! Baieti si ei singuri.
-3 fete si 3 baieti toti singuri! rase Diana.
-Si noi radeam pe chestia asta! Inca la inceput ei nu stiau ca nu mai sunt cu Dani si nu ziceau asa multe. Vreo doua zile nu le-am zis nimic. Dupa m-au intrebat ca eu cum de nu vorbesc la telefon, mai ales ca ma suna Dani in disperare si eu nu ii raspundeam.
-In disperare?
-Da! Intr-una imi suna telefonul. De la un moment dat i-am blocat numarul. Ma suna sau imi trimitea mesaje in care imi spunea sa ii raspund ca vrea doar sa vorbeasca cu mine. Vreo cateva zile l-am lasat asa dupa i-am blocat numarul. Deja m-am saturat!
-Dar nu i-ai raspuns deloc? intreba Diana.
-Nu! Pentru ce sa ii raspund. Am vazut destule, nu am nevoie si de minciuni.
-Poate chiar te iubste! spuse Alex. Diana se uita mirata la el. Nu stia ce ii veni sa zica asta.
-El nu stia ce e ai iubire. Fii serios!
-Treaba ta, dar sa nu regreti mai tarziu ca nu l-ai ascultat.
-Nu o sa regret! Si voi ce ati mai facut? schimba subiectul, simtindu-se rau pentru ca si-a amintit de el.
-Am decorat camera copiilor!
-Ce? Fara mine? Nu e corect deloc sa stiti! Vroai sa ei sa particip.
-Lasa ca oricum s-a ocupat o firma de tot!
-Tot nu e corect! Trebuia sa fiu de fata!
-Lasa ca mai avem nevoie de lucruri. Vei fi de fata atunci!
-Acolo nu mai scapati! rase ea. Eu v-am lasat! Merg si pe la Bogdan!
Se ridica de pe scaun si iesi din birou. Diana isi intoarse privirea spre sotul ei, dar el nu o gaba in seama Se ridica de pe canapea si se puse pe scaunul unde a stat Laura. Isi impreuna mainile si le puse sub barbie. Alex o simti langa el, dar n isi ridica privirea din acte. Stia ce vrea sa il intrebe! Diana sta cateva momente asa, iar pana la urma Alex isi ridica capul.