Alex rase si isi strânse sotia in brațe. Tocmai ii povestea cum a fost in Franta, prin ce peripeți a trecut cu copii in primele zile pentru ca Alice nu vroia sa doarmă decât pe pieptul ei cum o învățase tatăl ei.
-Nu mai râde ca vorbesc foarte serios! Chriss nu avea nimic, iar ea făcea cu scandal cat casa de mare.
-Iubito, daca asa am invatat-o, cum vrei sa doarmă altfel?
-Pai sa o dezveți ca tu ai invatat-o asa!
-De ce sa o dezvăț? Imi place asa!
-Mie nu pentru ca e prea răsfățata, iar mai târziu nu va mai vrea sa doarmă singura.
-Nici chiar asa! Acuma e mică si doarme foarte bine pe pieptul meu.
-Te văd eu ce faci cand mai creste!
Îi puse picioarele peste picioarele lui si o trase mai aproape pentru ai putea șopti la ureche:
-Daca te pot tine pe tine pe pieptul meu, o pot ține si pe ea sigur!
Aluzia se putea citi foarte ușor in vorbele lui, iar Diana o înțelese. Il lovi ușor peste umar, având grija pentru ca trecuse doar doua săptămâni de la accident si o zi de cand veni de la spital. Inca era slabit.
-Luni te întorci la firma? il întreba Diana.
-Cred ca da.
-Vin si eu!
Firma=Raluca acolo, deci Raluca+Alex+Diana=dezastru.
O privi fără sa zică nimic. Trebuia sa ii spună el, pana ce nu afla de la alti. Privi drept spre televizor si se lasa pe spate.
-Ce e? Esti bine?
-Trebuie sa ști ceva!
-Ți-am spus ca tot ce s-a întâmplat in trecut rămâne in trecut!
-Da, stiu, dar asta trebuie sa ști.
-Nu ma interesează, Alex!
-Ma asculți si pe mine odată? Trebuie sa iti spun eu pentru a nu afla de la alti.
-Iubitule, stiu foarte clar ca s-a întâmplat ceva cu tine si o altă femeie. Nu vreau sa stiu si alte detali!
-De unde...?
-Nu sunt proastă. Te cunosc foarte bine. Dupa privirea ta imi dau seama cand ai făcut ceva! Din prima zi stiu.
-Si de ce nu ai zis nimic?
-Pentru ca ți-am mai spus, ce e in trecut, rămâne in trecut!
-Dar, iubito, daca te intorci la frima o sa va intalniti.
-Si ce are? Sa vada si ea ca s-a pus cu cine nu trebuie.
-Te iubesc!
Diana chicoti si il saruta scurt, dar destul pentru ai arata ca e acolo si nu ii pasa de trecut. De fapt, pe exterior nu ii pasa, dar pe interior era sigura ca ii va face zile fripte acelei femei care a indraznit sa se atinga de sotul ei.
-De aceea ai facut accidentul?
-Da! Mi-am dat seama de gresala pe care am facut-o si am tras de volan.
-Daca ti se intampla ceva mai grav? Esti nebun! Sa nu mai faci asa ceva niciodata. M-ai inteles?
Il privi direct in ochi si aproape tipa fiecare cavant. Nu ii dadea alta cale decat sa aprobe printr-o miscare scurta a capului. Nu putea spune nimic acuma in fata ei.
-Tin sa te anunt ca la firma ma voi comporta altfel. M-am sarurat de persoane care se dau bine pe langa mine pentru ca sunt sotia ta!
-Asta i-am spus si Laurei sa faca. Impuneti-va, iubito! Poti si iti permiti sa spui care pleaca si care ramane.