-Da, iubita mea! Asa, povestete! Ai chef de povesti, hmm?
Alex isi saruta tetita pe frunte si o lasa cu grija in patut. Diana era plecata la mama ei in vizita, iar Alex trebuia sa faca pe dadaca. Era timpul sa isi culge copii, insa Alice nu avea chef. In timp ce Chriss dormea dus in patutul lui, Alice avea chef de joaca. Cum o pune Alex in patut, ea incepea sa planga.
-Pai ce e asta? Trebuie sa faci nani. Nu o sa cresti altfel!
Alex vorbea cu printesa lui, insa ea doar radea si se cuibarea in bratele lui. Era foarte atasata de tatal ei. E "tataoasa" cum ii zice Diana.
-Uite ce frumos ninge! Daca o sa dormi te scot afara, altfel aicea stam.
Era mijlocul lui ianuarie. Totul era acoperit de zabada, iar afara era frig. Insa, lui Alice ii placea zapada. Privea pe geam, din bartele tatalui sau cum ninge si radea. Dadea din manini si picioare si gangurea. Alex o privea fericit si ii saruta obrazul.
-Facem un targ, ce zici? Daca tu dormi, eu te scot afara dupa. Ce zici?
Alice il privi si incepu sa gangureasca, razand. Alex o tinea in fund, iar ea parca sarea in bretele lui.
-Sa inteleg ca asta e un da?
Se intoarse cu spatele spre geam si vru sa o puna in pat, insa ea incepu din nou sa planga. Alex o ridica si ofta zgomotos. Porni aparatul pentru a auzi cand se trezeste Chriss si iesi din camera. Puse aparatul pe noptiera din dormitor. Se descalta si se intinse in pat, iar pe Alice o puse pe pieptul lui. Ea ii stranse bluza in pumn si se aseza mai bine in bratele lui. Taticul rasufla usurat cand vazu ca inchide ochi si adoarme instantaneu. O mangaie usor pe spate si ii aranja bluzita.
~~~~~~~~~~
Simti cand cineva vroia sa o ia din bratele lui si deschise ochi instantaneu. Vazuse doar chipul sotiei sale prin semiintuneric, insa ii putea citi amuzamentul de pe chip. Ea se apleca spre el si il saruta chicotind. O lua cu grija de pe pieptul lui si o duse in camera.
-Cat e ceasul? intreba el cand reveni in camera.
- 2 jumate.
Se intinse langa el si isi aseza capul pe ieptul lui. Alex ii dadu parul de pe frunte si o saruta.
-Ai mai vrobit cu Laura?
-Mai devreme. Iti dai seama ca s-a mutata la Dani? intreba ea si isi ridica capul.
-Iti dai seama ca s-a logodit?
-Tu inca esti in soc cu logodna, rase Diana.
-Are 19 ani, iubito. Ce naiba!
-Nu a spus ca se marita maine.
-Asta mai lipsea!
Ea chicoti si ii saruta buzele.
-Daca asa esti ca frate, nu pot sa imi imaginez cum vei fi ca tata!
/////-Trebuie sa va spunem ceva! zise Laura jucandu-se cu Chriss.
-Esti gravida! zise Bogdan.
-Ce? Nu! Du-te dracu!
Bogdan incepu sa rada si o lua pe Alice in brate.
-Dani m-a cerut in casatorie ieri! zise Laura pe nesuflate.
Alex se ineca cu mancarea, iar Bogdan ramase nemiscat. Diana era singura care zambea.
-C...Cum adica te-a cerut in casatorie?
-Serios, Alex? S-a pus in genunchi si m-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui. Ai facut si tu asta daca ai uitat!
-Felicitari, Lau! o pupa Diana.
-Mersi! Voi nu ziceti nimic?
-Ai 19 ani! incepu Bogdan. Inca nu te-ai terminat scaola. Ce casatorie visezi?
-Voi ati inebunit? o intreba Alex.
-Nu-i lua in seama! Zi. Cum a fost?
-A fost.... neasteptat, rase Laura. Eram la facultate, intr-un curs si i-am vazut pe el si Esteban ca intra. Credeam ca e pentru ceva interviu. Au mai fost pe la universitati de prestigiu, dar cand am vazut ca vine spre mine cu un buchet de trandafiri rosi...
-Si?
-S-a pus in genunchi, mi-a spus ca ma iubeste si m-a intrebat.
-Asa? De fata cu toata lumea?
-Da! rase ea din nou./////
-Ce a vuit presa urmatoarea zi, chicoti Diana.
-Nu-mi aminti, te rog!
Ea rase si isi saruta sotul. Se rasucira si ajunse Alex deasupra. Adanci sarutul si isi introdu limba in gura ei. I-o cauta pe a ei si incepu un razboi pentru dominatie. Alex isi baga mana pe sub bluza ei si ii desfacu sutienul. Il inlatura si ii cuprinse un san in palma. Ea gemul in gura lui si ii lua parul in pumni. Sfarcul ei se intari automat. Cobora cu saruturile pe gatul ei si ar fi vrut sa ii dea bluza jos, insa o bataie in usa il opri.
-Da! raspunse Alex.
-Va cauta doamna Varga, se auzi vocea Tinei.
-Venim acuma!
Isi lasa fruntea peste a ei si aspetara amandoi sa li se regreze respiratiile. El isi scoase mana si se intinse langa ea. Se intoarse cu spatele spre el.
-Inchide-mi sutienul!
El chicoti si il inchise. Ii aplica un sarut pe gat si se ridica. Isi aranja hainele si ii intinse mana. Diana o accepta si se ridica. Isi aranja putin parul, isi trase bluza inapoi. Alex deschise usa si o lasa sa iasa prima. Isi puse mana dupa umeri ei si ii aplica un sarut pe obraz.
-Ce faceti, copii? ii intampina Miranda.
-Bine, mama! Tu ce faci? Nu ne-ai anuntat ca vi.
-Am fost pana in oras si am zis sa trec pe la voi. Deranjez?
-Bineinteles ca nu! zise Diana, sarutandu-i ambi obraji.
-Va servesc cu ceva? intreba Maria.
-O cafea!
Diana si Alex se asezara pe canapea, iar Miranda pe un fotoliu. Maria ii aduse cafeaua si se retrase.
-Copii?
-Dorm acuma. Trebuie sa se trezeasca!
-Voi ce faceti? Cum sunteti?
-Bine!
-Cu copii?
-Nu ai luat aparatul, nu?
-Nu, am uitat.
-Merg eu dupa el.
Diana se ridica de langa sotul ei si se indrepta spre scari. Cand fu destul de sigura ca nu o aude, Miranda ii lua mana lui Alex in a ei.
-Sunt mandra de tine!
-De ce?
-Ti-ai calcat pe orgoliu. Te-ai casatorit cu ea pentru a te razbuna, dar ma bucur ca ti-ai schimbat parerea.
-Ce ai spus, Miranda? se auzi vocea Dianei din spate.
Cand isi vazu sotia, Alex se ridica automat in picioare. Miranda isi lua geanta si pleca, stiind ca e in plus. A facut o prostie, dar o data tot trebuia sa afle.
-E adevarat?
-Da, dar iti jur ca...
Nu apucat sa continuie, pentru ca palma ei facu contact cu obrazul lui.
-Esti un nemernic! tipa ea.
Diana isi privi sotul. Simti din nou lacrimi in ochi. Ii venea sa urle. Sa il loveasca. Sa tipe, dar stia ca nu are nici un efect. Il privi doar si se intoarse spre scari. Le urcase in fuga, tot cate doua si se inchise in camera lor. Alex o striga si urca dupa ea. Diana inchise usa cu cheia, dupa intra in baie si se inchise acolo pentru a nu-l auzi. Se rezema de usa si lasa lacrimile sa curga. Plangea! Din nou, plangea!