Capitolul 11

661 23 0
                                    

"In dragoste si razboi totul e permis" se zice in popor. Pe aceste lucruri mizeaza si Dani, dar si Alex. Daniel ar face orice din dragoste, iar Alexandru orice pentru un razboi cu propria sotie. Alex reusi ma mult ca si Dani. Dupa doar cateva luni de cand erau casatoriti isi facu sotia sa sufere. Insa Dani nu reusi nimic in 2 zile de cand erau plecati. Ajunsera pe o insula. Insula in care el a copilarit. Nu aduse nici o fata la casa parinteasca, dar cum erau zilele insulei si erau spectacole in fiecare seara timp de o saptamana. Era ocazia perfecta. 

-Ai mai vorbit cu Laura? isi intreba Alex sotia la masa de pranz. 

 -Telefonul ei a ramas la mine in masina. Pe Dani nu l-am sunat. 

-Atunci sa speram ca Dani e in viata! rase el luand o gura de cafea. 

-Sa speram ca ramanem noi in viata! 

-Noi? Tu te-ai bagat in asta! 

-Si tu stiai, iar cum eu sunt insarcinata se va descarca pe tine! 

-Nu pune copii la mijloc! 

-Sunt la mijloc! Ori cum as sat, ei tot intre noi vor fi. 

-De patesc ceva tu o incurci. Ne-am inteles? 

-Tu sau copii?

-Toti 3! 

-Pentru ca suntem impreuna in asta! Cad eu, cazi si tu! 

-Nu e corect! zise, luand o inghititura din paste. 

-Nimic nu e corect in viata! 

"Mie imi spui?" gandi ea. Se juca cu fruculita in paste dupa mai lua o inghititura. Erau intr-un restaurant cu specific italienesc. Nu puteau sa nu manance paste! Ar fi mers si o pizza, dar s-au rezumat doar la paste si o cafea. Erau curiosi ce se intampla cu Laura si Dani, dar nu risca nici unul sa il sune pe Dani. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In schimb Laura nu era tocmai fericita de cele intamplate. Ii placea ca era singura cu Dani pe o insula, dar o enerva la culme ca Diana o mintise doar pentru a o aduce aici. Avea incredere in ea si stia ca nu vroia sa il vada. Insa inima ii spunea altceva. Se simtea rasfatata, dar mai ales iubita. Incepea sa il creada ca o iubeste la cate facea pentru ea. Mereu gasea cate un tradafir rosu pe perina seara. Ii spuse de nenumarate ori ca face toate astea pentru ca o iubeste chiar daca ea ii spunea ca il uraste. Un lucru fals! 

-La naiba! tipa ea, aruncand perina alba in perete. 

O bataie in usa o readuse cu picioarele pe pamant. Spuse un "intra"stins si lua perina de jos. Usa se deschise incet, iar Daniel veni in fata ei. 

-Ce vrei? spuse ea dur, incrucisandu-si bratele la piept in fata lui. 

-Ma gandeam ca e abia ora 5. Am putea iesi sa iti arat locurile de pe aici sau este un festival in centru. Sunt zilele insulei! 

-Nu vreau sa ies cu tine! 

-Bine! E alegerea ta. Oricum daca te razgandesti sunt jos. In dulat ai haine daca vrei sa te schimbi! fu ultimele lui cuvinte si parasi camera. 

Laura arunca perina pe pat si deschise dulatul. Erau in jur de 10 rochi de diferite modele, cateva perechi de pantaloni, tricouri si papuci. Trecu cu mana peste ele si lua prima rochie care ii atrase atentia. O puse pe langa ea si se privi in oglinda. Ii venea perfect. Lungimea orchiei in sotea in evidenta picioarele, iar decolteul generos ii anavtaja bustul. O puse pe pat si o asorta cu o pereche de sandale albe, fara toc. Privi noptiera si ii era frica sa o deschide. De obicei intr-o noptiera langa dulat se afla lenjeria intima, iar daca Dani o cumparse atunci era rau. Isi facu curaj si deschise primul sertar. Cum se astepta era plin de lenjerie de diferite culori. O lua prima care ii veni la mana si vazu edicheta ceea ce arata ce era noua. O intoarse pe toate partile si era chiar decenta. Niste boxeri negri din dantela si un sutien negru tot cu dantela. Lua lenjeria, doua prosoape si intra in baie.

Dulce RazbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum