Trecuse cateva minute bune de cand asteptau ceva vesti despre fetita lor. A trecut o saptamana de cand se aflau acolo si i s-au facut din nou analize. Simteau ca o sa explodeze in orice minut daca cei doi medici nu spuneau ceva curand.
Alex incerca sa isi incurajeze sotia tinand-o in brate si mangaind-o pe spate. Isi tinea capul pste al ei si ii saruta crestetul. Acuma isi arata barbatia, nu in momentele in care o facea sa planga. Cand tipa la ea isi arata doar lasitatea. Era las ca nu putea trece peste moartea tatalui.
Toti cei din jurul lui aveau dreptate. Gresise! Gresise mult, dar avea timp sa isi indrepte greselile. Avea o femeie de milioane langa el si venise momentul sa o pretuiasca la adevarata ei valoare. Poate, defapt sigur, nu o merita, dar nu avea de ales. O iubea prea mult pentru a o lasa sa plece.
-E bine! se auzi vocea lui Adi. A evoluat si cam intr-o luna, doua va putea merge acasa.
-Doamne, multumesc! zise Diana zambind.
Ii inconjura gatul lui Alex cu bratele. El o sarutase pe obraz si o stranse cu putere la pieptul lui. Erau fericiti! Acuma puteau sa iese cu Chriss in oras sau sa se plimbe. Toata grija lor disparuse. Fetita lor se insanatosi. Era o luptatoare ca familia ei!
-Nu mai aveti ce face aici. Puteti pleca, ii anunta Sergiu. Iesiti putin. Vedeti orasul!
-Hai, iubito! Mergem cu Chriss la o plimbare.
Isi luara la revedere de la cei doi medici si parasira hotelul. Se urcara in masina inchiriata si au plecat spre hotel. Alex isi tinea o mana pe volan, iar una se afla pe piciorul ei. Rochita scurta de vara ii lasa la vedere o foarte mare parte din el, venidu-i cu doar o palma mai in jos de fund.
Alex o privi cateva secunde asteptand la semafor. Capul ii era rezemat de geam si zambea. Se vedea ca e cu mintea in alta parte. O mana o avea sub cap, iar cealalta era peste a lui. El o stranse usor de coapsa, iar ea tresari. Alex chicoti si o privi cu coata ochiului.
-Erai prea visatoare, iubito!
-Da si te-ai gandit sa ma speri.
-Nu am vrut sa te speri!
Facu un botic de copil mic si rasfatat. Diana nu rezista si chicoti cand ii vazu fata. Se intinse si ii saruta obrazul. El zambi si o privi cateva secunde. Isi lasa capul pe umarul lui. Alex isi lua mana de pe piciorul ei si i-o puse pe fata. O mangaia incet si o saruta pe frunte din cand in cand. Ea isi puse mana pe piciorul lui si isi ”ascunse” degetele intre picioarele lui.
Cand vazu sigla hotelului se ridica. Alex parca si coborara din masina. Ii deschise ei usa si isi impletici degetele cu ale ei. Intrara fericiti in hotel si merse direct in camera unde se afla baietelul lor. Batu politicos la usa si asteptara pana ce le deschise. Victoria ii poftise inauntru.
-Cum e Alice?
-E bine. A evoluat si cam intr-o luna putem merge acasa.
-Dragi mei, asta e perfect!
Victoria isi lua copii in brate si le saruta obraji. Le facu loc sa meaga la coplul lor. Diana il lua cu grija din patut si ii saruta fruntea. Alex veni in spatele ei si isi saruta baiatul, mandria lui. Il luase cu ei in camera. Pana ce Diana il alaptase, Alex gasise pe internet cateva obiecte truistice. Il echipara pe micut, luara toate lucrurile necesare si parasira hotelul. Diana se urca in spate cu Chriss in brate. Fu de acord sa preasca pe la un magazin de bebelusi pentru ai cumpara un cos, deoarece nu il audse si un carucior.
In centru orasului gasira un magazin pentru bebelusi. Gasisera un carucior albastu pentru belelusi care se putea face si scaun auto. Il cumparasera fiind perfect pentru copilul lor. Diana il aseza cu grija si plecara la drum.
Zidul Berlinului, Poarta Brandenburg Berlin sau Catedrala au fost obiectivele turistice pe acea zi. Se oprira in cateva parcuri pentru a se plimba in voie. Alex impingea caruciorul, iar Diana isi tinea doar o mana pe el pentru a fi langa barbatii ei.
- A dormit! zise Alex.
-Am vazut. E obosit! chicoti Diana.
Se așezară pe banca. Diana isi lăsa capul pe umărul soțului ei, iar el o cuprinse în brațe. Ii săruta creștetul capului.
-Mi-e frica! Mi-e frica sa nu se întâmple ceva mai tarziu.
-Iubito, daca esti asa pesimista o sa iti faci doar rau. Alice o sa fie bine, iar noi vom merge acasa. Da?
Ii ridica capul pentru a o putea privi fix in ochi. Ea zâmbi si afrima printr-o mișcare a capului. Isi lasa capul pe umărul lui. Isi strecura degetele printre ale lui, iar el le strânse puternic.
Scangecul lui Chriss ii scoase din transa. Priviră căruciorul. Micuțul dormea, doar visa. Diana se ridica si il săruta pe obraz.
-Il trezești, o mustra Alex tragand-o lângă el.
-Lasa-ma in pace! zise ea răzând.
Alex isi lipi buzele de ale ei si o strânse in brațe.
-Te iubesc!
-Te iubesc!