LINDSEY ~
Lees ik dit nou goed. Ik nog een keer naar het nr op Emma's foon en naar Dioni's nummer op mij foon. Ze zijn echt hetzelfde. Maar waarom zou hij haar stalken, dat is toch niet logisch. Ik zie dat de meiden nog steeds wit kijken. Ik ga dit nu meteen uitzoeken zeg ik dan en sta op. Maar hoe komt ie aan mij nummer zie ik Emma nog twijfelend kijken. Geen idee, ik heb alle nummers van de boys van Jai gehad toen ie vanmiddag hier was. Maar ik heb jou nummer nooit gegeven zeg ik dan eerlijk. Ik zie dat ze knikt. En waarom zou Dioni jou sowieso stalken vraag ik me toch af. Dan krijg ik even een flashback en grijp naar mij hoofd.
***IK ZAL JOU VOOR ALTIJD TEGEN HEM BESCHERMEN***
En dan is het weer weg. Lindsey gaat het roepen Britt en Emma dan. Maar het komt toch weer terug en zie Dioni en Emma tegenover elkaar staan, nadat Kaj had gezegt dat ie gevoelens had voor Emma. En dan zegt Dioni die zin tegen Emma en dan knikt Emma. Dan kijkt Dioni vuil naar Kaj en verdwijnt het beeld. Wat was dat nou denk ik dan. En zo snel als het kwam, verdwijnt de hoofdpijn weer en merk ik dat ik heb gezweten. Lindsey moeten we even water voor je halen hoor ik Emma dan zeggen. Nee, het gaat alweer zeg ik dan en sta weet op. Wat was dat net. Het leek wel een stukje uit me droom. Maar ik was toen al weg met Jai. Maar die zin en dan het beeld erbij. Zou Dioni iets weten over iemand en daarom Emma willen beschermen. Emma is er buiten Dioni nog iemand anders die je stalkt vraag ik dan. Niet dat ik weet zegt ze dan. Maar dan nog, hoe komt hij aan Emma's nummer. Dit moet ik gaan vragen aan Jai, die weet het misschien wel. Het zal toch niks met Kaj te maken hebben. Ofwel?
DIONI ~
Ik stuur de laatste appje en doe dan me foon in me zak. Ik ben er niet trots op, maar het moet. Als ze verlieft wordt op Kaj, loopt ze tegen een muur aan. Vroeg of laat komt ze er dan achter dat Kaj wat heeft met Tessa. En op de een of andere reden wil ik niet dat haar hart wordt gebroken. Dan loop ik terug naar de repetitie zaal en zien dan Jai op de grond liggen. Gast, wat is er gebeurd ren ik dan naar hem toe. Alleen wat hoofdpijn zegt ie dan en staat alweer op. Weet je het zeker zeg ik dan. Ja hoor lacht ie alweer. Is er toevallig problemen tussen Kaj en jou vraagt ie dan opeens. Nee hoezo zeg ik dan verbaast. Ow zomaar zegt ie dan en loopt weer weg. Zou ie weten, dat ik Emma wil beschermen tegen Kaj denk ik dan. Maar hoe zou hij dat dan moeten weten. Dan denk ik terug aan hoe ik Emma's nummer heb gekregen. Nadat we naar de bus liepen zei ik dat ik iets was vergeten en rende terug naar de manege. Toen ik daar aankwam reed net een auto weg met Emma en Britt weg. Als ik naar binnen loop zie ik een bladje met alle nummers van de ruiters. Ik zoek op de een of andere manier het nummer van Emma op en zet het in me foon. Het lijkt wel of ik vind dat dit verplicht is, maar waarom voel ik me zo aangetrokken tot haar. Ze zal me vast nu wel een rare gozer vinden, maar de ene of andere manier maakt dat me niks uit. Moet ik het haar gewoon vertellen van Kaj en Tessa denk ik dan. Ik zoek haar nummer op, maar ik durf niet op bellen te drukken. Wat is er toch met me.
BRITT ~
Ik ga even voetballen zeg ik dan en loop met me nieuwe voetbal naar buiten. Gisteren was so weird dat ik gewoon even alles eruit moet gooien. Weet je de weg naar het park zegt Emma dan. Ja hoor zeg ik dan en loop met me bal naar het park. Morgen begint school en ik ben best wel zenuwachtig. Lindsey zei dat het best wel meeviel als je iedereen kent na een tijdje. Gelukkig, zit ik wel in de klas van Emma en Lindsey, dus komt wel goed. Na een tijdje lopen kom ik aan in het park, maar loop door tot aan het einde omdat daar meer bomen zijn. Ik begin onderweg naar het kleine bos al wat te oefenen. Ik zie dat er veel meiden zijn die de hele tijd om een jongen heen gillen, maar laat er niet op. Boeit me niks denk ik dan en moet dan ook om mezelf lachen. Britt wat heb je toch rare gedachtes. Dan kom ik aan bij de eerste bomen en speel wat tegen de bomen aan, waardoor ze terug kaatsen naar mij. Heerlijk, weer even nergens aan denken. Ik doe me oortjes in, en zet vanavond is van jou op. I love that song en zing wat mee. Er is hier toch niemand, so who cares? Ik pas nog wat naar bomen en loop dan weer wat door. Dan krijg ik een appje. Nana is weg staat er. Nee dat kan toch niet denk ik dan. Ik zou Nana krijgen, maar blijkbaar is er iemand mij voor geweest. Door woede schup ik de bal weg en vliegt ie door de lucht. Dan hoor ik iemand au roepen. Ik ren naar het geluid en zie naast mij bal een jongen staan die over zijn hoofd. Nee, dat kan toch niet hij zijn. Maar hij is het wel.
JAJA, WIE IS DIE JONGEN? LAAT WETEN ALS JE DENKT DAT JE WEET. PS: EMMA EN BRITT JULLIE MOGEN HET NIET ZEGGEN ALS JULLIE HET WETEN. BEN MORGEN AL ROND 1 UUR UIT, DUS ER MORGEN LEKKER VROEG IN DE MIDDAG AL EEN HOOFDSTUK. TOT MORGEN.
LINDSEY 😈😈😈
JE LEEST
Brave Heart
FanficDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...