SAMUEL ~
Wow, dat ze dit voor mij hebben geregelt. Iedereen feliciteerd me al, terwijl ze weten dat ik pas volgende week jarig ben. Ik wil net naar de taart lopen als ik zie dat Tessa uitglijd, ren ik naar haar toe. Ik heb je zeg ik dan als ik haar heb opgevangen. Umm, dank je bloost ze dan. Als ze weer staat glimlacht ze even en loopt dan naar de meiden. Wat gebeurde er nou net zegt Jai dan. Ik heb eigenlijk geen idee. Dan zie ik pas dat Britt er ook is en loop naar haar toe. Heey, wat doe jij hier vraag ik dan. Werd uitgenodigt door de meiden en mag ik er niet bij zijn ofzo vraagt ze dan met een prullipje. Nee, want vind het alleen maar tof dat je bent zeg ik dan met een knipoog. Super glimlacht ze dan. Ik heb ook een kadootje meegebracht zegt ze dan en loopt dan naar achteren. Dan komt ze terug gelopen met een pakje. Dit is voor jou bloost ze dan. Dat had echt niet gehoeven bloos ik dan terug. Maak nou maar open grijnst ze dan. Wat gebeurt er anders, krijg ik dan weer een voetbal tegen me hoofd aan grijns ik dan terug. Misschien grijnst ze dan en doet het kadootje in me handen. Ik maak hem en open en er komt een fel blauwe koptelefoon uit. Vet zeg, lach ik dan enthousiast. Ja toch, zag hem liggen en dacht, dat is echt iets voor jou glimlacht ze dan. Ik kan je wel zoenen zeg ik dan zonder er bij te denken. Ik zie dat ze weer net zo verbaast kijkt als ik. Sorry, het was eruit voor ik het door had zeg ik dan. Maakt niet uit, ik vond het eigenlijk wel leuk glimlacht ze dan. Ik ook wel bloos ik dan. Misschien kunnen we het wel nog een keer doen bloost ze dan. Ja wie weet zeg ik dan. Dan komt Jasha opeens binnen. Wie heeft er zin in een feestje roept ie dan door de zaal.
CASSIUS ~
Ik vind het jammer dat iedereen nu wel een soort vriendin heeft en ook hier is. Behalve mij meisje, waarvan niet eens iemand weet dat ze meisje is. Ik zucht en loop dan even naar buiten voor wat frisse lucht. Ik besluit maar om haar even te bellen. We hadden afgesproken om elkaar wel elke dag te spreken. Ik zoek haar nr op en bel haar op. Met Farah hoor ik haar dan zeggen. Met mij zeg ik dan terug. Ow, Cass ik kan niet lang kletsen. Hoezo niet vraag ik dan verbaast. Ik moet zo naar Dewie zegt ze dan. Zal ik je dan vanavond bellen stel ik dan voor. Sorry, maar moet leren voor een belangrijke toets zegt ze dan. Wanneer kun je dan weer afspreken vraag ik dan een beetje aandringerig. Ik weet het niet Cassius, zolang ik bij me ouders woon, mag niemand weten dat ik iets met jou heb. Anders moeten we uitelkaar snikt ze dan. Je zult ze het toch ooit moeten vertellen zeg ik dan. Weet ik ook wel, maar wil jou niet kwijt door hun zucht ze dan. Ik jou ook niet zucht ik dan. Maar ik moet nu echt gaan hoor ik haar dan zeggen. Spreek je snel weer zeg ik dan terug. Bye zegt ze nog en dan wordt er opgehangen. Ik zucht even en loop dan weer naar binnen. Ondertussen is Jasha muziek aan het draaien en danst iedereen. Alleen Tessa zit er een beetje bij op een bankje. Heey, waarom dans je niet vraag ik dan als ze opkijkt. Kaj is er niet zucht ze dan. Ja hoorde dat ie nog op school moest blijven zeg ik dan. Ze knikt en ik zie dat ze al gehuild heeft. Gaat het wel, het lijkt of je gehuild hebt zeg ik dan en ga naast haar op het bankje zitten. Ze kijkt me even aan en schud haar hoofd dan. Het zijn vast gewoon de hormonen glimlacht ze dan. Je moet weten dat ie heel veel van je houd probeer ik haar dan te troosten. Dat weet ik en dat vergeet ik ook niet. Mooizo zeg ik dan en sta weer op. Dan gaat me foon af en ren ik naar buiten. Maar nog voor ik me foon opneem zie ik een figuur staan. Wat doet zij nou hier denk ik dan.
EMMA ~
Ik sta al even met de meiden wat te dansen. Ik weet nog steeds niet wat ik met me gevoelens voor Dioni aanmoet. Ik merk wel af en toe dat ie naar mij kijkt en soms kijk ik ook wel eens zijn kant op. Zou ik hem dan toch leuk vinden. Ik wordt wel dood moe van die keuze. De ene keer vind ik hem leuk en als ik het hem wil zeggen, is dat gevoel weer weg. Lekker ingewikkeld ben ik toch. Dan gaat de muziek over naar een slow nummer. Lekker dan, ook dat nog. Ik kan dat er nu echt niet bij gebruiken. Dan komt Dioni mij kant opgelopen. Ow jee, nu gaan we het krijgen denk ik dan. Ik merk al meteen dat Dioni niet weet wat ie moet zeggen. Zullen we samen dansen vraag ik dan maar. Serieus zegt ie dan verbaast. Ja, wilde je dat niet vragen dan vraag ik verbaast. Ik wilde vragen of je het okee vond als ik je naar huis zou brengen zegt ie dan. Ow, natuurlijk is dat okee zeg ik dan. Britt zou toch naar haar adoptie ouders gaan na het feest, dus is geen probleem glimlach ik dan. Maar zullen we dan maar gaan dansen zegt ie dan en steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand vast en loop mee naar de dansvloer, waar alleen Jai en Lindsey staan te slowen. Maar dan zie ik dat Sam en Britt ook naar de dansvloer lopen. Die had ik nog niet zien aankomen. Dan leg ik me hoofd op zijn schouders. Het voelt wel vertrouwd. Misschien moet ik het maar een kans geven, wie weet pakt het wel goed uit. Ik denk dat ik er nog wel een nachtje erover slaap, voor ik echt een keuze heb gemaakt. Zullen we gaan vraag ik dan goed een uurtje later. Als jij het wilt zegt Dioni dan. Ik zeg iedereen gedag en loop dan met Dioni naar buiten. Als we buiten staan, zien we Cassius met een meisje praten en blijkbaar hebben ze elkaar al lang niet gezien. Verder let ik er niet op en loop met Dioni naar de bus. Gelukkig rijd de bus door en komen we al snel aan bij het station. Welke trein moeten we eigenlijk hebben vraag ik dan aan Dioni. Zal eens kijken zegt ie dan en loopt naar een plattegrond ofzo iets. We moeten naar spoor 5 zegt ie dan als ie terug komt. Ik knik en loop achter hem aan. Dan komt ie naast me lopen. Dan voel ik opeens dat ie mij hand vasthoudt. Ik voel dat ik moet blozen, maar we laten allebei niet los. Dan komt de trein aan en lopen we naar binnen. Alleen doordat we onze handen vasthouden en naast elkaar lopen zitten we bijna vast in de deuropening. Okee, we zijn er wel achter gekomen, dat we niet door een deur kunnen lach ik dan. Dioni kijkt me verbaast aan en begint dan ook te lachen. In de trein zijn we allebei verder heel stil, wat best wel ongemakkelijk is. Gelukkig, zijn we er zo en kunnen we snel uitstappen. Waar staat je scooter vraag ik dan aan Dioni als we op de parkeerplaats staan. Ummm, daar staat ie en wijst naar een scooter. Okee en we lopen er naartoe. Ik ga bij hem achterop en dan rijden we weg. DIONI, NIET ZO SNEL!!!! schreeuw ik dan onderweg. Ik moet hem heel stevig vasthouden, omdat ie super hard rijdt. Ik vraag me af of ie dat expres doet. Maar we zijn dus wel snel bij mij, wat ik eigenlijk jammer vindt. We zijn er prinses grijst ie dan als ie afstapt en mij helpt eraf te komen. Alleen ik verstap me eigen, waardoor ik er bijna afval. Maar net op tijd vangt Dioni me op en kijken we elkaar echt in de ogen. Bedankt bloos ik dan. Graag gedaan zegt ie en dan zie ik dat ie ook bloost. Onze lippen komen steeds dichterbij en dan zoenen we elkaar weer. Het voelt echt heel vertrouwt, alsof ik hem al jaren ken. Maar dan gaat de voordeur open.
SHIT SCHOOL. IK HEB VOLGENDE WEEK VAKANTIE MAAR MOET KLUSSEN IN ME NIEUWE HUIS EN SCHOOL WAS ZO LIEF OM EEN STUK OF 4 TOETSEN OPTEGEVEN OMDAT WE TOCH NIKS TE DOEN HEBBEN. NOT COOL. IK PROBEER 2 HOOFDSTUKKEN PER DAG TE DOEN MAAR ZAL NIET ELKE DAG LUKKEN. VERDER TOT MORGEN.
LINDSEY 🙊🙊🙊
JE LEEST
Brave Heart
أدب الهواةDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...