Hoofdstuk 27: I only want you

119 4 0
                                    

DIONI ~

Dan hoor ik de deur opengaan. Okee, iedereen verstop fluister ik nog snel. De jongens knikken en gaan dan achter de bank of in de keuken zitten. Ik haal nog een keer diep adem en dan zie ik Emma verbaast kijken. What the fack zegt ze dan verbaast. Ik zie dat Britt en Lindsey naar me knipogen en dan weer weg gaan en de deur achter zich dichtdoen. Meiden wat is dit, roept ze ze nog na. Dit is voor jou zeg ik dan en haal de roos achter mij vandaan en geef het aan haar. Um, dank je bloost ze. Maar waarom ben je in pak vraagt ze dan verbaast. Om je oma te overtuigen, dat ik alleen jou wil en verder helemaal niemand. Dat gaat je niet lukken, ze blijft sowieso bij haar beslissing zegt ze dan teleurgesteld. Wacht maar, ik overtuig haar wel troost ik haar dan. Ik merk dat jongens zitten te giechelen. Wat hoorde ik nou zegt Emma dan verbaast. Ow niks hoor probeer ik haar dan afteleiden. Kom ik wil je iets laten zien zeg ik dan tegen haar en neem haar mee naar de tuin, zodat de jongens kunnen wegglippen. Wow, heb je nou de hele tuin versierd zegt ze dan verrast als ik haar de tuin heb laten zien. Jep, vindt je vraag ik dan onzeker. Ja knikt ze dan. Gelukkig, denk ik dan. Een plan is gelukt, nu de andere nog. Dan zie ik dat de jongen weg zijn, zonder dat Emma het heeft gezien. Maar dan hoor ik alweer de voordeur open gaan. Nee he, ze zullen toch niet iets vergeten zijn. Alleen dan staat Emma's oma in de woonkamer verbaast naar ons te kijken. Shit, dit was niet het plan denk ik dan. Emma, wat is dit zegt ze dan als eerste als ze in de tuin staat. Dioni heeft me verrast zegt ze dan heel stil. En waarom precies zegt haar oma dan tegen mij, terwijl ze haar armen over elkaar doet. Ik wilde zowel Emma als u laten zien, dat ik veel om haar geef zeg ik dan beleeft. Ow zegt haar oma dan verbaast. Dan neem ik een hap adem om wat ik dan ga zeggen. Ik wil dat u weet, dat ik haar nooit pijn zou doen en haar altijd zal beschermen probeer ik haar dan te overtuigen en pak dan Emma's hand vast. Ik merk dat Emma me blozend aankijkt. Zo iets liefs heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd zegt dan met een glimlach. Ik wil alleen haar en niemand anders zeg ik dan nog tegen haar oma. Ik merk wel dat jullie iets serieus hebben zegt haar oma dan. Dat klopt mevrouw antwoord ik dan met moed. Ik hoop dat jullie gelukkig worden, maar ik hou je wel in de gaten zegt ze dan. Dank u zeg ik en dan voel ik een kus op me wang. Als ik omkijk zie ik dat Emma bloost. Yes, me plan heeft gewerkt.

FARAH ~

Heb je nog gevoelens voor Cassius vraag ik dan aan Lisa. We zitten bij elkaar in de klas en wonen naast elkaar. Dus meestal gaan we vanuit school ook samen huiswerken en/of leren. Maar ik heb gewoon een soort van gevoel, dat Lisa meer wil van Cassius. Ze zegt wel dat ze alleen maar vrienden zijn, maar ze hebben vroeger wel verkering gehad voor Lisa verhuisde naar het buitenland. Nee, hoezo antwoord Lisa dan na een tijdje. En waarom moest je daarover dan even nadenken vraag ik achterdochtig. Omdat ik eerst me opdracht wilde invullen zegt ze dan zonder mij aantekijken. En waarom zeg je tegen niemand eerlijk, dat je een relatie hebt met Cassius zegt ze na een tijdje. Gewoon, het heeft een reden zeg ik dan kort maar krachtig. Okee, doe maar rustig zegt ze dan, terwijl ze haar handen omhoog houdt. Ik zucht even en ga dan verder aan me opdracht. Farah zegt ze dan na een tijdje. Ja antwoord ik terug. Ik wil dat je weet, dat ik Cassius echt niet van je afpak zegt ze dan. Goed dat ik dat weet glimlach ik dan. Vrienden vraagt ze dan terwijl ze mij een box wil geven. Vrienden zeg ik dan en geef haar een box terug. Dan ga we nu onze schoolspullen wegleggen en wat leuks doen lacht ze dan en smijt zowat haar boeken weg. Zo jij bent agressief lach ik dan. Misschien lacht ze dan ook. Dan kijk ik toevallig uit het raam en zie Lindsey en Britt buiten in de deuk liggen. He, wat zou er met die 2 aan de hand zijn zeg ik dan tegen Lisa terwijl ik haar aanstoot. Ze kijkt ook aan het raam en haalt dan haar schouders op. Kom dan gaan we het vragen zegt ze dan. Ik knik en we lopen naar beneden om onze schoenen en jas aan te doen. Als we buiten komen zijn ze nog steeds buiten. Heey, waarom zaten jullie zo te lachen, we konden het bij mij horen zeg ik dan. Ow, Lindsey en ik, plus de jongens hadden een plan om Emma te verrassen vertelt Britt dan. Jep knikt Lindsey dan. En ow ja, Lindsey heeft weer teveel chocola op grijnst Britt dan. Helemaal niet antwoord Lindsey dan. We moeten tegelijk lachen om het feit, hoe Lindsey erbij kijkt. Dan komen Emma en Dioni naar buiten vanuit Emma en Britt's huis. En.... vraagt Britt dan. Laten we zeggen dat het plan gelukt is zegt Dioni dan.

TESSA ~

Waarom wordt je toch niet wakker Kaj snik ik dan alweer. De meiden zijn al goed 2 uur weg ofzo, maar ik ben hoer nog steeds. Ik kan niet zonder je, ook al zijn we niet meer samen. We zijn dan misschien niet lang een stel geweest, maar in die tijd ben je wel heel belangrijk voor mij geworden. Ik sta op om even wat te drinken pakken en als ik terug kom is er niks veranderd. De ouders van Kaj zijn nog niet langs gekomen, omdat ze een weekendje weg waren. En eigenlijk durf ik ze nu ook niet onder ogen te komen. Ik heb ook nog steeds het gevoel dat het mij schuld is dat ie hier ligt. Af en toe kijk ik op me foon of ik nog berichtjes heb gekregen van de meiden. Blijkbaar hadden ze een plan om Emma te verrassen. Hopelijk is het hun gelukt denk ik dan. Kon je maar iets terug zeggen, het is zo stil zonder jou. Het was wel beter geweest als we nooit iets begonnen waren, dan had ik jou nooit gekwetst. Maar dan hoor ik een piep en kijk snel op de monitor. Kaj?

MISSCHIEN WAS HET LAATSTE STUKJE RONDOM TESSA EN KAJ EEN BEETJE KORT, MAAR HAD NIET ZO VEEL INSPIRATIE MEER MET DAT STUKJE. EN WAT GEBEURT ER NU MET KAJ. DAAR KOM JE MORGEN ACHTER.

LINDSEY🐶🐶🐶

Brave HeartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu