FARAH ~
Ik wordt wakker en zie dat de rest nog niet wakker is. Heb eigenlijk ook bijna alleen maar liggen denken over Cassius en mij. Ik weet ook helemaal niet meer wat ik moet doen met mij gevoelens. Dacht eerst dat Cassius me helemaal niet meer wilde, omdat ik zelf niet meer weet hoe het zit. Maar dat had ik dus fout. Over die lijst weet ik het ook niet meer. We willen allemaal nog wel skydiven, maar ik heb op de een of andere manier geen ideeën meer. Zou het komen, omdat ik hem eerder terug wil dan dat die lijst klaar is. Of wil ik hem helemaal niet terug, dat kan ik ook denk ik dan opeens aan. Dan hoor ik opeens iemand neuren en ga meteen rechtop zitten. Ik zie dat Lindsey druk bezig is op haar phone en oortjes in heeft. Waarom zou zo vroeg al wakker zijn. Als ik op mij phone kijk, zie ik dat het pas half 8 is. Zo stil mogelijk sta ik op en loop naar haar toe. Heey, ook al wakker vraag ik zo stilletjes mogelijk aan haar. Ja, heb bijna geen oog dicht gedaan fluistert ze terwijl ze haar oortjes uit doet. Waar ben je mee bezig vraag ik nieuwsgierig. Ben de tekst van het liedje in me hoofd aan het stampen, maar heb er meer moeite mee dan dat ik dacht zucht ze. Kan ik je helpen vraag ik behulpzaam aan haar. Graag glimlacht ze en ze laat mij de tekst zien. Het is wel een gevoelige nummer voor je of niet vraag ik na een tijdje aan haar. Ja, klopt. Het gaat over een scheiding tussen 2 ouders waar de dochter de dupe van is. En ze heeft het gevoel dat het de schuld van haar vader, dat zij nu ook vaak ruzie heetf met haar man. Maar als ze gaat denken aan wat zij heeft mee heeft meegemaakt, gaat ze nadenken en besluit ze om het haar dochter het niet aan te doen vertelt ze dan met een traan. Jij zult vast en zeker later een goeie moeder zijn troost ik haar dan. Nou, hoef er voorlopig nog niet aantedenken, heb nog een toekomst voor me zegt ze per ongeluk iets te hard. En bedankt jongens nu zijn wij ook wakker horen we dan iemand zeggen. Als we omdraaien zien we Emma en Britt niet zo blij kijken. Sorry zeggen Lindsey en ik tegelijk. Ach ja, zullen beneden dan maar verder gaan, die jongens krijg je niet wakker met een bom zegt Lisa uit het niets. Goed plan zeggen de meiden en ik. En dan lopen we met ze vijven naar beneden.
KAJ ~
Ik lig gewoon lekker te slapen, tot ik iets nats voel. Als ik wakker schrik, zie ik dat er water over me is gegooit. DIONI!!!! roep ik meteen. Ben onschuldig wordt er door hem geroepen. Als ik me omdraai zie ik dat Dioni ook nat is, net als de andere boys. Wie heeft dit gedaan roep ik door de kamer. Dan hoor ik gegrinnik. Als ik kijk waar het vandaan komt, zie ik de meiden helemaal in de deuk liggen. Volgens mij hebben we onze daders schudt ik me hoofd. Denk het ook zegt Jai terwijl hij opstaat. Dan staan de andere en ik op en stoppen de meiden gelijk met lachen. Ow shit, zegt Lindsey en rent al naar beneden. Wij gaan ook maar eens zegt Emma en rent Lindsey achterna. En wij dan roept Britt haar na en rent samen met Lisa naar beneden. Um, en toen was ik alleen zegt Farah een beetje twijfelend. En rent dan toch ook maar naar beneden. Er achteraan zegt Jai en rent samen met Dioni naar beneden. En wat gaan wij doen vraagt Sam aan mij. We kunnen net als Cassius weer gaan slapen lach ik en wijs naar Cassius. Wow, dat is ook erg lacht Sam nu ook. Zullen we eerst ons maar droog maken stelt Sam voor. Is goed, laten we alleen eerst Cass, maar weer wakker maken stel ik voor. Hij knikt en tegelijk springen we bovenop op Cassius. Godverdomme wordt er door hem geroepen. Daar gaan me ribben roept ie terwijl ie een kussen naar ons gooit. Wie is er dan ook zo dom om nadat ie water over zich heen kreeg, verder te gaan slapen schudt Sam zijn hoofd. Ik ben moe okee zegt ie een beetje chagerijnig. Volgens mij is iemand een beetje chaggie lach ik. Ga nou maar van der Voort schudt ie zijn hoofd. Als jij dat wilt zeg ik en loop naar beneden samen met Sam. En als we helemaal beneden zijn, zien we tot onze verrassing helemaal niemand. Waar zouden ze zijn zeg ik verbaast tegen Sam. Geen idee antwoord ie. Dan lopen we maar naar de keuken om een handdoek ofzo te vinden. Als we zo iets hebben gevonden drogen we onze gezicht maar af, want we kleden ons toch zometeen om. Dan horen we opeens gegil van buiten en kijken we tegelijk naar buiten. Nou, daar heb je ze schudt Sam zijn hoofd. Als we buiten kijken zien we Jai en Dioni de meiden achterna rennen met een grote emmer, met waarschijnlijk gevuld met water. Lisa en Farah hebben ze blijkbaar al te pakken, want die komen klets nat naar binnen. Niks zeggen, zeggen ze tegelijk en lopen we naar boven. Zullen we die 2 maar helpen schudt ik me hoofd. Is goed antwoord Sam en dan lopen we naar buiten en houden de meiden tegen, zodat Jai en Dioni de emmer er boven kunnen houden.
LINDSEY ~
Na goed 2uur rijden komen we eindelijk aan in Amsterdam. Eindelijk zeg ik terwijl ik me uitrek. Was je ongeduldig ofzo schudt Emma haar hoofd. Misschien grijns ik. Heb je geen zenuwen dan vraagt Britt verbaast. Een beetje, zal straks wel erger worden haal ik me schouders op. Hoe laat komen de jongens eigenlijk aan vraagt Lisa die net de bus uitgelopen komt. Geen idee, ze hebben een andere bus gepakt, omdat die sneller zou zijn, maar ze zijn er nog niet zeg ik verbaast. Ik heb me zin nog maar net gezegd of er komt een bomvolle bus aangereden. Zouden ze daar in zitten vraagt Farah in het algemeen. Denk het antwoord Emma. Er komen tig mensen uitgelopen en eerst zie ik de jongens niet, maar net als de deuren dicht willen gaan, komen er nog 5 jongens uitgesprongen. En hoe was de snelle bus zegt Britt terwijl ze haar lach moet in houden. Hahaha, heel grappig anwoorden de jongens tegelijk. Kom nou maar, we moeten naar binnen schudt ik me hoofd met een grijns. Goed weer 1 uur later, zit ik al in me kleding voor het optreden en zit het nummer nog een keer door te nemen. Op Jai na, is iedereen al in het publiek gaan zitten. Er mocht maar 1 iemand mee backstage en wou gewoon graag dat Jai mee kwam. Hij heeft dit allemaal al een keer meegemaakt, maar ik niet. Waar moet ik nou opletten en wat als ik me tekst vergeet en wat nou........ Doe rustig, het komt echt wel goed stelt Jai me gerust. Denk je dat zeg ik twijfeld. Dat weet ik gewoon knipoogt ie. Dan wordt ik geroepen om te beginnen met zingen. Wens me succes roep ik Jai nog na. Dat heb je niet nodig, je kunt het gewoon roept ie me nog na. Ik neem een hap lucht als ik op het podium sta en dan begint de muziek. Okee, here we go denk ik. En dan begin ik met zingen.
I will not make the same mistakes that you did. I will not let myself cause my heart so much misery. I will not break the way you did. You fell so hard. I've learned the hard way, to never let it get that far. Begin ik met zingen. Dan komt het refrein en laat ik me gaan. Because of you. I will never stray too far from the sidewalk. Because of you. I learned to play on the safe side. So I don't get hurt. Because of you. I find it hard to trust. Not only me, but everyone around me. Because of you. I am afraid. Dan hoef ik alleen nog het midden met het de uithaal, zou ik die wel halen denk ik dan opeens. I watched you die. I heard you cry. Every night in your sleep. I was so young. You should have known better than to lean on me. You never thought of anyone else. You just saw your pain. And now I cry. In the middle of the night. For the same damn thinggggggg!!!!!! Wow, die ging eigenlijk wel goed. Okee, nu alleen nog het laatste stukje en dan ben ik klaar. Because of you. I will never stray too far from the sidewalk. Because of you. I learned to play on the safe side. So I don't get hurt. Because of you. I tried my hardest just to forget everything. Because of you. I don't know how to let anyone else in. Because of you. I'm ashamed of my life because it's empty. Because of you. I am afraid. Because of you. Because of you. En dan ben ik klaar.
Er wordt heel hard geklapt en zelfs gefloten. Het commentaar van de jurge is dan ook helemaal geweldig. Ongelovelijkl denk ik. Dan moet het publiek stemmen en mag ik weer backstage. Ik ren naar achteren en spring zowat in Jai's armen. Je was geweldig zegt ie en dan geeft ie me een zoen. Maar omdat ik als laatste was, moet ik meteen weer het podium op voor de uitslag. En de gene die door gaan ,zijn......
DAT WAS HET VOOR VANDAAG. HOPELIJK VINDEN JULLIE HET LEUK DAT HET WEER EENS EEN LEKKER LANG HFD IS. GENIET ER DUS MAAR LEKKER VAN EN MORGEN LEZEN JULLIE WEER HET VERVOLG. TOT MORGEN DUS.
LINDSEY $$$
JE LEEST
Brave Heart
FanfictionDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...