BRITT ~
Sam, daar ben je zucht ik opgelucht. Zocht je mij vraagt ie verbaast. Ja, we maakten ons ongerust leg ik hem uit. Hoezo, was jij ongerust om mij zegt ie iets minder vrolijk. Waarom zou ik me niet ongerust maken om jou vraag ik verbaast. Omdat ik niet weet hoe het met jou zit. De ene keer denk ik dat je bij mij wil zijn, maar de andere keer weer totaal niet schudt ie zijn hoofd. Het ligt ingewikkeld zeg ik terwijl ik naar beneden. Wat is er ingewikkeld aan, je hebt gevoelens voor mij of niet. Simpeler kan haast niet zegt ie weer een beetje pist. Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet voel, zoals het zou moeten voelen. Ik heb nog nooit eerder zo iemand als jou ontmoet, okee zeg ik dan uit het iets. 1 ding weet ik wel en dat is dat ik zou wel meer zie als "gewoon" een vriend. En dat ik meer om jou geef dan dat ik door heb schud ik me hoofd. Het lijkt wel of wij niet zo zijn als de andere kijk ik hem dan aan. Dan zie ik dat ie zijn hoofd schudt en een beetje glimlacht. Je wilt precies zo zijn als Lindsey en Jai of Emma en Dioni lacht ie dan een beetje. Hoezo, lach je nou zeg ik verbaast. Britt, hun zijn toch anders dan hun. Als wij elkaar op een andere manier met elkaar om gaan is dat toch geen probleem. Zo lang we maar gelukkig zijn met elkaar, daar gaat het om. Niet wat andere denken vertelt ie dan met een lach. Misschien was ik te druk bezig was met hetzelfde zijn als de rest, dat ik "ons" uit het oog verloor. Zoals je bent, vind ik je al leuk genoeg grijnst ie. Stiekem ik jou ook grijns ik terug. Zullen we terug gaan naar die hyperactieve mensjes stelt Sam voor na een tijdje ongemakkelijke stilte. Ben je niet meer boos dan vraag ik nog een beetje schuldig. Op jou kan ik niet lang boos blijven en nu weet ik waarom je zo twijfelde. Hopelijk is dat nu voorbij lacht ie. Ja tuurlijk antwoord ik snel. Dan lopen we samen terug naar het hotel. Maar eigenlijk zijn die twijfels nog niet echt weg. Wat moet ik doen?
JAI ~
Kaj, ga zitten word er zenuwachtig van zegt Emma opeens uit het niets. Ja, me beste vriend is opeens verdwenen, wat wil je dan dat ik doe zegt ie terug. Blijkbaar voelt Dioni zich gekwetst over dat "beste" vriend ding. Want reageert meteen terug naar Kaj met een he! Wat is er met jou vraagt Kaj nog verbaasder naar hem. Ik was je beste vriend zegt ie op een kleuter manier, waardoor ik met moeite me lach moet inhouden. Gast, jij bent me BFF nou goed antwoord ik Kaj terug terwijl ie zijn hoofd schudt. Ughhhh homo's "nep" hoest Lindsey dan met een grijns. Meteen kijken Dioni en Kaj haar aan met een "jij zegt wat nou" gezicht. Jullie hoorden me wel grijnst ze nog steeds. Ummm Dioni, is de gene die van roze houdt niet ik antwoord ik Kaj terwijl ie een zijn handen omhoog houdt en naar Lisa toeloopt om naast haar te gaan zitten. He, antwoord Dioni weer. En het gaat weer lekker schudt Farah haar hoofd en loopt naar 1 van de 5 kasten. Dus hoe laat moeten we eigenlijk weer naar de skydive plek vraagt Cassius dan uit het niets aan Farah. Denk niet, dat we vandaag nog gaan vanwege Jai en Lindsey vertelt ze hem dan. Hoe laat moeten we eigenlijk naar het vliegveld vraag ik dan aan Lindsey. Ben eff aan het kijken op de site zegt ze terwijl ze op het scherm kijkt. Is er iets wat je niet kunt met een computer vraag ik dan naar een tijdje als ik zie hoe snel ze van het een naar het andere gaat. Dacht dat je ondertussen wel door had dat ik een nerd was en het had geaccepteerd zegt ze verbaast. Jij bent echt geen nerd antwoord ik verbaasder terug. Geloof me maar antwoord ze terug. Kun je dan me huiswerk maken grijns ik. Ja, vergeet dat maar Wowor schudt ze haar hoofd. Shit, ze ik wat zachter. Ow, Dioni zeg ik op een slijm manier. Nee antwoord ie kort terug. Ik kijk Kaj aan, maar voor ik iets zeg antwoord ie al nee. Had nog niks gezegt zeg ik meteen. Maar wist wat je ging zeggen grijns ie. Shit, hoor ik Lindsey dan opeens zeggen. Wat is er antwoord ik verbaast. De enige vlucht die voor jullie vlucht naar Nederland gaat vertrekt over 2 en een half uur zegt ze gestrest. Dat wordt even snel pakken zeg ik waarschijnlijker nog gestrester. Ik sta op van Lindsey's bed en loop naar de deur. Als ik deur open doe zie ik een verbaasde Sam en Britt mij aankijken. Wat hebben we gemist zegt Sam verbaast. Dat legt de rest wel uit zeg ik snel en ren naar de kamer van de jongens en mij. En gooi zowat de deur achter me dicht.
DIONI ~
Gvd, waar is me gitaar? Where the fack is me jurkje? Wie heeft me tandenborstel gezien? Dat zijn vragen die een dolle 16 jarige in 2 minuten tijd heeft geroepen terwijl ze door de kamer rent. Op Jai na, is iedereen in de kamer en zien Lindsey op en neer rennen terwijl ze iets zoekt. Je bent normaal super ordelijk, waarom kun je nu niks vinden zegt Emma terwijl ze ondersteboven over haar bed ligt. Omdat ik nu te snel te veel tegelijk doe zegt ze terwijl ze waarschijnlijk voor de 10de keer de bad kamer in rent. Hehe, ik ben klaar zucht Jai dan opeens die de kamer inkomt. Ja, laten we zeggen dat Lindsey nog niet klaar is schudt Kaj zijn hoofd. Bijna okee, roept ze terug terwijl ze zowat in haar koffer duikt. Hoeveel heb je wel niet bij vraagt Sam verbaast. Alleen 1 koffer, me handbagage, gitaarkoffer en me laptop zegt ze alsof het niks is. Ik heb maar 1 koffer, me gitaar en me foon zegt Jai. Waarom heb jij je gitaar bij vraagt Lisa verbaast. Had ik zin in en misschien kon ik Lindsey helpen zegt ie terwijl ie zijn schouders ophaalt. Ow zegt Lisa dan met een o mondje. Okee, we kunnen zegt Lindsey met een zucht als ze koffer dicht heeft. Het zal wel heel stil zijn zonder jullie de laatste dagen zegt Emma een beetje down. Dat kan misschien wel fijn zijn zegt Farah uit het niets. Ik ben er nog zeg ik terwijl ik me arm om Emma heen doe en naar Farah grijns. Ze schudt haar hoofd en loopt dan naar haar schoenen.
Als we goed een half uur later op het vliegveld komen, is de gezellig sfeer weer in een stille sfeer aan het veranderen. Hoelang hebben we nog vraag ik aan Lindsey die blijkbaar als enige nu een horloge om heeft. Nog een half uurtje, hoezo vraagt ze verbaasd. Mooi, dan kunnen we nog iets leuks doen stel ik voor. Hoe wil je dat midden op een vliegveld doen en beter wat zegt Sam verbaast. We kunnen daar in die lounge hoek zitten zegt Emma terwijl ze naar een lounge hoek wijst. Dat is slim van je zeg ik terwijl ik haar een kus geef op haar wang. Weet ik grijnst ze. Met ze alle lopen we naar de lounge hoek en er zijn precies genoeg plekken om te zitten met 10 mensen. Maar wat willen jullie nou doen vraagt Cassius nog wat verbaasd. Truth or dare stel ik voor. Nee, we hebben daar niet echt ruimte voor schudt Lindsey haar hoofd. Ik weet het zegt Britt en fluistert wat in Emma's oor. Dacht niet, kan niet eens zingen schudt Emma haar hoofd. Echt wel, heb het zelf gehoord schudt Britt haar hoofd. Okee, maar dan kies ik het nummer zegt Emma weer terug. Deal, roept iedereen in koor. Emma fluistert wat bij Lindsey en die weer bij Jai. Dan pakken die 2 hun gitaar en beginnen te spelen. Het nummer ken ik meteen, omdat Emma helemaal fan is van Violetta, vooral omdat het Spaans. Ik zie de rest moeilijk kijken van wat is dit nou weer. Maar dan begint Emma met zingen is iedereen stil. Ik wordt er meteen verlieft op, maar ja ben al verliefd op haar. Al snel zingen de meiden met ze vijven en vooral bij het refrein klinkt het super mooi. Bij het 2de couplet stopt Lindsey met spelen en daardoor schrikt Jai opeens en stopt ook met spelen. Waarom stop je vraagt ie verbaast. Jullie moeten ook meezingen grijnst ze. Maar het is een meiden song begint Kaj. Nou en, doe het voor ons zegt Lisa met een prullipje. Vooruit schudt Kaj zijn hoofd. Dan begint Lindsey weer met spelen met natuurlijk een big smile. Jai begint ook weer maar iets minder vrolijk. Ik begin maar met het 1ste stukje omdat ik blijkbaar de enige ben die het kent. Ik merk dat de jongens niet echt mee willen zingen, maar ze moeten wel want Jai begint nu een soort van mee te zingen en de andere meiden kijken ze nogal aan met een grijns. Dan zingen de jongens en ik met ze alle het refrein en moeten de meiden hun lach in houden. Het laatste stukje zingen we met ze alle en eigenlijk klinkt dat een stuk beter. We zijn nog maar net klaar of er wordt omgeroepen dat de mensen van vlucht naar Nederland in mogen checken. Lindsey schrikt op en kijkt snel op zich heen. Wat is schrikt Jai nu. Ik ben vergeten.....
EEN BEETJE LAAT, MAAR ALS IK EEN BELOFTE MAAK DOE IK OP DE EEN OF ANDERE EEN MANIER OM HET NATEKOMEN. EN OMG B-BRAVE HEEFT MAINSTREET DUBBEL EN DWARS VERSLAGEN EN BEN ZO BLIJ DAAROM. MORGEN ZIE WE DAT ZE HEM HALEN. GA PROBEREN MORGEN EEN HFD TE PLAATSEN EN ANDERS IS IE VOOR MAANDAG. GA DEZE WEEK WEL GEWOON SCHRIJVEN DE WEEK ERNA NIET WANT DE HEB IK STAGE DE HELE WEEK, MAAR SCHRIJF DAT WEEKEND WEL. DAT IS HET WEL ZO BEETJE VOOR DE KOMENDE 2 WEKEN. DUS WAARSCHIJNLIJK TOT MORGEN.
LINDSEY😘😘😘
JE LEEST
Brave Heart
FanfictionDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...