Hoofdstuk 64: back together

86 2 0
                                    

KAJ ~

Ik loop de manege in en zie Lisa in de bak rijden. Het duurde langer dan ik dacht, dus ben ik daarna zo snel mogelijk hier naar toe geracet. Ik hoop dat ze me het vergeeft. Als ik naar bak loop, gebeurt iets wat ik niet had voorspelt. Lisa's paard springt omhoog en zie Lisa er overheen vliegen. LISA!!!! schreeuw ik nog. Ik spring over de bakrand en ren naar haar toe. Als ik bij haar ben hoor ik haar nog mij naam zeggen en dan valt ze weg. Wat moet ik nu doen. Even lijkt het wel of ik alles vergeten ben. Ik besluit maar om snel 112 te bellen. Ik pak eerst Lisa op en neem haar mee naar de kantine. Als we in de kantine zijn, leg ik haar op het houten bankje. Waarom is hier nu toch niemand denk ik terwijl ik om heen kijk. Dan pak ik snel me phone en bel 112. Er wordt aan mij gevraagd, wat er is gebeurd en wat ik kan doen terwijl de ambulance onderweg is. Als er is opgehangen keer ik me weer naar Lisa. Wat moet ik toch doen denk ik bij mezelf. Ik kijk bij de car of ze iets hebben om haar te helpen. Maar er is niet echt iets. Dan hoor ik in de verte sirenes. Daar zul je eindelijk hebben. Okee, misschien hebben ze er snel over gedaan, maar toch. Ik til Lisa op en neem haar mee naar buiten. We nemen het hier van je over jongeman zegt 1 van de ambulancewerknemers. Dank u, maar ik wil graag mee met haar zeg ik snel. Ben je familie van haar wordt er aan mij gevraagd. Nee, um ik ben haar vriendje zeg ik terwijl ik haar zie liggen op het bed. Okee, dan mag u mee. Stap in wordt er tegen mij gezegd. Ik knik en stap in en ga rechts van haar zitten. Hou vol zeg ik tegen haar en hou haar hand vast. Dan voel ik dat de ambulance weg rijdt.

CASSIUS ~

Ja antwoord Farah met een big smile en vliegt me om de nek. Wow, eigenlijk was ik echt bang dat ze nee zou zeggen. Ze geeft me een knuffel en het voelt weer net zo vertrouwd als eerst. Ik ben blij je weer in me armen te hebben is het eerste wat ik tegen haar zeg als ze me los laat. Ik eigenlijk ook bloost ze. Dan kijkt ze naar de ketting en weer naar mij. Hoe kwam je op het idee van de ketting en hoe wist je dat ik ja zou zeggen vraagt ze dan verbaasd aan mij. Dat wist ik niet en eigenlijk was het gewoon een idee dat opeens binnen kwam en dacht het is het proberen waard leg ik haar uit. Wil je hem bij me omdoen vraagt ze met een bloos. Tuurlijk zeg ik en ga achter haar staan. Ik doe de ketting bij haar om en maak hem dicht. Alsjeblieft zeg ik tegen haar als ik weer voor haar sta. Dank je zegt ze en buigt naar voren. Ik weet waar dit naar toe gaat en buig naar haar toe. Maar net voor onze monden elkaar raken gaat Farah's phone af. Een moment zegt ze en pakt haar phone en neemt op. Met Farah zegt ze als ze opneemt. Wacht wat hoor ik haar zeggen. Wat zou er aan de hand zijn denk ik. Okee, we komen er meteen aan zegt ze geschrokken en hangt dan op. Wat is er vraag ik bezorgd aan haar. Lisa, ligt in het ziekenhuis zegt ze met een traan. Okee, dan ga we daar nu naartoe zeg ik. Ze knikt en loopt meteen met mij naar buiten. Spring bij mij achterop zeg ik tegen haar. Ze knikt en springt achterop. Dan rijden we weg.

SAMUEL ~

Als Britt en ik aankomen zien we Farah en Cassius ook aankomen. De meiden vliegen elkaar om de hals en lopen dan naar binnen. He, weet jij wat er is gebeurd vraag ik aan Cassius. Niet echt schudt ie zijn hoofd. Farah, werd gebeld en nam op. Aan de phone klonk ze heel bezorgd en keek ze steeds naar mij. Toen ze ophing zag ik dat ze een traan had. Ze vertelde mij dat Lisa in het ziekenhuis lag. Toen zei ik dat we er snel heen moesten en toen zijn we op mij scooter hier heen gekomen legt Cassius mij uit. Dan zullen we maar binnen moeten vragen wat er is gebeurd zeg ik tegen hem. Hij knikt en dan lopen we naar binnen. Als we binnen zijn, zien we dat de meiden al bij de balie staan. We lopen naar ze toe en ga bij hun staan. Mogen we naar Lisa hoor ik Farah vragen. Nee sorry, de dokters zijn nog met haar bezig. Je kunt daar in de wachtzaal wachten, tot er een dokter jullie komt halen. We knikken alle 4 en lopen dan naar de wachtzaal. Als we daar komen, zien we Kaj zitten. Blijkbaar heeft ie het zwaar, want hij zit met zijn hoofd in zijn handen. Kaj, gaat het vraagt Britt aan hem. Hij kijkt op en schudt alleen van nee. Gast, wat is er gebeurd vraag ik aan hem. Haar paard is ergens van geschrokken en toen ging ie omhoog en vloog ze eroverheen. Toen ze neerkwam, rende ik er zo snel als ik kon naar haar toe. Maar toen ik bij haar was, waren haar ogen dicht en kreeg haar maar niet wakker zegt ie blijkbaar met heel veel moeite. Ik vraag me af waarom ie stijgerdde zegt Britt verbaasd tegen Farah. Ik vraag het me ook af antwoord Farah. Zullen we even voor jullie wat te drinken pakken vraag ik aan Cassius en die knikt. Wij halen even wat drinken zegt Cassius tegen de meiden en Kaj. Die knikken allemaal en dan lopen we naar de kantine. Ze hebben appelsap zeg ik tegen Cassius terwijl ik naar het bord wijs. Klopt, antwoord ie. We nemen 5 glazen appelsap en lopen dan terug naar de rest. Alsjeblieft zeg ik tegen Britt en geef haar een glas. Dank je antwoord ze met een bloos. Sam, wil je even mee een luchtje scheppen vraagt ze aan mij. Natuurlijk knik. Ze staat op en ik loop achter haar aan. Waarom wou je even een luchtje scheppen vraag ik aan haar. Ik heb gewoon niet zo veel met ziekenhuis antwoord ze terwijl ze naar beneden kijkt. Ik snap het zeg ik en leg me arm over haar schouder om haar te troosten. Het komt echt wel goed probeer ik haar op te vrolijken. Ik hoop het antwoord ze. Dan lopen we naar de ingang en blijft Britt opeens staan. Ze kijkt heel bleek.

SORRY DAT ER IE VANDAAG ER PAS OPSTAAT, MAAR HAD HET GISTEREN HEEL DRUK. HET LAATSTE STUKJE WOU IK NOG OP DE IPAD MAKEN EN DIE HAD IK OOK AF MAAR TOEN IK HEM WOU PUBLICEREN WAS HET LAATSTE STUKJE HELEMAAL WEG. DUS HEB HEM MAAR NU EVEN SNEL OPNIEUW GESCHREVEN. DUS VANDAAG KOMEN 2 HFD. DE ANDER LEES JE VANAVOND. TOT STRAKS.

LINDSEY💃💃💃

Brave HeartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu