LISA ~
Au godverdomme, waarom lukt me op het moment nou niks. Kaj komt gelukkig al meteen naar me toe gerent. Lisa, wat is er gebeurt vraagt ie geschrokken. Nou, ik wilde jou niet alles laten sjouwen en zag een kleine doos staan met me nieuwe schoolspullen en wou die in de vrachtwagen zetten. Maar toen ik hem omhoog erin wou zetten kantelende me rolstoel en viel ik met de spullen om zucht ik. Kaj helpt me overeind en zet de rolstoel weer recht en helpt me er weer in. Je moet echt rustiger doen, anders moeten we straks terug naar het ziekenhuis zegt ie bezorgd. Ik knik en rol mezelf weer naar de stoep. Lisa hoor ik hem zeggen. Ja antwoord ik terwijl ik me rolstoel omdraai. Wees voorzichtig, ondanks dat het soms saai lijkt. En het maakt niet uit dat ik voor jou moet zorgen, ik doe het met liefde zegt ie met een glimlach. Je bent de beste antwoord ik met een glimlach en knipoog. Dan rij ik richting Farah's huis. Gaat het is het eerste wat ze vraagt. Ja hoor, misschien een blauwe plek erbij lach ik om. Lisa, we zijn echt bezorgd om je, doe volgende keer alsjeblieft voorzichtiger zegt Cassius bezorgd. Jaja, ben geen 5 meer antwoord ik zuchtend. Ik rij weer terug naar mezelf en kijk naar de overkant waar de andere bezig zijn. Ik weet dat ik moet oppassen, maar ze moeten niet doen alsof ik een hulpeloze meid ben. Misschien kan ik nu minder, maar kan nog wel deels voor mezelf zorgen. Ik ga niet onafhankelijk zijn van andere. Dat hou ik niet eens vol. Dan komt Emma opeens naar mijn kant gerent. Heey, is alles okee vraagt ze bezorgd. Ja antwoord ik zuchtend. Okee, hoelaat moeten we je morgen ophalen voor de diploma uitreiking vraagt ze aan mij. Hoe laat is het vraag ik aan haar. Om 12 uur 's middags antwoord ze. Okee, haal me maar om 10 uur op stel ik voor haar. Is goed antwoord ze en dan loopt ze weer terug naar Dioni om te helpen met een zware koffer. Dan rij ik maar naar Kaj toe. Misschien is er iets wat ik kan doen?
DIONI ~
Zo alles staat erin zucht ik als de klep dicht is. Het duurde even maar eindelijk kunnen we richting Amsterdam zucht Sam. Eerst naar jou of eerst naar mij vraag ik aan Sam. Eerst maar naar jou, dat is dichterbij antwoord Sam. Ik knik en dan komen de meiden naar buiten met allebei nog 1 tas. Kunnen we dames vraagt Sam aan de meiden. Jep antwoord Britt en loopt met Sam naar de andere kant van de wagen om intestappen. Ik loop naar een andere deur en houdt hem open voor Emma. Zo zo een echte heer opeens grijnst Emma naar mij. Ben ik dat normaal niet dan vraag ik verbaast. Ze knipoogt en stapt dan in met grijns. Dan weet ik hoelaat het is en doe haar deur dicht en stap voorin bij Sam. Hij start de wagen en rijdt achter de andere aan. Als we bij afslag richting Dordrecht en Amsterdam komen, nemen we afscheid van Jai en Lindsey die daar links afslaan. Als we halverwege Amsterdam zijn doen we hetzelfde met de andere die richting Cassius gaan. Even later komen we bij mij thuis aan en stappen Sam en ik uit en houden het portier van de meiden open. Waarmee kunnen we helpen zegt Emma terwijl ze uit de auto springt. Jullie 2 mogen de wagen bewaken zegt Sam. Maar we willen helpen zegt Britt teleurgesteld. We zijn zo klaar en dan gaan we naar Sam. Daar zal het waarschijnlijk iets langer duren en dan gaan we naar de villa. Dan mogen jullie weer helpen leg ik ze uit. Hoezo, duurt het bij mij langer zegt Sam verbaast. Ow gewoon, je bent een beetje shop verslaafd zeg ik en ren dan snel naar binnen. DIONI!!!!
KAJ ~
Laat me nou een doos vast houden vraagt Lisa niet bepaald blij. Nee, ik wil geen risico lopen met jou antwoord ik bezorgd terug. Maar Kaj, ik verveel me zo zucht ze. Snap ik, maar anders duurt het alleen maar langer, voor je alles weer kan kniel ik voor haar neer. Ik weet het zucht ze nog een keer. Heey, het komt goed. Voor je het weet, nemen we een lange wandeling langs het strand knipoog ik. Beloof je dat vraagt ze terwijl ze haar pink omhoog houdt. Ik beloof het antwoord ik en geef haar een pink belofte. Okee, dat was kinderachtig lacht ze. Een beetje wel he lach ik nu ook. Okee, me spullen staan erin, we kunnen naar jou Kaj hoor ik iemand opeens zeggen. Als ik op kijk zie ik Cassius en Farah staan. Ik knik en helpen dan Lisa in wagen en doe haar deur voorzichtig dicht. Moet ik het haar vertellen van Tessa. Dat ze morgen terug komt. Ik zucht bij die gedachte. Ik hou van Lisa, daar heb ik geen twijfels over. Maar ik merk dat ik ook nog steeds gevoelens heb voor Tessa. Voor wie moet ik toch kiezen?
HET LAATSTE STUKJE IS EEN BEETJE KORT MAAR DE IDEEEN DIE IK NOG HEB ZIJN ALLEMAAL VOOR MORGEN. WE KRIJGEN MORGEN EIGENLIJK 2 ONDERWERPEN. ZOWEL DE DIPLOMA UITREIKING ALS DE GROTE VERHUIZING. DUS TOT MORGEN VOOR HET ALLERLAATSTE HFD VAN BRAVE HEART.
LINDSEY🐴🐴🐴
JE LEEST
Brave Heart
Hayran KurguDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...