EMMA ~
OMG, hij is echt knap in real life denk ik dan als ik hem zie. Ik praat wat hem en vindt hem echt heel aardig. Ik wordt alleen een beetje geirriteerd van Dioni. Hij wil de hele tijd mijn aandacht trekken, maar wil veel liever met Kaj praten. Toch merk ik dat ie mij niet altijd aandacht geeft. Als ik mij omdraai zie ik pas dat Lindsey en Jai verdwenen waren. Waar zijn die 2 eigenlijk gebleven vraag ik dan aan Britt. Ze haalt haar schouders op. Dan begint het te regenen. Lekker dan denk ik dan. Britt en ik rennen zo snel mogelijk naar de overdekte terras. We zien dat jongens blijven staan en dat heel hun kapsel is verpest. Britt en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. Wat is er aan de hand zeggen ze dan tegelijk als ze ons zien lachen. Jullie haren brengt Britt er dan uit met tranen in haar ogen. Ik zie dat ze na elkaar kijken en dan ook in de lach schieten. Dan komen eindelijk de tortelduifjes weer terug gelopen. Nou ja, hand in hand? Wat is er gebeurt zegt Dioni voor de rest kan antwoorden. Um, niks antwoord Lindsey dan blozend. We moeten gaan, anders missen we de trein zegt Kaj dan opeens. De andere jongens knikken en dan geeft Lindsey een jas aan Jai die ze net nog niet aan had. Dan lopen ze weg, WTF, just happend zegt Britt dan verbaasd. Geen idee schud ik me hoofd dan. Ummm, we hebben in de regen gezoend zegt Lindsey dan nog steeds blozend. JULLIE HEBBEN WAT antwoord ik dan hard. Het begon te regenen en ik begon daardoor te trillen van de kou. Toen bood hij zijn jas en deed hem bij mij om. Toen keek ie een andere kant op en wilde ik hem een zoen geven op zijn wang. Maar net op dat moment draaide hij zijn hoofd om en raakte ik zijn lippen. Maar hij trok niet terug, hij trok mij juist naar zich toe zegt ze dan met een mond vol. Ik denk dat ik wel genoeg rare dingen mee heb gemaakt voor huis. Ik ga naar huis, ga je mee Britt vraag ik dan. Ze knikt en we lopen naar onze fietsen. Waar wonen jullie dan horen we Lindsey dan nog zeggen. We noemen de straat en Lindsey wordt weer bleek. Daar woon ik ook antwoord ze dan.
BRITT ~
Daar woon ik ook antwoord ze dan, terwijl ze bleek ziet. Op welk nummer woon je dan zegt Emma dan. 16 antwoord ze dan. Ik op 14 zegt Emma dan weer. Dus jij bent mij nieuwe buurmeisje antwoord ze dan heel zacht. Wel handig voor als jullie naar de manege moeten antwoord ik dan. Ja, dat klopt antwoord Emma dan. Maar wat zijn jullie eigenlijk van elkaar zegt Lindsey dan. Umm, wij zijn er vorige week er achter gekomen dat we tweelingen zijn antwoord ik dan en kijk naar Emma die naar haar schoenen kijkt. Ow, dat zal ook wel een schok zijn geweest zegt ze dan. Ja, nogal antwoord Emma dan. Haar moeder vroeg vandaag ook aan mij of ik bij hun wil komen wonen, maar ik weet het allemaal nog niet zeg ik dan. Tja, je moet doen wat goed voelt he zegt Lindsey dan. Dan komt een auto het erf oprijden. Dat zal mij moeder wel zijn zegt Lindsey dan en pakt haar rijspullen die nog binnen stonden. Dan hoop ik jullie snel weer te zien zegt ze dan met een big smile als ze weer buiten staat. Ja, is goed antwoorden Emma en ik dan. Dan stapt Lindsey in de auto en rijden ze weg. Zullen wij dan ook maar gaan zegt Emma dan. Ja is goed antwoord ik dan. We lopen weer naar binnen om Emma haar spullen te pakken. Als we weer buiten staan, lopen we weer naar de parkeerplaats. We staan er nog maar net op de moeder van Emma komt aangereden. Ik begin toch wel te twijfelen, misschien moet ik toch maar bij hun intrekken.
LINDSEY ~
In de auto ben ik best wel stil voor mij gevoel. Die woorden die Jai vlak voor we zoende. Ik had een rare droom zei ie toen. Het blijft door me hoofd spoken. Het kan toch niet dat ie hetzelfde heeft gehad als ik. Ik wordt uit mij gedachtes gehaalt, omdat me mam hard over een drempel gaat en Jaimy met kinderzitje en al op de achterbank een koprol maakt. Zie je wel dat je lenig bent plaag ik haar dan. Ze is al 10, maar nog zit ze in een kinderzitje. Ik maak er dan ook maar graag een grapje om. Ze kijkt me best wel vuil aan en daardoor moet ik nog harder lachen. Dan hoor ik bad op de radio en zet hem nog harder. Ik neur wat mee, maar Jaimy moet weer mee gaan zingen. Jaim, laat alsjeblieft hun het zangwerk doen zeg ik dan. Ze steekt haar tong uit en zingt gewoon weer verder. Mam zucht ik dan. Ach laat haar toch antwoord me moeder dan. Ik mag niet eens elke dag rijden en nu kan niet eens naar mijn favo nummer luisteren momper ik dan. Jij deukt voor die auto hoor ik dan me moeder zachtjes zeggen. Dus je wilt zeggen dat ik het expres deed zeg ik dan best wel boos. Nee, maar je had wel beter kunnen uitkijken antwoord ze dan. Misschien antwoord ik dan bot. En heb je al kennis gemaakt met ons buurmeisje, ze schijnt ook op die manege te rijden zegt ze dan. Ja, ze is wel okee antwoord ik dan maar. Toch komt ze anders over dan dat ze was in mij droom denk ik dan. Dan komen we eindelijk aan bij ons huis. Ik loop meteen naar me kamer en laat me vallen op me bed. Als ik naar me muur kijken moet ik weer glimlachen. Boven me kussen heb ik een XXL poster van Jai hangen. Is het vandaag echt gebeurt denk ik dan. Ik hoor dat Jaimy beneden met haar poppen speelt, mooizo denk ik dan. Ik pak me laptop en zet hem aan. Omdat ik kerst en alles heb gemist heb ik van mam een nieuwe gehad en hij werkt super fijn. Dan krijg ik een berichtje en schik me dood. WAT IS DIT DAN???
EN VINDEN JULLIE HET NOG TOF. ER KOMEN ECHT SUPER SPANNENDE DINGEN AAN. EN CHECKEN JULLIE OOK EMMA'S NIEUWE VERHALEN. NET ALS MIJ MAAKT ZE EEN VERVOLG OP ALLES VERANDERD EN DIE HEET TOGTHER WE ARE STRONG, WAARIN DE 5 MEIDEN MEEDOEN AAN X-FACTOR MAAR TOCH VEEL PROBLEMEN KRIJGEN TUSSENDOOR. HET IS GEWOON NOG STEEDS MET B-BRAVE DUS GEWOON CHECKEN. IK DOE ER OOK IN MEE EN EMMA IS NOG WEL ERGER DAN MIJ MET ONZE LETTERLIJKE BLUNDERS TE GEBRUIKEN IN ONZE VERHALEN. VERDER HEEFT ZE OOK EEN NIEUW VERHAAL DAT ONE PLACE HEET, WAT OOK MET B-BRAVE IS. 5 MEIDEN KOMEN IN EEN HUIS TE WONEN MET B-BRAVE. EN NATUURLIJK ZORGT DAT AF EN TOE VOOR RUZIE TUSSEN DE MEIDEN EN JONGENS. DUS ALS JE MIJ VERHALEN TOF VINDEN CHECK DAN OOK EMMA'S VERHALEN. DIT WAS HET VOOR VANDAAG. MORGEN GAAN WE WEER VERDER
LINDSEY XXX
JE LEEST
Brave Heart
FanfictionDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...