Hoofdstuk 16: save him

125 5 0
                                    

LINDSEY ~

Nee, ze kunnen hem toch niet afmaken komt er dan als eerste bij mij er dan weer uit. Maar waarom willlen ze hem afmaken, hij heeft niks fout gedaan zeg ik dan ook nog met tranen in mij ogen. De ouders van het meisje hebben dat gezegd, omdat hun dochter nu in coma ligt zegt Emma dan. Ze blijven Lorenz af zeg ik dan met woede in mij stem. Ik doe Lorenz zijn stal op slot en loop met nog tranen in me ogen naar de kantine. Zo te zien staat Angeliek nog met de ouders te praten. Lorenz blijft, hij doet nog geen vlieg kwijt. Wat denken jullie wel niet is dan ook het eerste wat ik met tranen zeg als ik de kantine inloop. Ik zie dat de ouders me raar kijken. Ik zie al meteen dat het kakkers zijn, mooi dan. Zo maar keuzes maken over mijn paard. Angeliek zucht wanneer ik dit zeg. En wie ben jij zegt de man dan. Lorenz zijn ruiter zeg ik dan. Dus jij bent de gene die mij dochter heeft laten vallen zegt de vrouw dan. Waar heeft u het over zeg ik dan verbaast. Ik heb niemand laten vallen en Lorenz ook niet zeg ik dan ruw terug. Dat klopt, Lorenz zou niemand zo maar laat vallen, zo is ie niet helpt Angeliek me dan. Dan nog, onze dochter ligt nu in coma door die knol. Dan had ze maar niet moeten rijden zeg ik dan bot terug. En Lorenz blijft en daar zorg ik wel voor zeg ik dan. Ik besluit maar om naar huis te gaan en loop naar buiten. Gelukkig heb ik me rij-spullen thuis gelaten en wilde ik alleen Lorenz even zien. Ik zie dat de andere al weg zijn. Mooizo dan kan ik alles op me gemak doen en kan ik me beter op de weg focussen. En niemand komt aan Lorenz, hoe weet ik nog niet. Maar ze komen met geen vinger aan hem.

BRITT ~

Het is wel erg voor Lindsey dat ze Lorenz willen omleggen zeg ik dan met een zucht. I know, dat heeft ie totaal niet verdient zegt Emma dan. Hoe laat moet je weer trainen vraagt ze dan. Pas over een uurtje zeg ik dan. Ze knikt en loopt naar de afwas. Ga je nou de afwas doen zeg ik dan verbaast. Nee pak een koekje zegt ze dan. Je hebt al genoeg koekjes gehad voor vandaag zeg ik dan en pak haar koekje af en eet hem op. He zegt ze dan. Emma, je wordt er super druk van zeg ik dan. Misschien zegt ze dan en loopt weer naar de woonkamer. Koekie monster grijns ik dan. Ja, dat klopt wel grijnst ze dan terug. Is er nog wat gebeurt toen ik weg was op het ziekenhuis vraag ik dan. Nee hoor bloos ze dan. What happend vraag ik dan nieuwsgierig. Niks bloost ze weer. Vertel wie is het zeg ik dan. Hoe weet je dat ik iemand leuk vind zegt ze dan verbaast. Ik heb je lach ik dan. Shit zegt ze dan. Vertel zeg ik dan nieuwsgierig. Dioniheeftmegezoend ratelt ze dan. Wacht, ho rustig aan speedy zeg ik dan. Dioni heeft me gezoend bloost ze dan. Wacht, je vond Dioni toch eng zeg ik dan verbaast. Het was onverwacht en het voelde eigenlijk wel goed zegt ze dan met glimlach. En toen vraag ik dan toch weer nieuwsgierig. Ik heb hem terug gezoend bloost ze dan alweer. Wacht je hebt wat zeg ik dan nog verbaasder dan net. Ja, en toen werden we verstoort door Lindsey en Jai. Maar daar is nog steeds iets raars mee voegt ze er dan aan toe. Hoe bedoel je vraag ik dan. Lindsey zei zo iets van dat ze het al zag aankomen. Dat is wel raar ja reageer ik dan. Dan kijk ik op de klok. Ow shit, ik moet gaan zeg ik dan. Tot straks roept Emma me dan nog na. Joeee antwoord ik dan terug en sluit de deur achter me.

CASSIUS ~

Ik mis je zeg ik dan nog door de foon tegen Farah. Ik mis jou ook antwoord ze dan terug. Dan hangt ze op. Ik zucht even. Het is nu nog moeilijker geworden om stiekem te kunnen aftespreken. Ik kwam er wel achter dat ze in de buurt woont van Jai's vriendin dus misschien kennen ze elkaar wel en kan ik misschien wel een keer met Jai mee reizen. Dan loop ik maar eens de danszaal in. Zo als gewoonlijk is iedereen er al. Heey gast, waarom ben je toch altijd te laat vraagt Jai als ie mij ziet. Ben Surinamer toch zeg ik dan. Ik zie dat Dioni en Kaj elkaar aankijken en dan in de deuk liggen. En zoals altijd moet ik weer de volwassen zucht Sam dan. Ja papa plaagt Jai hem dan. Dan kijkt Sam hem "nep" beledigt aan. Dan voel ik een klap tegen me wang en vervolgens water. Okee wie deed dat zeg ik dan niet bepaald vrolijk. En natuurlijk kijkt iedereen meteen naar Dioni alsof het getraind is. Dan zie ik Dioni grijnzen. Maar nog voor ik wat kan zeggen is er al een waterballon op Dioni neergekomen. En wie deed dat dan zegt Dioni dan, terwijl ie kijkt of zijn haren nog okee zitten. Ik weet van niks fluit Kaj dan. Kaj van der voort wat moet dit voorstellen zegt Jai dan op een vaderlijke manier. Iedereen kijkt elkaar aan en dan liggen we alle 5 in deuk. Okee stelletje puber, we moeten maar eens de dans gaan doornemen zegt Shaker dan als ie binnen komt. Hij kijkt Dioni aan en staat meteen stil. Hoe vaak moet ik het nog zeggen: geen waterballonnen in de danszaal zegt ie dan best wel boos. Ummm, sorry zegt Dioni dan. Al goed kleine Spanjaard zegt Shaker dan. He!!!!!! zegt ie dan. Meteen ligt weer iedereen in de deuk. Dan gaat mij foon af, omdat ik een appje krijg. I'm back staat er. Nee, dat kan toch niet denk ik dan.

OMG, HET IS GELUKT WE HEBBEN 4K OP A REAL BRAVE DREAM. SUPER BEDANKT EN DAT WIL IK TEGEN IEDEREEN ZEGGEN. EN ALS JE DE HELE BRAVE TRIOLOGIE LEEST I LOVE U GUYS DAN. LAAT WETEN OF JE HET NOG LEUK VIND OF DAT ER IETS VERBETERD KAN WORDEN. SEE U TOMORROW.

LINDSEY 😝😝😝

Brave HeartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu