LINDSEY ~
Als iedereen even weg is, om weet ik wat te doen. Pak ik me laptop en start hem op. Na goed 10 minuten aan up-dates krijg ik me begin scherm te zien. Ik moet eigenlijk er wel om lachen. Het is een b-brave foto, waarin de jongens alle 5 gekke bekken trekken. Ik schud me hoofd en ga dan naar internet om de school website te hebben. Als ik zie wat ik allemaal moet doen schrik ik nogal. Blijkbaar is het pww volgende week als we terug komen van vakantie. Lekker dan, kan er ook nog bij. Als na goed 2 uur klaar ben met alles voor vandaag en morgen zucht ik even. Mooi, hoef ik morgen alleen nog maar te leren. Dan besluit ik maar te kijken welk nummer ik eigenlijk moet gaan zingen voor de liveshow. Als ik het nummer zie, schrik ik alweer. Het is al een oud nummer, maar hij ligt heel gevoelig bij mij. Vooral de clip komt heel dichtbij. Ik lees de tekst even en speel dan een stukje op me gitaar en dan vind ik het wel goed is vandaag. Aangezien de rest nog niet terug is heb ik wel zin om gewoon wat muziek te luisteren. Als ik op youtube heb ingelogd zie ik dat me zusje op me account heeft gezeten en alleen maar Disney liedjes heeft zitten luisteren. Lekker dan Jaim denk ik. Als ik in geschiedenis kijk blijkt heel me youtube vol frozen te staan. Snel verwijder ik de geschiedenis voor iemand het ziet. Als ik verder scroll door de muziek klik ik per ongeluk op een lion king liedje. Maar stiekem is die van mij. Die nummers zijn eigenlijk best wel mooi. Alleen net op het moment als ik de soundtrack aanzit, moet net Jai binnen komen. Snel druk ik het weg. He, wat was dat voor muziek grijnst ie. Niks hoor schud ik snel me hoofd. En trouwens hoe kom jij binnen, de deur was op slot zeg ik verbaast terwijl ik naar de deur wijs. Had Emma's sleutel, omdat ik jou moest halen. Maar nu wil ik zien wat je luisterde grijnst ie. Dat gaat je niks aan zeg ik snel Ow ja zegt ie en voor ik het weet heeft ie me laptop. Shit denk ik. Luister je nou Disney zegt ie verbaast. Um ja zeg ik terwijl ik naar beneden kijk.
JAI ~
Um ja zegt ze nogal beschamend. Ik loop terug naar haar en leg de laptop terug op haar bed. Disney heeft soms best wel goeie nummers hoor zeg ik uit het niets. Nu kijkt ze me aan van wat zeg jij nou. Ja, hier ik laat je een nummer zien zeg ik en typ het nummer in. Dat nummer ken ik zegt ze. Ja, hij is best wel mooi he grijns ik. Ja nogal bloost ze. Kun je hem zingen grijns ik. Jij zegt wat nou zegt ze verbaast. Je hoorde me wel grijns ik weer. Jai, ik moet waarschijnlijk nog wel wat aan school doen of the Voice veranderd ze van onderwerp. Nee, wij gaan lol maken verander ik terug. Maar Jai.... Niks Jai onderbreek ik haar. Je bent veel te veel bezig met belangrijke dingen, maar je moet af en toe ook je rust nemen leg ik haar uit. Ow okee, vooruit maar zet het nummer aan. Ik zet het nummer aan en de clip op groot beeld. Net als Lindsey begint met zingen, krijg ik een appje. Snel kijk ik en zie ik dat de rest ongeduldig wordt. Maar dit is even belangrijker en dan zet ik me foon weer uit. Hoe verder het liedje is, hoe meer ze met gevoel zingt. Doordat ik zo op haar let, vergeet ik dat ik zelf ook moet zingen, omdat het een duet is. Blijkbaar moet ze er nogal om lachen. Als het nummer is afgelopen kijken we elkaar aan en schieten in de lach. Mafkees schud Lindsey haar hoofd. Je ziet wel, Disney is helemaal niet kinderachtig lach ik nog steeds. Als je gaat nadenken zijn ze soms nog al heftig kijkt Lindsey dan moeilijk. Je lijkt nu op Dioni als ie serieus kijkt. Ow jij zegt ze en pakt een kussen van haar bed. Dat durf je niet grijns ik. Maar ik heb me zin nog maar net afgemaakt of ik heb een kussen tegen me hoofd gekregen. Blijkbaar was het grappig, want ze gaat helemaal stuk erom. Ga je nou maar omkleden verander ik van onderwerp. Hoezo vraagt ze verbaast. Omdat we gaan zwemmen en de rest beneden wacht. Daarom kwam ik je eigenlijk halen glimlach ik. Ow, dan ga jij je ook maar omkleden grijnst ze. Okee zeg ik terwijl ik me schouders ophaal. Dan loop ik naar de deur om naar de andere kamer te lopen. Maar als ik hem achter me sluit kijk ik op een kier om te zien of ze zich omkleed. Maar blijkbaar heeft ze het door. Gewoon doorlopen Wowor roept ze. Jaja roep ik terug. Dan loop ik toch maar naar de andere kamer. Misschien een andere keer.
SAMUEL ~
Waar blijven die 2 hyperactieve zegt Britt terwijl ze op en neer loopt. Die 2 zullen elkaar waarschijnlijk gewoon aan het aflebberen zijn schud ik me hoofd. Ieuwwww, dat hoefde ik niet te weten zegt ze en dan springt ze in het zwembad waar Emma net naast op een ligbedje ligt ze te lezen. BRITT!!!!!! Schreeuwt ze naar haar. Ja? zegt Britt onschuldig. Me boek was bijna dood door jou. Ja bijna grijnst ze. Ik schud me hoofd en kijk dan wat de rest aan het doen is. Farah ligt naast Emma op een ligbed wat te schrijven. Waarschijnlijk voor die lijst van Cassius. Dioni en Cassius zijn aan het kloten met elkaar. Wat er best wel dom uitziet. Verder staan Kaj en Lisa in de rij voor de wildwater baan. Nog steeds wat niemand wat er speelt tussen die 2. Misschien weet Britt wel meer. Alleen mag ik het water niet in, omdat ik met me arm in het gips zit. Jai zou dat ding halen waarin ik me arm moet doen. Dan kan het wel, maar hij blijft weg. Dan zie ik ze eindelijk aankomen lopen. Hand in hand natuurlijk schud ik me hoofd. Waar bleven jullie zeg ik meteen als Jai me het dingetje voor me arm geeft. Mevrouw was traag grijnst ie. Tuurlijk je had ook meteen kunnen zeggen dat we gingen zwemmen, maar Jai wou liever iets anders doen grijnst ze terug. Stelletje megolen schud ik me hoofd. Wie was er anders zo slim om zijn arm te breken begint Jai. Het kwam door het ijs zeg ik iets minder blij. Ja joh, je kan ijs de schuld geven schud Lindsey haar hoofd. Ze wil naar Emma toelopen, maar blijkbaar heeft Jai andere ideeen. Hij tilt Lindsey op en ondanks al het tegenwerk van Lindsey, springt ie met haar in het zwembad. Gvd Wowor roept ze nogal pist. Ja dat is me naam grijnst ie. Ik schud me hoofd en ga ook het zwembad in, maar gewoon via de trap. Zoals normale mensen het doen. Ik zie Britt en sleup naar het toe. Ze zit tegen Emma en Farah te praten. Ik duik onderwater en pak haar benen. Dan trek ik haar naar beneden. Als ik boven kom, zie ik haar niet. Waar is ze nou. Ik kijk onderwater, maar daar is ze ook niet. Ik zie de witte gezichten van Farah en Emma. Waar is ze nou?
OMDAT VOLGENDE WEEK VOOR MIJ PWW IS, HEB IK DIT OP ZONDAG GESCHREVEN. DINSDAG HEB IK DE EERSTE 2 UUR VRIJ, DUS KAN IK DAN AL SCHRIJVEN. ALLEEN VALT ME 1STE UUR DEZE DONDERDAG WEG. DUS WOENSDAG EN DONDERDAG MOET IK EVEN KIJKEN HOE IK HET DOE. MEESTAL LUKT DONDERDAG WEL OMDAT WE BIJ MENTORLES MOGEN SCHRIJVEN EN MEESTAL KAN IK DAN 2 STUKJES SCHRIJVEN. EN VRIJDAG HEB IK DE TIJD. DUS ALLEEN WOENSDAG WORDT EEN PROBLEEM. IK GA HET WEL PROBEREN. VERDER HEEFT ME VRIENDIN EMMA (DIE OOK IN DIT VERHAAL MEE DOET) EEN PROBLEEM. ZE VINDT HAAR VERHAAL ONE PLACE NIET GOED EN WIL ER EEN EIND AAN MAKEN. MAAR HIJ IS JUIST HEEL GOED. DUS GA ALLEMAAL SOWIESO NAAR HAAR LAATSTE HFD EN VERTEL DAT ZE DOOR MOET GAAN. EN LEES DAN OOK METEEN DE REST. EN STEM OP B-BRAVE NATUURLIJK. #KCA #VOTEBBRAVE EN VERDER TOT MORGEN.
LINDSEY 😏😏😏
JE LEEST
Brave Heart
ФанфикDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...