Hoofdstuk 54: fly back

82 4 0
                                    

LINDSEY ~

Snel pak ik me spullen en ren naar het dichtstbijzijnde winkel die ik zie. Doordat ik zo blind een winkel in ren, heb ik niet door dat Jai achter mij aanrent. Tot dat ie opeens voor mij staat. Wat is er aan de hand vraagt ie verbaast maar vooral bezorgd. Ik ben totaal vergeten iets te kopen voor me mam en me zusje zeg ik tegen hem. Hij kijkt me nu aan echt aan met een gezicht "are you kidding me". Wat? Ik had beloofd om iets meetenemen, maar was het totaal vergeten leg ik hem uit. Had het idee dat er iets mis was, je liet me schrikken zegt ie alsof ie zojuist een hartaanval heeft gekregen. Kan ik je helpen vraagt ie dan lief. Heb je vrouwenverstand dan kijk ik hem aan. Ben al weg zegt ie en loopt de winkel uit. Als ie de winkel uit is, heb ik moeite om me lach in te houden. Toch zou ik niet meer zonder hem kunnen. Ook toen we elkaar nog niet eens kenden maakte ie me al aan het lachen. Maar nu? Nu maakt ie elke dag gewoon magisch. Ik weet niet wat het is, maar hij maakt me gewoon gelukkig. Als ik 2 dingen waarvan ik denk dat ze leuk zijn heb gekocht loop ik terug naar de rest. Nou, dan moet ik maar gaan zucht ik. De meiden staan op en we geven elkaar een groepsknuffel. De jongens geven Jai zo Brohug en moet er wel om lachen. Man, geef elkaar toch gewoon een knuffel schud ik me hoofd. We zijn geen homo's begint Kaj meteen. Jongens schud Emma haar hoofd nu. Dan moeten Jai en ik echt gaan en moet ik toch een traan laten. En dat terwijl ik ze over een paar dagen gewoon weer zie. We zwaaien nog eff en lopen dan naar de check-in. Tot snel roepen we nog naar de andere als we zijn ingecheckt. De andere zwaaien nog tot we ze niet meer zien.

FARAH ~

En is er echt geen vlucht meer naar Nederland dan die we eigenlijk moeten hebben vraagt Emma aan Dioni. We willen eigenlijk allemaal Lindsey steunen bij die rechtszaak, maar waarschijnlijk gaat het niet lukken. Het is toch minder gezellig op vakantie als niet iedereen er is. We waren het wel eens dat we de skydiving zouden doen als Jai en Lindsey erbij zijn. Maar alleen heb ik 1 probleem. Ik heb verder niet echt ideeën voor de lijst van Cassius. Ik had ze wel, maar toen ik er weer naar keek streepte ik veel weg. Zou het komen, omdat ik misschien Cassius meer terug wil dan dat ik wil toegeven. Ik merk wel dat Cassius steeds mij kant op en durf daarom niet optekijken. Dan komt Sam opeens de kamer ingerend met zijn foon in zijn hand. Ik heb het zegt ie nogal luid. Wat dan vraagt Britt verbaast. Er gaat een vliegtuig naar Duitsland en vanuit het vliegveld kunnen met de trein naar Utrecht en vanuit daar naar Den haag. En wie betaalt het vraagt Lisa. Zo duur is het niet, Duitsland en Utrecht is een last minute zegt ie terwijl ie de advertentie laat zien. Laten we het dan maar boeken zegt Dioni meteen. Iedereen stemt in en dan zit Dioni druk op allerlei toetsen te klikken. Farah, kan ik je even spreken vraagt Cassius dan opeens aan mij. Um ja zeg ik twijfelend. Ik loop met hem mee naar de gang en sluit de deur achter mij. Heb je nog wel gevoelens voor mij vraagt ie meteen als ik de deur heb gesloten. Um, wat moet ik antwoorden.

JAI ~

De hele vlucht is ze al stil en dat vind ik best wel raar. Heey, gaat ie vraag ik na een tijdje. Ja, het gaat wel zegt ze op een stille manier. Ik pak haar hand vast, maar ze schrikt ervan op. Okee, het is duidelijk dat er iets aan de hand is zeg ik tegen haar op een bezorgde manier. Het is Lorenz zucht ze. Als die mensen de rechtszaak winnen, ben ik Lorenz kwijt. Ik weet niet wat ik zonder hem moet zegt ze met een traan. Ik beloof je dat hij nergens naar toe gaat zeg ik toch met twijfels. En is er nog nieuws over dat meisje vraag ik een tijdje later. Nee, die tutten laten niks weten. Maar ze zullen het in de rechtszaak het wel moeten vertellen zucht ze. Het komt vast goed, daar geloof ik gewoon in. Denk je vraagt ze met een traan. Tuurlijk, de manege is er toch ook vraag ik aan haar. Ja, hoezo vraagt ze verbaast. Nou, als die vertellen en kunnen bewijzen dat Lorenz nog nooit een vlieg heeft pijn gedaan. Zullen ze jou geloven en niet die mongolen. En is het hun enige schuld, want elke sport heeft een risico vertel ik met zelfvertrouwen. Laten we het hopen zegt ze nog niet echt met zelfvertrouwen. Maar dan wordt er omgeroepen dat we onze gordels moeten vastmaken. Tijd om te landen.

ECHT EEN ONZIN HFD DIT. MORGEN KOMT HET HFD VAN DE RECHTSZAAK. GA WEL PROBEREN VANDAAG ALVAST WAT ERVOOR TE SCHRIJVEN ZODAT IK ZEKER WEER DAT IK HEM MORGEN KAN PLAATSEN. EN VERDER WEL KIJKEN VANAVOND NAAR DE KCA'S. EN NOG EEN FIJNE "REGENACHTIGE" ZONDAG EN TOT MORGEN.

LINDSEY😔😔😔

Brave HeartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu