JAI ~
Ze weet nog letterlijk net de uitslag en ze vliegt me om de hals. Ik had gewoon meer dan de helft van de stemmen straalt ze. Ik zei toch, dat je meer vertrouwen moest hebben schudt ik met een glimlach me hoofd. Ik moet je vaker geloven schudt ze nu ook haar hoofd. Klopt grijns ik. Je verpest het moment slimme 'nep' slaat ze me. Dan lopen we naar de andere, die zich ergens hier moeten bevinden. Waar zijn ze vraagt Lindsey na een tijdje. Geen idee, kan ze nergens vinden antwoord ik verbaast terug. Zal ze wel bellen stelt ze voor. Ik knik en ze pakt haar phone. Ze zet hem op luidspreker, zodat ik het ook hoor. Na 3 keer overgaan, wordt er opgenomen. Met Emma wordt er gezegt door de phone. Heey met Lindsey. Ik ben hier met Jai, maar waar zijn jullie? We kunnen jullie nergens vinden vraagt ze. We staan bij de uitgang, we konden jullie ook nergens vinden vandaar wordt er gezegd. Ow okee, we zijn elkaar vast mis gelopen zeg ik nu. Dat denk ik ook hoor ik nu de stem van Dioni zeggen. We komen wel die kant op zegt Lindsey. Okee wordt er door meerdere gezegt. Dan hangen we op en lopen we richting de uitgang. Ik merk dat ze nog steeds zenuwachtig is. Heey, waarom ben je nog steeds zo zenuwachtig vraag ik aan haar na een tijdje. Voor morgen zegt ze kort. Hoezo vraag ik verbaast. We krijgen morgen al de uitslagen voor onze examens en dan moeten we onze diploma's, mits je het haalt, de dag voor de verhuizing ophalen zucht ze. Ik weet zeker dat het goed komt, je moet alleen meer zelfvertrouwen leren hebben. Net als vroeger zeg ik voor ik nadenk. Hoe bedoel je net als vroeger zegt ze verbaasd. Ow niks, hè daar zijn de andere en neem een kleine sprint na de rest. Dat ging net goed.
LISA ~
Weet je zeker dat me wilt wegbrengen, want je moet zelf dan helemaal alleen terug vraag ik aan Kaj. Hij wou meegaan, als ik aan me ouders zou vragen of ik met de andere op kamers mag. Natuurlijk, ik wil je steunen zegt ie en geeft me een knuffel. We zitten met ze alle in het busje van Dennis. Het is een beetje krap, maar toch weer niet te krap. Britt en Lindsey zitten bijvoorbeeld op de schoot van Sam en Jai. En eigenlijk ziet dat er best wel grappig uit. We gingen net over een bultje en toen knalde Lindsey met haar hoofd tegen het plafond. Ze vond het niet zo leuk dat wij erom moesten lachen. Hoe laat moeten jullie morgen eigenlijk naar school vraag ik aan tijdje aan Britt, Emma en Lindsey. We hoeven niet naar school antwoord Emma terwijl ze haar hoofd schudt. Hoezo niet vraag ik verbaast. Je wordt zich maar gebeld als je niet geslaagd legt Britt uit. Ow, dus als je niet wordt gebeld, ben je geslaagd vraag ik voor de zekerheid. Dat klopt knikt Lindsey van ja. Dus als morgen de telefoon gaat, durf je niet optenemen grijns ik. Jep knikt Lindsey ook nog. Dus als iemand mij morgen nodig heeft, ben niet bereikbaar kijkt Lindsey iedereen aan. Kaj en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach, dat wordt nog wat denk ik bij mezelf. Dan stopt het busje. Meiden we zijn in jullie straat antwoord Dennis. De meiden en ik knikken en stappen met ze vijven uit. Nou ja, de andere stappen uit, pakken mijn rolstoel en helpen me erin. Het is soms echt vreselijk denk ik. Wacht op mij roept Kaj nog. Moet jij hier ook zijn Kaj vraagt Dioni verbaasd. Ja, ga even met Lisa mee antwoord ie. Moet ik je straks ophalen vraagt Dennis aan hem. Nee hoor, ga wel met de trein ofzo antwoord ie. Dennis knikt en dan rijden ze door. We nemen afscheid van de meiden en dan rijdt Kaj me naar mij huis. Ik bel aan en me moeder doet open. Kom binnen zegt ze meteen en loopt alvast naar de woonkamer. Mam, ik wil iets vragen.
LINDSEY ~
Zijn jullie ook zenuwachtig, ik durf me phone niet eens aanteraken schudt ik me hoofd van de zenuwen. Je bent echt een zenuwpees weet je dat schudt Emma haar hoofd. Weet ik, maar kan er niks aan doen zucht ik. Ik weet zeker dat jij sowieso jou diploma haalt probeert Britt me optepeppen. Ik weet niet, volgens mij heb ik Nederlands echt heel slecht gemaakt schudt ik me hoofd weer en ga op de bank zitten. Zullen we een film kijken op de tijd sneller te laten gaan stelt Britt voor. Super antwoorden Emma en ik. Ik ga boven even een film pakken zegt ze nog en dan rent ze naar boven. Ik ga even met haar mee, want ze weet volgens mij niet waar alle dvd's liggen zegt Emma tegen mij. Ik knik en dan rent ook Emma naar boven. Dan kijk ik voor de honderdste keer ofzo op me phone, om zeker te zijn, dat ik geen berichtjes heb. Als ik zie dat er geen berichtjes heb, wil ik me phone weer weg doen. Maar dan hoor ik dat ik berichtje krijg. Shit, het zal toch niet. Lins, je maakt je gek. Ze zouden alleen maar bellen en ik kijk erop. Dan zie ik dat het Jai is, die een succes filmpje heeft gestuurd via whatsapp. Hij is ook zo lief denk ik bij mezelf. Dan komen de meiden weer naar beneden met 2 dvd's. Blijkbaar hebben ze een meningsverschil, want ze zijn ruzie erover aan te maken. Wat is er aan de hand vraag ik aan ze. Emma wil the maze runner kijken, maar ik wil the longest ride kijken zegt Britt. Ja, the longest ride heb ik pas nog gezien zegt Emma niet bepaald op een vrolijke manier. Zullen we ze dan alle 2 kijken, we hebben toch niks anders te doen stel ik voor. Okee dan zuchten de meiden. Dan gaat er een phone af. We kijken alle 3 elkaar aan. Zou het school zijn en beter nog. Voor wie dan?
HET IS EEN LAAT HFD VOOR EEN DONDERDAG, MAAR HAD VANDAAG ZO ORIENTATIE DAG OFZO EN DAT DUURDE LANG EN WAS KAPOT SAAI. MAAR GOED HET IS ME NOG GELUKT OM TE SCHRIJVEN. EN MOET NU HANGEN WANT MOET ZO NAAR PAARDRIJDEN. DUS TOT MORGEN. EN WEET NIET OF HET ME NOG LUKT OM DIT BOEK AFTEMAKEN DEZE WEEK EN ANDERS ZIEN WE VOLGENDE WEEK WEL. MAAR TOT MORGEN VOOR DEEL 72.
LINDSEY
JE LEEST
Brave Heart
Fiksi PenggemarDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...