JAI ~
En dan komen opeens de andere binnen. Waar komen ze nou vandaag en beter nog: hoe zijn ze hier gekomen? Ik zie dat Lindsey net zo verbaasd kijkt als mij. Wat doen ze opeens hier fluistert ze naar mij. Geen idee antwoord ik verbaast terug. Ze gaan achterin zitten en zwaaien nog even naar ons. Ik merk wel dat Lindsey nu een stuk rustiger is. Nadat onze laatkomers ook zitten, kan de zaak beginnen begint de rechter dan opeens te praten. Lindsey staat op en moet een stapeltje papieren aan en of andere vent geven en die legt het dan bij de rechter neer. Hetzelfde doet ie ook bij die andere mensen. Dan wordt er wat gepraat over wat er is gebeurt op de manege en hoe het nu met die dochter is. Blijkbaar heeft ze geen blijvende schade, dus vind ik dat alles gewoon goed is. Maar wat die mensen allemaal vragen is echt absurt. Ze willen een vergoeding van de manege en van Lindsey omdat ze de eigenaar is van Lorenz. En als ze dat niet kan betalen, dat het paard wordt afgemaakt. Ja, tuurlijk joh. Een paard gaan afmaken alleen omdat ik geen poen heb. Ze is ook heel eerlijk zegt Lindsey dan uit het niets. Ow, ze is echt niet op haar mondje gevallen moet ik dan grinniken. Alleen hoort blijkbaar de rechter mij gegrinnik en kijkt me nu boos aan. Maar gaat gelukkig weer verder met de zaak. Dan vertelt Lindsey aan de hand van informatie van de manege over hoe Lorenz echt in elkaar zit. Blijkbaar kijkt de rechter verrast over Lindsey's onderzoek en feiten die ze heeft. Mag ik vragen waar deze onderzoeken vandaan komen vraagt de rechter dan aan Lindsey. Natuurlijk antwoord ze. Deze reactie's en beelden die ik ook heb, zijn zowel van mij als van andere ruiters. Zo als u leest wordt Lorenz vooral gebruikt voor beginnende en onervaren ruiters en is er nog nooit iets gebeurt met als oorzaak Lorenz vertelt ze. En hoe bedoelt u met oorzaak Lorenz als ik vragen mag wordt er dan terug gevraagd. Nou, je kunt altijd van een paard vallen en bijvoorbeeld je arm breken, maar dat is meestal door een fout van de ruiter zelf. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waardoor het aan de paard ligt. Maar dat is nog nooit bij Lorenz gebeurt. Mag ik de beelden zien wordt er dan als bewijs gevraagd. Natuurlijk hier is de USB met de beelden zegt Lindsey en geeft de USB aan de rechter. De beelden worden na wat geklooi getoond en zo te zien heeft Lindsey gewoon gelijk. Dan wordt er gezegd dat er pauze is en na de pauze alleen nog de dochter wat vragen wordt gesteld en dan de rechter een beslissing neemt. Hopelijk zal die dochter eerlijk vertellen over wat er "echt" gebeurd is.
LISA ~
We zitten met ze alle aan een tafeltje om wat te drinken. Lindsey komt bet terug met een dienblad met wat te drinken en blijkbaar is ze stik zenuwachtig. Lindsey je hand trilt zeg ik dan tegen haar. Ze kijkt op en haalt dan haar schouders op. Tis vast niks antwoord ze. Waar zijn je moeder en zusje eigenlijk heen vraagt Emma aan haar. Jaimy moest haar energie kwijt en blijkbaar stond er buiten een klimtoestel, dus is me mam even met haar naar buiten zucht ze een beetje. He, het komt echt wel goed. Jij had tenminste bewijs voor alles, die andere niet probeert Jai haar gerust te stellen. Laten we hopen dat het goed komt, ik weet echt niet wat ik zonder Lorenz zou moeten zegt ze terwijl er een traan over haar wang glijd. Wij steunen je of niet zegt Farah dan in het algemeen. Zeker wel roepen ik en de rest tegelijk. Dan wordt gezegd dat we terug moeten komen. Nu al zegt Dioni verbaast. We geven elkaar een groups hug en lopen dan weer de zaal in. Succes roepen we nog naar Lindsey, die dan haar duin opsteekt. Zal me vingers maar gekruist houden.
LINDSEY ~
Okee Lins, heb zelfvertrouwen, alles komt goed, jij had bewijs, zij niet zeg ik dan allemaal tegen mezelf om rustig te worden. Ik kijk nog een keer om de andere te zien. Ongelofelijk dat ze hiervoor eerder terug zijn gekomen. Ze zijn vrienden die je echt nooit meer kwijt wil. Dan komt de rechter weer binnen en gaat weer op haar stoel zitten. Dan vraagt ze of het "slachtoffer" naar voren wil komen. En met rolstoel en al komt ze naar voren. Er worden wat vragen gesteld waar ze antwoord op moet geven. Maar op de een of andere manier gedraagt ze zich nog zenuwachtiger dan mij. Haar antwoorden zijn ook al zo raar. Ik weet het niet zeker.... Dat is onduidelijk.... Ik kan het me niet herinneren..... Er was niet echt iets ergs.... Waarom zou ze zo warrig antwoorden geven. Blijkbaar zijn haar ouders er ook niet zo blij mee. Die kijken haar aan alsof ze Pinokkio is. Wat zou er met haar aan de hand zijn. Maar daar maak ik me later wel zorgen over. Nu gaat de rechter vertellen, of ik me zin krijg, die "kakkers" of een mix ertussen. Blijkbaar hoeft de rechter niet lang natedenken en zegt meteen dat ze een besluit heeft. En dan zegt ze in een langdurige manier dat er niks gebeurt met zowel Lorenz als de manege. Meteen vlieg ik Jai om de nek. Zie je wel dat je niet druk hoefde te maken knipoogt ie. Ik had gewoon 9 bescherm engelen lach ik. En ben ik daar 1 van grijnst ie. Jij bent de grootste grijns ik terug en geef hem een zoen. Ummm, mag ik je iets vragen wordt er dan achter me gezegd. Als ik me omdraai staat daar het meisje van het ongeluk. Wat wil je vraag ik wellicht wat te bot. Zou je even willen meekomen zegt ze wat onzeker. Um, okee zeg ik verbaasd. Ik loop met haar mee, de zaal uit. Wat wil je me vertellen vraag ik meteen. Er is iets wat je moet weten zegt ze. Wat dan zeg ik nog verbaasder. Me ouders......
NOG 1 PUNT TE GAAN EN ALS DIE VOLDOENDE IS HEB IK GEEN ONVOLDOENDES GEHAALD IN ME PWW. DUS VIND DAT IK HET BEST GOED HEB GEDAAN. EN DE BOYS ZIJN ALLE 5 WEER GENOMINEERD VOOR DE HITTEGOLF AWARDS VAN HITKRANT. VORIG JAAR WON KAJ EN HOOP NU DAT JAI WINT EN ANDERS 1 VAN DE ANDERE BOYS, MAAR NO MAINSTREET OF ANDERE GAST. FERRY DOEDENS HOOGUIT DIE IS OOK KNAP MAAR TOCH LIEVER DE BOYS. EN VERDER MOET JAI WINNEN CATEGORIE BESTE STEM, KAJ IN BEST KAPSEL EN CASSIUS IN BESTE SIXPACK. ALLEEN ZIJN ZE GEEN VAN ALLE GENOMINEERD VOOR BEST BUM, WAT BEST KONT IS. MISSCHIEN IS DAT OOK BETER😅 IS BEST WEL WEIRD ALS JE ERAAN DENKT. EN VERDER MOET JE MORGEN WEER VERDER LEZEN.
LINDSEY😂😂😂
JE LEEST
Brave Heart
Fiksi PenggemarDit is het vervolg op: A Real Brave Dream. Als ik wakker wordt ben ik in coma geraakt door een auto. Maar de jongen die ik achterna rende heeft me min of meer gered. Was het Jai? Emma keert ook weer terug, maar vind ze Dioni net zo leuk als in me dr...