Fadoua::
Hand in hand lopen ik en Mo naar zijn auto. Hij houdt de deur voor me open, waarna ik instap. Ik schenk hem een glimlach en hij sluit de deur. Als Mo is ingestapt, rijd hij de snelweg op. "Schat, ik ga eerst even langs mijn huis om om te kleden en dan breng ik je naar huis ja? Hebben we daar tijd voor?" Zegt hij wanneer we net de snelweg op rijden. Ik kijk op mijn horloge, 13:30. "Jaa hoor lieverd, redden we makkelijk." Antwoord ik hem. "Dankjewel prinses. Hier mijn telefoon, kies maar wat je wil luisteren onderweg." Ik neem zijn telefoon lachend aan en zet het nummer Zina - Valsbezig op. Heerlijk nummer!
Ik zing en dans helemaal mee op het nummer, waarbij ik uiteraard ook wat snaps maak en deze naar Mo stuur. Verder laat ik ze aan niemand zien, cuz people are hating. We maken nog wat filmpjes samen. Dan springt het nummer Mijn Story - Lijpe op. Ik rap het hele nummer mee en hij kijkt me geschrokken aan. Gelukkig heb ik zijn blik gefilmd, ik ga helemaal stuk. Hahahahahahah zijn hoofd.
Hij draait het volgende nummer zachter, "Sinds wanneer kan jij rappen schoonheid?" Ik lach nog harder, "Ik was rapper sukkel, ken je die ene rapper?" Hij knikt en kijkt me ongeloofwaardig aan, "Ja ik ken hem, why?" Ik lach nog een keer, "Ik had een heel album bij hem opgenomen, maar besloot last minute met hem om het album toch niet te publiceren." Hij kijkt me ongeloofwaardig aan. Ik pak mijn telefoon erbij en ga naar een app gesprek tussen mij en die rapper. Hij kijkt met grote ogen, "Mo, let op de weg. Ik wil nog niet dood." Hij lacht, "Ewa laat dan een eigen track van je horen zina." Ik lach en ga naar mijn mail, waar ik de gehele album opzoek. Eenmaal gevonden, koppel ik mijn telefoon met zijn radio en speel ik mijn lievelingsnummer die ik ooit gerapt had af.
Ik rap elk woordje, elk zinnetje en elk stukje mee. Ik voel dit nummer tot in mijn bot. Een tekst over het leven, mijn leven. Oh wat heb ik veel meegemaakt.
Wanneer het nummer is afgelopen, pakt Mo mijn hand vast. "Je kan echt goed rappen wollah, waarom ga je niet weer de studio in? Ik kan zelfs een studio voor je huren en dan is die helemaal voor jou. Kun je hem inrichten hoe je wilt, opnemen wat je wilt, alles." Ik kijk hem lachend aan, "Nee schat, dankjewel. Als er iets van goedheid in zat, dan had ik het zelf wel geregeld allemaal. Ik wil het niet meer. Ik wil niet, dat wanneer ik dood in mijn kist ligt, diep onder de grond, dat ik nog elke seconde zondes ga krijgen voor elk persoon die mijn nummers luistert." Hij kijkt me trots aan, "Ik hou van je wist je dat?" Zegt hij dan, waarna hij mijn hand kust. Ik bloos en kijk de andere kant op. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik het niet terug kan zeggen.
In zijn stad aangekomen, rijden we nog wat wijken door, totdat we in een villa wijk aankomen. Ik zie allemaal villa's, penthouses enso. Wat is dit? Hij parkeert zijn auto voor een penthouse gebouw, waarna hij uitstapt. Hij loopt naar mijn deur en opent deze. Hij strekt zijn hand uit die ik aanneem, waarna ik ook uitstap. Hij sluit de auto en doet zijn arm om me heen. We lopen richting de penthouse. "Wacht, Mo, woon jij hier?" Hij knikt, "Ja, ik zei jou toch dat ik en Ayoub samenwonen?" Ik knik, "Ja, maar je zei nooit dat je zo een huis had. Ik dacht gewoon appartementje?" Hij lacht, "Het is ook een appartementje, alleen dan duurder, luxer en groter." Waarna hij me een knipoog schenkt. Hij kust mijn voorhoofd en doet vervolgens de sleutel in de deur beneden.
In de lift sla ik mijn arm om zijn arm heen, waarbij hij me knuffelt. Ik doe mijn armen om zijn nek en hij doet zijn armen om mijn heupen. Hij trekt me naar zich toe en draait met mij in zijn armen een rondje. Hij drukt snel op het knopje 14 en laat zijn hand dan weer rusten op mijn heupen. Ik kijk hem aan en leg mijn voorhoofd op zijn borstkas. "Je maakt me echt gelukkig Fadoua, wist je dat?" Ik kijk omhoog en knik, ik voel me schuldig. Hij maakt me ook gelukkig, maar nog steeds niet zo erg als Souhail. Waarom ben ik zo? Er rolt een traan op mijn wang, die ik snel wegveeg. Hij pakt mijn gezicht in zijn handen en veegt mijn volgende tranen weg. Hij kust mijn voorhoofd, wat me nog harder laat huilen. Hij knuffelt me stevig en dan horen we het piepje dat we bij de verdieping zijn aangekomen.
Hij tilt me half op terwijl we nog aan het knuffelen zijn en loopt zo met mij zijn huis binnen. Hij loopt naar de keuken en legt mij neer op een bar kruk aan de keukeneiland. Hij laat me los en loopt naar de minibar onder de keukeneiland. Hij pakt er twee blikjes Red Bull uit en loopt weer naar me toe. Hij geeft er eentje aan me en kust mijn hand. Ik glimlach naar hem, hij is lief voor me. Ik zou bijna zeggen dat ik van hem hou. Maar nee, helaas.
Hij komt dichterbij, "Je bent te mooi om te huilen prinses, als je wilt praten ben ik hier he." Fluistert hij in mijn oren. Ik knik en geef hem een kus op zijn wang. Als ik zie dat hij hier van moet lachen, krijg ik een gevoel in mijn buik. Kan ik dan toch verliefd worden op hem? Ik word hier vrolijk van en knuffel hem.
Na een tijdje hoor ik iemand lachen, "Ewa tortelduifjes, gaat goed tussen jullie he?" We laten elkaar los en kijken naar degene die binnengekomen is. "Ayoubbbbb!" Roep ik terwijl ik van het barkrukje afspring en naar hem toe ren. Ik spring half op hem en knuffel hem. Hij knuffelt me terug en ik hoor dat hij en Mo moeten lachen. "Hallo Fadoua, waarom deed je niet zo toen je mij zag?" Hoor ik Mo nep zielig zeggen. Ik laat Ayoub los en we kijken Mo aan. Ik loop rustig naar Mo toe en ga dan op mijn tenen staan. Mijn hand leg ik op zijn schouder, waarbij hij automatisch mijn heupen vastpakt. "Hij is net een broer, jou zie ik als mijn man. Jij mag veel meer krijgen van me dan hij ooit zal krijgen." Fluister ik in zijn oor en ik kijk hem dan ondeugend aan. Ik laat hem los als ik zie dat hij me sneaky aankijkt. Ik loop naar achter en hij wilt me pakken, ik ren door het huis heen en trek Ayoub met me mee. "AAHHH AYOUB HAHAHAAH HELPPPP," Roep ik hard. We lachen allemaal en ik stop met rennen. "Saffie stop, ik krijg geen adem meer." En ik probeer op adem te komen, damn ik moet echt wat aan mijn conditie gaan doen.
"Schat, het is 14:15. Ik ga snel snel omkleden en dan gaan we ja? Anders ben je te laat." Ik kijk op mijn horloge en knik. Ik neem plaats op de bank terwijl hij naar een kamer gaat om zich om te kleden. Ayoub komt naast me zitten met ook een Red Bull in zijn hand. We openen tegelijk ons blikje en moeten lachen om het geluidje. Ik geniet van mijn drinken en praat wat met Ayoub.
"Ewa, hoe is het met Chayenne dan?" Vraag ik hem, Chayenne is zijn vriendin. Ze is half Nederlands, half Antiliaans. Super leuke meid. "Beetje moeilijk deze tijd ik zeg je eerlijk, ik wil het uitmaken man." Ik kijk hem raar aan, "Waarom zou je het willen uitmaken? Ze is een superleuke meid." Vraag ik hem. Hij kijkt moeilijk, "Allereerst, ze is geen moslima. Ten tweede, ze is vreemdgegaan. En als laatste, ik vind een ander meisje leuk." Dat laatste zegt hij zacht en kijkt moeilijk. Hij wilt nog wat zeggen, maar Mo komt zijn kamer uit en loopt naar ons toe. Hij pakt mijn hand en laat me staan. "Yallah schat, kom. Ayoub ik ben zo terug, we gaan gelijk werken." Hij knikt en ik zwaai nog naar hem. Wat wou Ayoub zeggen?
Ik vind jullie comments echt lief wollah, blijf dit verhaal pushen! Veel love xx
JE LEEST
Hartpijn
RomanceFadoua raakt haar beste vriend en liefde van haar leven kwijt. Hoe gaat ze hier mee om en zal hij ooit weer in haar leven komen?