Souhail:
Zaterdag: 06:32
Mijn wekker gaat af en ik sla hem uit. Broer, het is zaterdagochtend, bhel ik kom geen slaaptekort. Ik ga rechtop zitten en pak mijn telefoon erbij. Ik check insta en zie dat Fadoua me nog steeds geblokkeerd heeft. 1 fout en ik ben haar al kwijt. We hebben vaak ruzie gehad, vooral laatste tijd, maar ze heeft me nog nooit geblokkeerd, tenzij haar ouders haar telefoon gingen checken en dat liet ze me dan ook achteraf weten. Maar nu heb ik volledig het gevoel dat ik haar nooit meer zal spreken of zien. Mijn hart breekt bij het idee dat ik haar kwijt ben. Ik check haar app en zie haar profielfoto. Ze is online, zal ik haar appen of niet? Wat als ze nog boos is en me hier ook op blokkeert? Tfoe man, wat moet ik nu?
Die kech blijft me maar snappen, wollah kanker veel hoofdpijn. Ik weet niet eens hoe ze heet, besef. En ze is ook nog is kanker lelijk, bro toen Fadoua vorige week vrijdag erachter kwam dat ik met haar was, ik merkte aan hoe ze sprak dat ze gebroken was. Ze werd hayek onzeker door die meid, terwijl Fadoua het mooiste meisje is dat ik ooit heb ontmoet, zowel haar innerlijk als haar uiterlijk, en laat me niet beginnen over haar body want damn. Ze was verdrietig man, maar toch bleef ze voor me wakker en wachtte tot ik onderweg naar huis was om met me te bellen tot ik thuis was, zodat ze zeker wist dat ik veilig thuis was. Nu zul je denken, kifesh ze moet zeker weten of je veilig thuis was? Ik ben laatste tijd hele tijd bezig met lachgas en Fadoua is bang dat er wat gebeurd als ik in me space op stap ga. Ik geef haar groot gelijk, want afgelopen dagen dat ik in me space was ging het fuckedup, zij hield me dan altijd nog even in de reality.
Ik kan me nog herinneren dat ze die vrijdagmiddag aan me vroeg: "Souhail, ik mis de tijden dat ik de deen praktiseerde, maar ik word meegesleurd door de dunya, zal ik me volledig focussen op deen of volledig op dunya?" Ik antwoordde haar dat ze zich volledig moest focussen op de deen, want als zij daar niet mee bezig is, dan kan ik haar echt kwijtraken. En ik wil haar in het paradijs zien, niet ergens in de hel met mij. Ze probeert me altijd mee te trekken in de deen maar ik ben te eigenwijs.
Mohim genoeg over dit. Ik sta op en loop de badkamer in. Ik neem een snelle douche en loop daarna met een handdoek om mijn middel mijn slaapkamer in. Ik kleed me snel om in mijn Lacoste trinna en doe mijn blauwe Valentino's aan. Deze hadden ik en Fadoua samen gekocht. Pfff deze meid maakt me gek. Ik doe snel wat wax in mijn haar en spuit nog wat parfum die ik van Fadoua had gekregen. Ik loop naar mijn kamer en pak nog snel mijn telefoon en oordopjes. Ik ren naar buiten en stap in mijn auto. Tijd om naar werk te gaan.
16:00
Ik ben klaar met werken en ik sluit de sportschool af. Ik werk bij Basic Fit, al moet ik eerlijk toegeven dat dat niet altijd zo was. Met mijn hoofd vol gedachtes loop ik naar mijn auto. Ik zie ineens die chimeid van vorige week bij mijn auto staan. Wtf doet zij hier? Ik loop naar dr toe. "Bitch wat zei ik je? Laat me met rust. Ik heb geen interesse in je." En ze bijt op haar lip. "Je bent verliefd op die Fadoua he?" Vraagt ze me dan. "Dat gaat jou geen ene kanker aan." Roep ik boos. "Wat heeft zij dat ik niet heb? Ik bedoel, ik kan je alles geven, ik ben knapper en losser." Zegt ze zogenaamd zielig. "Zij heeft zelfrespect, oh en laat me niet beginnen over uiterlijk want zij is 10x mooier dan jij. Daarnaast geeft ze me alles dat ik nodig heb." Zeg ik inhoudend, ik kan deze hoer echt uithalen hier, fakka ze praat zo over mijn Fadoua? "Zoveel zelfrespect heeft ze niet." Zegt ze dan arrogant. "Kifesh? Broer ze heeft meer zelfrespect dan jij en al die hoeren bij elkaar." Roep ik geïrriteerd. "Ik heb gekke gesprekken van haar met boys gelezen en daarnaast heb ik naaktfoto's van dr die ze naar boys gestuurd heeft." Zegt ze nonchalant. Ik kijk haar geschrokken aan. Zou Fadoua dat echt doen? "Laat die foto's zien dan." Zeg ik snel. "Eerst neem je me mee op een date en dan laat ik ze zien." Wejoooo yeh hoofdpijn deze chimeid. "Saff ik haal je vanavond rond 7 op en dan gaan we naar Meram op zuid. En nu opkankeren." En ze loopt lachend weg. Yeh aids. Gadverdamme. Ik stap in de auto en race naar osso.
Eenmaal thuis aangekomen zie ik mijn zus op mijn bed zitten. "Wat moet je?" Vraag ik haar. "Je bent echt een domme klootzak, ik zweer het je, waar zijn die fucking hersens van jou?" En ze slaat me op mijn wang. Afvragend kijk ik haar aan. "Waar heb je het over?" Vraag ik haar. "Fadoua." Bij het horen van haar naam breekt mijn hart een stukje meer. "Wat is er met haar?" Vraag ik lichtelijk in paniek. "Heb je haar insta verhaal niet gezien?" Vraagt ze me dan. Shit ik kan niet zeggen dat ze me geblokkeerd heeft. Ik knik, "Watdan?" Vraag ik haar. "Wollah je liegt kapot hard, ze heeft je geblokkeerd. Kifesh je hebt haar verhaal gezien?" Roept ze boos. Ik slik hoorbaar. "Wat heb je gedaan Souhail, ben je dom? Wat gebeurd er in die hoofd van jou? Wollah als ze weg is en niks meer met je te maken wilt hebben, geef ik haar groot gelijk. Ze verdient 10x beter dan jij. Tfoe. En dan is ze ook nog is hayek loyaal aan jou. Wauw. Jij verdient haar niet wollah." Schreeuwt ze in 1x door. Ik ga zitten op mijn bed en een traan verlaat mijn wang. Ik heb het allemaal verneukt. Mijn zus wordt stil en komt naast me zitten. Ik leg mijn gezicht in mijn handen en huil. Ja wij mannen hebben ook gevoelens. Ik heb het verkloot met Fadoua, ongelofelijk.
Na een tijdje haal ik mijn handen van mijn gezicht en kijk ik mijn zus aan. "Ik heb het verkloot khoaher (zus in dari), wat heeft ze in haar verhaal gezet?" Ze geeft me haar telefoon en ik zie een foto van haar en mij met de tekst 'No matter what you did and no matter what you said, my heart still pumps when ever your name is read. i love you with all my heart, i did that from the start. i just want you to come back and realise how much i miss you, but crawling to you myself is something that i won't do.' Ik neem een diepe zucht. Ze heeft gelijk. "Berader, je moet het goedmaken wollah." Zegt mijn zus. Ik knik.
Ik en mijn zus zijn aan het praten totdat ik ineens wordt gebeld. Het is die kech. Oef. Mijn zus schud haar hoofd en loopt weg. Ik neem op. "Wat is er?" Vraag ik bot. "Wanneer kom je?" Vraagt ze dan. Ohja helemaal vergeten. "Ik kom er nu aan, ben er met 10 minuten." Antwoord ik haar. "Isgoed schatje tot zo." En ik hang op. Hoofdpijn asah. Mohim ik doe ff snel mijn rode Nike Tech trinna aan. Wollahmeh ik ga netjes voor haar. Ik pak mijn auto sleutels en wat cash. Ik doe ook mijn telefoon en oordopjes in mijn zak. Ik groet mijn moeder snel en ren het huis uit. Ik stap mijn auto in en rijd naar het huis van die meid. Ik toeter twee keer en ze rent naar buiten. Wejow wat heeft zij aan. Kan niet man. Mohim ze moet zelf weten. Ik kaats haar wel naar mijn mattie Bilal. Ze stapt in en wilt me een kus geven. "Kowed blijf precies daar met je kontje zitten. We gaan alleen uiteten zodat ik kan zien of je gelijk hebt of niet." Zeg ik geïrriteerd. Ze kijkt me vies aan.
19:32
Eenmaal aangekomen bij Meram op zuid stappen we uit. "Souhail kun je op zijn minst wat meer je best doen zodat het lijkt alsof we gezellig op stap zijn." Vraagt ze ineens. "Zoals wat nou weer?" Vraag ik geïrriteerd. "Je arm om me heen doen ofso." Ik zucht en sla mijn arm om haar schouders. We lopen Meram in en de man bij wie ik gereserveerd had kijkt me doordringend aan. "Hey jongen, hoe is het met je?" En we geven elkaar een hand. "Gaat rustig man en met jou abi?" Vraag ik hem. "Gaat goed jongen, en wie is deze dame?" Vraagt hij. "Ik ben zijn vriendin, Sarah, aangenaam." En schudt zijn hand voordat ik iets kan zeggen. Ik pers er maar een neppe glimlach uit. De man kijkt me doordringend aan. "Tamam ik heb voor jullie een tafeltje naast de shishalounge, is dat een probleem?" Ik schud van niet, maar Sarah schreeuwt, "Nee nee, ik wil daar zitten." En ze wijst naar een tafeltje tussen de menigte. Hij schud zijn hoofd, "Lijkt me niet zo handig dame." Sarah blijft eigenwijs. Uiteindelijk geeft hij op. Hij begeleidt ons naar die tafel en bij de tafel aangekomen zie ik dat schuin tegenover ons Fadoua zit met haar broertje en zusjes. Shit. Sarah trekt aan mijn arm en laat me zitten op de plek waar ik met mijn rug richting Fadoua zit en Sarah komt tegenover mij zitten. Dit wordt een langeeeee avond.
JE LEEST
Hartpijn
RomanceFadoua raakt haar beste vriend en liefde van haar leven kwijt. Hoe gaat ze hier mee om en zal hij ooit weer in haar leven komen?