Fadoua::
00:32
Als ik thuisgekomen ben, zie ik dat het bezoek er nog steeds is. Ik groet ze en mijn ouders vroegen waar ik heen was. "Manar belde me, ze had me nodig." Ze knikken en ik haal opgelucht adem. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat Manar me geappt heeft.
Manar: Hoe voel je je nu?
Ik zeg tegen mijn ouders dat ik naar bed ga, aangezien ik morgen weer moet werken en ik een driedubbele dienst moet draaien, wat dus betekent dat ik om 7 uur op werk moet zijn.
Ik loop naar boven en laat mezelf neerploffen op mijn bed. Ik neem een paracetamol en pak mijn telefoon er weer bij. Ik reageer op Manar.
Whatsapp:
Fadoua: Alhamdulilaah, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Manar: Zeg gewoon tegen hem dat als hij niet normaal gaat doen en in herhaling valt, dat jullie voorgoed jullie eigen wegen gaan.
Fadoua: Zou dat helpen?
Manar: Ja, want dan denkt ie shit ben haar kwijt aan het raken, ik moet me veranderen.
Fadoua: Hmm, nog niet eens zo een slecht idee eigenlijk.
Manar: Jaa wollah gwn doen
Fadoua: Saff ik ga nu uittypen en eerst naar jou sturen
Manar: Saff sgoeddd
Fadoua: *Stuurt tekst*
Manar: Jaaaa kapot goeie, stuur naar hem
Fadoua: Ja ik ga eerst vragen waar die is en dan stuur ik t
Gesprek met Souhail:
Fadoua: Waar ben je?
Souhail: Thuis, wrm?
Fadoua: We moeten praten
Souhail: Praat via hier
Fadoua: Ja ga ik ook doen, ik geef alleen aan dat we moeten praten
Souhail: Saf zeg je ding
Fadoua: Oke souh, dit kan niet langer meer van mijn kant. Boeit me echt niet dat je zulke berichten haat, ben er klaar mee. Wollah ik ga langzamerhand kapot, elke seconde breek ik een stukje meer. Niemand herkent me meer. Ik praat niet, en wanneer ik praat kan ik elk moment in tranen uitbarsten. Ik lach niet meer, en wanneer ik lach kom jij in mijn gedachten waardoor die lach gelijk weggaat. Er was een tijd dat jij mijn glimlach was, maar dat heb ik nu al weken niet meer gehad. Ik heb je nu bijna 3 weken niet gesproken. Weetje hoe erg het me van binnen killt dat ik er niks aan kan doen? Dat ik mijn beste vriendin bijna elke avond huilend belt terwijl ze niet weet wat er is? De 2 momenten dat het me lukte om in slaap te vallen, was na school en ik huilend in slaap viel voor een halfuur, een focking halfuur souh. Ik weerhoud mezelf 24/7 van het contacten van jou. Weetje waarom? Omdat jij weet dat ik oprecht om je geef, en dat ik van je hou. Jij weet dat ik van je hou. Maar dat boeit je geen ene moer want je weet dat ik toch elke keer weer bij je terugkom. Goed nieuws, ik heb mijn zelfrespect ingezien. Ik begrijp niet hoe je mij filmpjes kan sturen van jou en die hoer terwijl je weet hoe ik over je denk. Wil je met kechs zijn? Doe je ding. Maar hou dat gwn tussen jou en die kech. Wil je mij nog meer breken dan ik al gebroken ben? Weetje hoe kanker onzeker ik me heb gevoeld afgelopen 3 weken? Ik slaap niet, eet niet, niks. Jij neemt mijn hele gedachtes gewoon ver. Ik kan niet eens zeggen wat er met me is. Hoe zie jij mij? Ben ik gwn iemand tegen wie je praat tot je weer een paar kechs gevonden hebt zodat je jezelf kan bezighouden met hun totdat je ze zat bent? Wat beteken ik voor jou? Ik trek dit echt niet wollah. Ik probeer je te laten inzien hoeveel pijn je me doet door niet tegen je te praten, maar volgens mij boeit het je niet eens. Ik ben de enige die breekt merk ik. Ik kan dit echt niet. Onze vriendschap is mijn alles. Maar die jaloers maak praktijken maken me gek wollah. Ben het echt zat.
Souhail: Ik stuurde die torrie niet om je jaloers te maken? Kifesh? Wesh ben ik 12?
Souhail: Ik stuurde gwn die filmpje klikte gwn wat aan zat in me space
Fadoua: Toen je thuis zat nadat je boos was op je ma, zat je toen ook in je space?
Souhail: Toen was ik geïrriteerd dat ik niet kon gaan door die onzin, ik heb schijt aan die hoer heb dr na die avond niet meer gezien en spreek dr niet. Ik zou daar met me jongen zijn ik keek uit naar chillen met hem. Ik zei toen nog tegen jou, ik ga sws niks doen als ik er ben. Ik space daar maar doe verder niks. Ik duw wijven gwn van me af enzo wollahmeh ze boeien me wat.
Souhail: En ik vind haar ook nog lelijk, jij bent gwn schattiger. Idk wrm jij onzeker wordt over jezelf
Fadoua: Omdat ik nooit interesse bij je lijk te wekken souh
Souhail: Fadoua, ik heb schijt aan die hoer wollah, ik laat mn matties voelen ipv dat ik zelf doe steeds. Als ik haar wou had ik die avond wat gedaan, maar boeide me niet. Nadat we loesoe gingen zij stond op met ik ga ook loesoe. Zij dacht we gaan samen weg, ik zei tegen mn mattie kom, we gingen wegrennen want was iets te doen, stuurde zelfs snap naar mensen dat ik rende met hem. Ben koud en blij zo. Ik hou mezelf zo. Mijn mattie weet zelfs, als er kechs zijn hij connect me niet eens meer. Want al die vriendinnen klagen bij hem van hij doet toch niks met ons. Morgen ben ik met hem en mag je het hem zelf vragen als je wilt. We zijn gwn solo en misschien nog paar vrienden. Heb ruzie met die Youssra en heb dr op de blok staan. Want ze zei kom trouwen enso en ik zei wesh ben je gek. Blokte dr. Jij maakt jezelf gek, je denkt ik zit hier te kechneren.
Fadoua: Vind je het gek? Elke keer als je weggaat met die mattie eindig je met een paar kechs. Ik zei jou nog die dag, je facetimede me toen. Ik zei sws zijn er kechs en jij zei van niet. Souh ik voel die shit aan. En vind je het logisch dat het zo lijkt? Als je focking Snapchat filmpjes met dr maakt en stuurt, wat verwacht je dat ik ga denken?
Souhail: Ja drm, ik verwachtte geen kechs, hij liet ze komen. Na 2/3 keer hij roept me niet meer als hij kechs gaat roepen, zei ik je al net. Eerste keer was toen den bosch, ik dacht we gaan utrecht chillen. Hij zei kom den bosch dit dat, ik zei ewa saff. Daarna die ene in zn osso. Daarna nog 1x. Dat was laatste keer, die laatste keer ik zat gwn rustig in hoekje, die kech werd toen boos nadat ik wegging.
Fadoua: Begrijp je hoe fuckedup ik me voel? Ik voel me echt kut, dan weetje Fadoua zit er echt doorheen, ik ben oprecht bang om jou kwijt te raken.
Souhail: Ik facetimede jou, jij nam niet op, dus dacht wacht af tot ze me connect en tijd heeft
Fadoua: Huh?
Souhail: Ja wollah
Souhail: *Heeft foto gestuurd*
Fadoua: Oh, had niks binnengekregen
Souhail: Ohh saffi, mohim ik scotte je niet
Gelukkig hebben we nog de hele nacht gepraat en het goedgemaakt. Hij beloofde me om mij morgen te bellen, dus we zullen zien. Mijn liefde is nog sterker geworden als voorheen. Souhail, wat doe je toch met me?
Ff een dikke SO naar mijn schatjes: Manar en Zaki, best friends since day one. Ik ben echt dankbaar voor vrienden zoals jullie.
JE LEEST
Hartpijn
RomanceFadoua raakt haar beste vriend en liefde van haar leven kwijt. Hoe gaat ze hier mee om en zal hij ooit weer in haar leven komen?