Fadoua
Thuis aangekomen, loop ik gelijk naar binnen. Ik groet de klusjesmannen die bezig zijn met het renoveren van onze badkamer. Iedereen zit in de veranda aan tafel en ik loop dan ook de veranda in. Ik groet iedereen en neem ook plaats. Mijn lieve mama heeft kapsalon gemaakt, dus ik begin gelijk met eten.
Tijdens het eten hebben we het over koetjes en kalfjes. Ik vertel ze ook dat ik naar mijn vriendin ga straks, wat mijn moeder goed vindt, zolang ik maar ga leren tot 7 uur. Ik zeg haar dat ik dat sowieso van plan was.
Na het eten ruim ik de tafel af en sprint dan naar mijn kamer. Ik begin aan het leren van natuurkunde en bel ondertussen met een vriendin Asmae. Ze verteld me over haar vriend die haar hand over 2 weken komt vragen. Terwijl zij verteld, ben ik bezig met natuurkunde opgaven. Om kwart voor 7 krijg ik een melding, het is van Mo.
Mo: Ik vertrek nu.
Fadoua: Isgoed, ik vertrek dan over een kwartiertje x
Ik zeg tegen Asmae dat ik me moet omkleden en ze me moet zeggen of het er goed uitziet of niet. Ze zegt dat het goed is en ik loop naar mijn kast. Ik trek een zwarte panty aan en een los zwart jurkje eroverheen. Ik doe mijn gouden MK horloge om, mijn gouden MK armband en mijn Cartier ring. Ik pak een zwarte sjaal en wikkel deze om mijn hoofd, zonder hem vast te zetten. Je ziet een klein beetje van mijn haar, maar ma3lish. Ik vraag aan Asmae wat ze ervan vind en ze zegt dat ik er perfect uitzie, chique maar ook comfy. Ik knik en spuit nog wat Cartier parfum waarna ik ophang.
Als ik beneden kom, zie ik alleen mijn vader en zusje. De klusjesmannen zijn nog bezig. Ik vraag waar mama en de rest is, waarop ze zeggen dat ze bij mijn oom zijn. Ik geef aan tot na tienen buiten te zijn en mijn vader vind het prima. Ik heb mijn vriendin gezegd dat ik rond 9 bij haar ben. Ik doe mijn Alexander MCQueens aan en loop naar mijn auto.
In de auto doe ik lekkere emo liedjes op. Na een kwartiertje kom ik aan bij onze parkeerplaats en stuur hem een berichtje met dat ik er ben. Hij stuurt me dan een foto met dat hij er ook is. Ik stap uit mijn auto en zoek de zijne. Als ik omdraai zie ik zijn transport busje staan, wat betekent dat hij gaat werken straks. Hij zwaait en doet zijn hand in teken dat ik moet komen. Ik loop glimlachend naar hem toe en stap in.
Hij geeft zijn telefoon aan me en ik mag muziek kiezen. Het is donker buiten, afgelegen en rustig. Alleen hij en ik. Hij draait een jointje en doet mijn raam dicht, ik kijk hem raar aan. "Als allebei onze ramen open zijn, dan waait de geur van me assie jouw kant op en dan ga je ernaar ruiken. Snapje?" Ik knik en kijk liefjes naar hem. Hij blowt en ondertussen praten we over van alles en nog wat.
"Trouwens, je hebt me niet eens een knuffel gegeven." Zegt hij nep verdrietig als hij klaar is met blowen. Ik lach en sla mijn armen om zijn nek. Hij houdt me vast bij mijn heupen en knuffelt me strak.
We laten elkaar los en praten verder. Ik leun met mijn hoofd op zijn schouder terwijl hij op zijn telefoon zit. Hij kijkt even naar buiten en gaat dan rechtop zitten. "Fadoua, ga naar de achterbank." Ik kijk hem raar aan, "Hoezo?" Hij blijft voor mijn zicht naar buiten kijken. "Omdat er een verdachte auto is met allemaal Marokkaanse jongens. Ze gaan je herkennen. Achter zijn de ramen geblindeerd schat." Ik knik in teken dat ik hem begrijp. Gelukkig kan ik van binnenuit naar achter gaan.
Als ik op de achterbank zit, chill ik wat op mijn telefoon. Na 5 minuten hoor ik hem mijn naam roepen, "Fadoua?" Ik knik maar besef dan dat hij me niet kan zien. "Jaa ben hier." Hij draait zich om en kijkt me aan. Ik voel me over de wolken. De manier waarop hij me aankijkt, wekt allemaal vlinders in me onderbuik op. Ik schud mijn hoofd en de vlinders verdwijnen. Ik verbreek de stilte, "Kom jij naar achteren of moet ik naar voren komen?" Hij kijkt om zich heen, "Ik kom wel naar achter," Ik knik. Hij staat op en komt naar achteren. Ik zit helemaal rechts en hij neemt plaats helemaal links.
JE LEEST
Hartpijn
RomanceFadoua raakt haar beste vriend en liefde van haar leven kwijt. Hoe gaat ze hier mee om en zal hij ooit weer in haar leven komen?