თავი 2

138 18 11
                                    

ჩანი კარგად ხარ?
-კი პატარავ ყველაფერი კარგადაა!
-მმმ
- პატარა?
- ამ უხდება ეს ზედმეტსახელი ბექს!
- ბექჰიონი გქვია? შენ ჩანიოლი?
- კი
- სასიამოვნოა! ფეხზე ცოტახანი გედოს ყინული! რომელ სასტუმროში გინდათ გაჩერება?
- 5ვარკლავიანში! თუ შეიძლება 2ვე ერთ ოთახში რომ მოგვათავსოთ!
- შენი შეყვარებული ნამდვილი ჯლტმენია ბექჰიონ!
- ა? არა მე ის..
ბექს ენა ისე აებნა ხან ქაის უყურებდა ხან ჩანის, სახე კი საშინლად წითელი ჰქონდა არ იცოდა სად გამქრალიყო როცა ქაი სასტუმროს მოსაძებნად კომპიუტერთან დაჯდა, ბექიმ გადაწყვიტა ჩანისთვის კითხვა დაესვა.
- ამ ერთად უნდა დავრჩეთ?
- იმდენი ფული ხომ მაინც არ გაქვს რომ სასტუმროს გადაუხადო ასე რომ ჩემთან ერთად დარჩი!
- კკკარგი მადლობა!
* ჯანდაბა ამდენ ვალს როგორ გადავიხდი!*
ბექის ტვინში იმდენი რამ ირეოდა, ვერანდაში სამუშაოს დაწყებაც კი იფიქრა რომ ფულის დაბრუნება ახლავე დაეწყო, მაგრამ ამასობაში ქაიც მოვიდა გასაღებით, რომელიც მათ ოთახს აღებდა..
- ესეც თქვენი გასაღები ბატონი კიშიმოტო გზას მიგასწავლით მეც წამოვიდოდი მაგრამ ბევრი სამუშაო მაქვს..
-არაუშავს!
- კარგი! ბაჭია!
-ჰაჰ?
- ბაჭია შენი პატარა კარებთან გელოდება!
ქაი ჩანის ნიკაპთან მიიწია შორიდან გეგონება აკოცაო მაგრამ ასე არ იყო, ბექი მათ მოქმედებაზე ისევ წამოწოთლდა ბოლოს კი სახე გაირტყა ხელი, მაგრამ ამჯერად ჩანიც გაწითლებული მობრუნდა მის მხარეს, ქაი ნამდვილად დომინანტობდა მათ შორის და ამას ოროვე ხვდებოდა!
სასტუმრო მოშორებით არ იყო, ასე რომ იქ მისასვლელად 10 წუთი დაჭირდათ, ბატონმა კიშიმოტომ მათი ბარგო ოთახში აიტანა გამოსვლისას კი ჩანის ყურში ჩარჩურჩულა * პრეზერვატივები საწოლის შკაფშია შეგიძლიათ გამოიყენოთ* და ასე დატოვა გაშეშებული ჩანი რომელის გონებაში გარყვნილმა აზრებმა გაიელვა,  მაგრამ ბექი ძალიან უდანაშაულო წმინდანად გამოიყურებოდა, ასე რომ ეს აზრები თავიდან ამოიგდო თუმცა ბოლომდე იმას ვერ ამოიგდებ რაც გულით გინდა....
- ჩანი მაღაზიაში ჩავალ რამე გინდა?
- კი რამე სასმელი წამომიღე!
- როგორი? გაზიანი?
- ვაიმე! ღვინო  თუ იქნება წამოიღე.
-ააა კარგი
ბექი გარეთ გავიდა ჩანი კი ლოგინზე მოთავსდა გონება არ ეშვებოდა,მაინც უმანკო ბექის ლოგინში ხმარებაზე ფიქრობდა, ნეტა როგორი კვნესის ხმა ექნება? ან ვაჟიშვილია? წესით უნდა იყოს ძაან წითლდება ხოლნე პატარას რომ ვეძახი! აჰჰ ჩემ თავს ვესაუბრები გავაფრენ! ვსო მეყოს!

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now