თავი 6

112 17 2
                                    

ვერანდას მიტოვებული უბანი საშიში ადგილი არ იყო, მაგრამ, იქურობა სავსე იყო ლოთი ხალხით ბარები გატენილი იყო და მიმტანები ყოველთვის აკლდა იქაურობას ასე რომ ბექს სამუშაოს მონახვა არ გაჭირვებია ბოლოსდაბოლოს აზიელი საყვარელი კნუტი ყველას მოსწონს.. ბარში სადაც მუშაობდა იქაური კოსტუმი ყურებისგან და კუდისგან შედგებოდა, რომელიც აუცილებლად უნდა გაეკეთებინა გოგოებს ეს აგიჟებდათ, ხოლო ბიჭებს აღაგზნებდათ, ასე რომ ბარში ჟრიამულის მეტი არაფერი ისმოდა...
ქაი და ჩანი კარგად გამოწყობილები შევიდნენ ამ ბარში თუმცა კუთხეში დაჯდნენ, რომ ბექის არ ენახა ისინი. სამუშაო საათები რომ დამთავრდა, ბექი სასტუმროსკენ დაიძრა სადაც კაპიკებში მიაქირავეს გაიხრებული ბინა, ხელფასით კი ქირის გადახდა ნამდვილად არ უჭირდა... ტანისამოსი გამოიცვალა და მოკლე შორტში მოკალათდა ზევიდან კი დიდი ჰუდი ჩაიცვა კომფორტული რომ ყოფილიყო ქათქათა ფეხები უჩანდა....დაჯდა და ტელევიზორი ჩართო..
კარზე მოულოდნელად კაკუნი გაისმა ბიჭს გაუკვირდა ამ საღამოს ვინ ჯანდაბა მაწუხებსო მარა კარები რომ გააღო ჩანი შერჩა ხელში, რომელიც გაბრაზებული სახით უყურებდა მას...
- ჩანი?
- ბექჰი..
ჩანი ბექის თბილად ჩაეხუტა შემდეგ კი სახლში შეუპატიჟებლად შევიდა იქაურობას დათვალიერება დაიწყო ამჯერად ვერაფერი ვერ იხსნიდა  ბექს.
- აქ ცხოვრობ?
- აჰამ
- რატომ წახვედი?
- მმმ.... უბრალოდ სამუშაოს დაწყება მინდოდა
- მეღადავები ხო?
- არ მინდა ამაზე საუბარი როგორ მიპოვე?
- ამას მნიშვნელობა არ აქ ჩემთან ერთად მოდიხარ აქ არ დარჩები
- არა დავრჩები მე წამოვედი ჩემით გადა......
ჩანი ბექის ელვის სიჩქარით მიუახლოვდა და კედელთან აატუზა შემდეგ კი მის ღირსებას ჩაავლო ხელი(ერიჰა🤣)
- ვინმესთან იწექი?
- ჰ აჰჰ ა გამიშვი
- არ გაგიშვებ სანამ არ მეტყვი!
- აჰჰჰ ჰჰჰჰ აამმ
ბექის კვნესა დერეფნებში ისმოდა ნამდვილად არავისთან არ ყოფილა ამ ხნის განმავლობაში თავს კი მისი ხელით იკმაყოფილებდა თუმცა ახლა ვერ გაუძლო იმ ფაქტმა, რომ მის პენისს სხვა ეხება ეს სხვა კი ჩანია კვნესა მაინც აღმოხდა პირიდან და ხელებით უფროსის მხრებს ჩაებღაუჭა
- გთხოვ! გამიშვი
- არ გაგიშვებ სანამ არ გამცემ პასუხს ვინმესთან იწექი?
- არა არა
- ხოდა ეგრე
პასუხ დაკმაყოფილებულმა უფროსმა ხელი გაუშვა ბექის, შემდეგ კი უკან დაიხია, უკან მიბრუნდა და იქაურობის კარგად შეთვალიერება დაიწყო, მაგრამ ბექის თავზე არსებულმა ყურებმა უფრო მიიქცია მისი ყურადღება ვიდრე გაფარჩაკებულმა ოთახმა, რომელშიც ძილი შეუძლებელი იქნებოდა..
-კატის ყურები გიხდება!
- აჰჰ
ბექი გაწითლდა და ყურებზე ხელი მოიკიდე აბადოკის მოხსნა დავიწყნია ახლა უფრო შერცხვა უფროსის და თავი ჩახარა..
- კარგი ჩემთან ერთად მოდიხარ
- არა მე აქ ვრჩები
- რატო?
- მე ხომ წამ... აჰ
ჩანიმ ბექის სიტყვის დამთავრება არ აცადა ისე ეცა მის კისერს და თეთრი კანის ჩალურჯება დაიწყო, თავის შეკავება ძნელია, როცა ასეთი უმანკო არსება გიდგას წინ თან ძველი ჩალურჯებები უკვე აღარ ქონდა ასე რომ არ გაუჭირდა ჩანის ისევ ჩაელურჯებინა მგრძნობიარე კანი...

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now